Gå til innhold

Hvilket Antivirus program er det beste?

Anbefalte innlegg

Gjest Angel90
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvilket antivirus program som er det beste? En som holder pcen min fri fra virus, vil gjerne kjøpe et antivirus program når jeg kjøper meg ny pc:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kjøpe når både Avast og AVG er gratis?

Gjest Angel90
Skrevet
Hvorfor kjøpe når både Avast og AVG er gratis?

Fordi de antivirus programmene fra nettet ikke funker...

Skrevet

Altså... Avira har et gratis antivirus som gruser Norman og Norton i tester. I tillegg har Microsoft et (Security Essentials) som er gratis om du har ekte Windows.

Men hvis du på liv og død vil kjøpe, så kjøp Eset NOD32, Kaspersky eller Aviras betalversjon.

Gjest Angel90
Skrevet
Altså... Avira har et gratis antivirus som gruser Norman og Norton i tester. I tillegg har Microsoft et (Security Essentials) som er gratis om du har ekte Windows.

Men hvis du på liv og død vil kjøpe, så kjøp Eset NOD32, Kaspersky eller Aviras betalversjon.

Takk:D Er ikke en som er kjøpt bedre enn en som er lastet ned da? Hvorfor/hvorfor ikke?

Skrevet

Feil. De klassiske betalpakkene fra Norman og Symantec Norton havner i bunn i tester, mens f.eks. Avast, Avira og AVG gjør det langt bedre.

Gjest Angel90
Skrevet
Feil. De klassiske betalpakkene fra Norman og Symantec Norton havner i bunn i tester, mens f.eks. Avast, Avira og AVG gjør det langt bedre.

Hmm

Skrevet

For eksempel, se denne her testen. Jeg har nå brukt Avast! i 5 år, fornøyd og aldri hatt noe problemer. :)

Skrevet

Har også brukt avast de siste 5 årene, aldri hatt noe tull, det er enkelt og bruke og stjeler ikke mye av cpu en på maskina.

Jeg bruker i tillegg ett program som heter malwarebytes, og da er maskina mi sikker.

Har hatt Norton symantec på maskina en gang, aldri mer. Har også brukt FSecure, kjempebra, men svindyrt.

Skrevet

Ikke enig. Jeg har brukt AVG i flere år nå, aldri hatt virusproblemer.

Skrevet

Jeg syns Norton 360 er det beste. Hatt det lenge nå og angrer ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...