Gå til innhold

Finner ingen fine sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått skoene mine, og de var ikke helt som forventet nei :sukk:

Jeg hadde bestilt dem i ekte skinn, de var i satin. Jeg fikk en annen hel enn jeg bestilte, og de var større enn de skulle være. Jeg bestilte 37 og det er de også merket med, men jeg har målt de og de er en str 38 i følge deres egne mål.

Jeg har sendt dem en mail og spurt hvordan de har tenkt å ordne opp for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt hvite støvletter på økonomisko.

skal ha en tøff kjole i hvit og svart og syns derfor støvletter passer fint.Dessuten er de behagelige å gå i og kan lett brukes senere oxo.

Koster 399,-

Og uansett er det ytterst få som ser skoene under kjolen med mindre du har kort kjole :D

Skrevet

Ohh! Kanskje jeg skal ta en tur innom økonomisko når jeg får lønning :)

Skrevet

Jeg "slumpa" over mine sko på økonomisko til halv pris i forrige uke!

Drømmeskoene til 150 kr! :duskedame:

Skrevet

Jeg ELSKER ebay.com og har bestilt mine brudesko der. De har 3cm høy hæl. Bred hæl med åpen tupp. Har diamanter på seg å. Hehe. Jeg ga 73 kr for de. Inkl porto ble det vel 310 kr. Nydelige... Anbefaler deg å se på ebay mao

Skrevet (endret)
Nå har jeg fått skoene mine, og de var ikke helt som forventet nei :sukk:

Jeg hadde bestilt dem i ekte skinn, de var i satin. Jeg fikk en annen hel enn jeg bestilte, og de var større enn de skulle være. Jeg bestilte 37 og det er de også merket med, men jeg har målt de og de er en str 38 i følge deres egne mål.

Jeg har sendt dem en mail og spurt hvordan de har tenkt å ordne opp for meg.

Åå så kjedelig da! Var jo ikke bare en ting de hadde bomma på heller.. Vet ikke helt om jeg tør å bestille derfra nå. Håper virkelig de sender deg nye eller at du får pengene tilbake.

Jeg ELSKER ebay.com og har bestilt mine brudesko der. De har 3cm høy hæl. Bred hæl med åpen tupp. Har diamanter på seg å. Hehe. Jeg ga 73 kr for de. Inkl porto ble det vel 310 kr. Nydelige... Anbefaler deg å se på ebay mao

Hvilken selger kjøpte du fra?

Endret av mariianne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...