Gjest Angel90 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Er det noen som vet hvilket antivirus program som er det beste? En som holder pcen min fri fra virus, vil gjerne kjøpe et antivirus program når jeg kjøper meg ny pc:)
feuerstein Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor kjøpe når både Avast og AVG er gratis?
Gjest Angel90 Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hvorfor kjøpe når både Avast og AVG er gratis? Fordi de antivirus programmene fra nettet ikke funker...
Ek_Erilar Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Altså... Avira har et gratis antivirus som gruser Norman og Norton i tester. I tillegg har Microsoft et (Security Essentials) som er gratis om du har ekte Windows. Men hvis du på liv og død vil kjøpe, så kjøp Eset NOD32, Kaspersky eller Aviras betalversjon.
Gjest Angel90 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Altså... Avira har et gratis antivirus som gruser Norman og Norton i tester. I tillegg har Microsoft et (Security Essentials) som er gratis om du har ekte Windows. Men hvis du på liv og død vil kjøpe, så kjøp Eset NOD32, Kaspersky eller Aviras betalversjon. Takk:D Er ikke en som er kjøpt bedre enn en som er lastet ned da? Hvorfor/hvorfor ikke?
feuerstein Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Fordi de antivirus programmene fra nettet ikke funker... Feil. De klassiske betalpakkene fra Norman og Symantec Norton havner i bunn i tester, mens f.eks. Avast, Avira og AVG gjør det langt bedre.
Gjest Angel90 Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Feil. De klassiske betalpakkene fra Norman og Symantec Norton havner i bunn i tester, mens f.eks. Avast, Avira og AVG gjør det langt bedre. Hmm
RedFox81 Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 For eksempel, se denne her testen. Jeg har nå brukt Avast! i 5 år, fornøyd og aldri hatt noe problemer.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Har også brukt avast de siste 5 årene, aldri hatt noe tull, det er enkelt og bruke og stjeler ikke mye av cpu en på maskina. Jeg bruker i tillegg ett program som heter malwarebytes, og da er maskina mi sikker. Har hatt Norton symantec på maskina en gang, aldri mer. Har også brukt FSecure, kjempebra, men svindyrt.
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Fordi de antivirus programmene fra nettet ikke funker... Ikke enig. Jeg har brukt AVG i flere år nå, aldri hatt virusproblemer.
Beauté Skrevet 6. januar 2010 #11 Skrevet 6. januar 2010 Jeg syns Norton 360 er det beste. Hatt det lenge nå og angrer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå