LykkeLotta Skrevet 13. januar 2010 #121 Del Skrevet 13. januar 2010 Her om dagen begynte han også å sette seg som borte, når jeg satte meg som borte, logget av når jeg logget av, og på når jeg logget på. Vet ikke hva det var, men kanskje han håper at jeg skulle legge merke til deg og kommenter det. Aner ikke, men synes det var ganske teit! Sånn trodde jeg også at det var...men fant ut at det var bare mitt eget lille hode som lekte med meg. Så jeg slettet vedkommende fra alt som var og idag har jeg det veldig bra med meg selv - slipper å sitte å lure på akkurat de tingene du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #122 Del Skrevet 13. januar 2010 En klok, gammel dame sa engang..... "Før kunne jeg velge og vrake, nå sitter jeg her alene - vraket." Ja, dette er visdomsord som alle burde ta til seg! Velger og vraker man, så kan man fort ende opp som vraket selv. Og gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 13. januar 2010 #123 Del Skrevet 13. januar 2010 Og gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden av gjerdet. det får jeg håpe det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #124 Del Skrevet 13. januar 2010 det får jeg håpe det er. Du kan spytte i den ene handa og håpe i den andre! Hvem tror du at du får mest i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 13. januar 2010 #125 Del Skrevet 13. januar 2010 Du kan spytte i den ene handa og håpe i den andre! Hvem tror du at du får mest i? tror du ikke at det finnes en eneste mann, som bare vil ha en dame å leve nært og fint sammen med? alt jeg ønsker meg er en kjæreste som er snill og en kosebamse. Kanskje en som liker å lage mat sammen og se på film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #126 Del Skrevet 13. januar 2010 tror du ikke at det finnes en eneste mann, som bare vil ha en dame å leve nært og fint sammen med? alt jeg ønsker meg er en kjæreste som er snill og en kosebamse. Kanskje en som liker å lage mat sammen og se på film. Det gjør det sikkert, men det er ikke fornuftig å basere seg på å bare håpe på dette. Da må man finne ut at det faktisk stemmer med virkeligheten først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 13. januar 2010 #127 Del Skrevet 13. januar 2010 Det gjør det sikkert, men det er ikke fornuftig å basere seg på å bare håpe på dette. Da må man finne ut at det faktisk stemmer med virkeligheten først. men hvordan finner jeg ut om det stemmer med virkeligheten? Jeg er ikke sikker på om jeg skjønte hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 13. januar 2010 #128 Del Skrevet 13. januar 2010 tror du ikke at det finnes en eneste mann, som bare vil ha en dame å leve nært og fint sammen med? alt jeg ønsker meg er en kjæreste som er snill og en kosebamse. Kanskje en som liker å lage mat sammen og se på film. Som om jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. januar 2010 #129 Del Skrevet 13. januar 2010 men hvordan finner jeg ut om det stemmer med virkeligheten? Jeg er ikke sikker på om jeg skjønte hva du mener. Ja, det var det da. Dessverre er det bare en måte å virkelig finne det ut på, og det er å finne det ut i praksis, og da vet man det først etterpå. Så mye bortkastet tid! Jeg hater å være avhengig av andres vilje og forvirrede hjerne! Mener ikke deg da men. Skulle bestemt alt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2010 #130 Del Skrevet 13. januar 2010 tror du ikke at det finnes en eneste mann, som bare vil ha en dame å leve nært og fint sammen med? alt jeg ønsker meg er en kjæreste som er snill og en kosebamse. Kanskje en som liker å lage mat sammen og se på film. I like stor grad som at kvinner ønsker dette, så finnes det menn som ønsker det samme. Menn er selvsagt like forskjellige som kvinner. Noen ønsker et stabilt og godt forhold til en kvinne, mens andre velger mange partnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå