Mrs. B Skrevet 28. august 2003 #1 Skrevet 28. august 2003 Sendte inn en søknad på en jobb for et par dager siden og fikk nettopp en mail tilbake med følgende svar: "Hei Xxx! Vi ble litt imponerte over ditt tidligere arbeid. Er du klar for en test? Mvh, Firmanavn" Hjelp.. hva betyr dette da? Skal sende dem en mail tilbake nå og si at jeg fortsatt er interessert og gjerne vil ha mer informasjon. Men synes det var et litt rart og kort svar jeg? Tror dere de vil gi meg en oppgave som de vil se hvordan jeg utfører - eller vil de ha meg inn med en gang for en prøveperiode (høres vel litt optimistisk ut)? Blir spennende å se hva svaret deres blir ....
Gjest Hilde K S Skrevet 28. august 2003 #2 Skrevet 28. august 2003 Ville sendt mail tilbake og sagt at selvsagt er jeg klar for hva det nå måtte være ! Spennende !
Montezuma Skrevet 28. august 2003 #4 Skrevet 28. august 2003 Dette hørtes spennende ut! Friskt og annerledes. Go for it! Og fortell oss hva det ender med! :D
Gjest Gresshoppesang Skrevet 29. august 2003 #5 Skrevet 29. august 2003 Kanskje de vil at du stikker innom og forteller hva du ville gjort med et prosjekt de har på jobben ? Eller kanskje det rett og slett er et trendy uttrykk for intervju ?
Mrs. B Skrevet 29. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2003 (endret) Har fått svar nå: --- Høres jo gøy ut dette, så da er det bare å sette i gang (har begynt alt). Tror dere det gjør noe om jeg sender flere forslag? Eller virker man overivrig da? (Burde jo forresten være positivt det kanskje..) Endret 27. august 2007 av Mrs. B
L@dy Skrevet 30. august 2003 #8 Skrevet 30. august 2003 Høres jo gøy ut dette, så da er det bare å sette i gang (har begynt alt). Tror dere det gjør noe om jeg sender flere forslag? Eller virker man overivrig da? (Burde jo forresten være positivt det kanskje..) Dette virker jo veldig spennende da. Nå har du virkelig sjansen til å vise hva du kan. :D Vet ikke om du har noen retningslinjer du skal forholde deg til. Men om du har flere forslag så ville jeg sendt de det. Kanskje litt ulike forslag som kanskje viser litt forskjellige teknikker? Og så ville jeg skrivet litt om hvorfor jeg hadde valgt å lage det på den måten..bla,bla...At det viser at det er gjenomtenkt. Vet ikke om det er nødvendig altså. Trenger jo ikke være veldig langt. Jeg fikk også en litt "uvanlig" svar på en jobbsøknad en gang. Var ikke innefor web ( da hadde jeg nok ikke fått svar på søknaden en gang..he,he..) Men da ville de at jeg skulle skrive om hvordan og hvilke kanaler jeg kunne bruke for å få tak i kunder. Var litt morro faktisk. Og jeg kom på intervju. Fikk riktignok ikke jobben, ja,ja...jeg var nå egentlig glad til etter at jeg var på det intervjuet da.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #9 Skrevet 1. oktober 2003 Kom til å tenke på denne tåden og ble veldig nyskjerrig på hvordan det gikk! Så Mrs B, hva ble det til?
Mrs. B Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2003 Kom til å tenke på denne tåden og ble veldig nyskjerrig på hvordan det gikk! Så Mrs B' date=' hva ble det til? [/quote'] Sendte inn et par forslag som de likte godt og jeg er med videre i prosessen, så regner med at jeg blir innkalt til intervju snart. Men søknadsfristen deres er ikke før 1. november så de tar seg god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå