Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #101 Del Skrevet 12. januar 2010 steinar har en dame, har han sgt. Han venter på at hun skal bestemme seg, tror jeg. Alderen hans i seg selv er vel nok til at han vet masse om menn. fra egne erfaringer og kompisene. Ja, det stemmer bra det. Ho har ut januar på å bestemme seg for oss i sammen. Har ho ikke gjort det da, så gir jeg faen i hele henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Irma_* Skrevet 12. januar 2010 #102 Del Skrevet 12. januar 2010 Hun hadde vel i utganspungtet ut juni. Har du fått napp på kg enda da Steinar. Sjekket flere på pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2010 #103 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, det stemmer bra det. Ho har ut januar på å bestemme seg for oss i sammen. Har ho ikke gjort det da, så gir jeg faen i hele henne! Jeg begynner å tro at det er det beste. For henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #104 Del Skrevet 12. januar 2010 Hun hadde vel i utganspungtet ut juni. Har du fått napp på kg enda da Steinar. Sjekket flere på pm? sjekker han damer på forumet? Det kan han vel ikke når han har dame. sikker på det ikke er ondsinnete rykter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #105 Del Skrevet 12. januar 2010 Hun hadde vel i utganspungtet ut juni. Har du fått napp på kg enda da Steinar. Sjekket flere på pm? Ho var ikke med i bildet i juni eller juli. Av forskjellige årsaker. Og etter det har jeg ikke seriøst forsøkt å få noe napp som du så fint kaller det Den der analogien med jeger eller fisker passer faktisk veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #106 Del Skrevet 12. januar 2010 Og etter det har jeg ikke seriøst forsøkt å få noe napp som du så fint kaller det å. Betyr det at du ikke fikk napp på noen av de du prøvde deg på, eller at du ikke prøvde å få napp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #107 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg begynner å tro at det er det beste. For henne. Eller så er det kanskje det beste for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #108 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) å. Betyr det at du ikke fikk napp på noen av de du prøvde deg på, eller at du ikke prøvde å få napp? Jeg fikk napp en gang, fin dame også, men akkurat da kom ho IRL dama tilbake i livet mitt igjen. Det var helt merkelig. Akkurat som at det var skjebnen. Men vett nok til å forstå det har ikke ho tydeligvis. Endret 12. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Irma_* Skrevet 12. januar 2010 #109 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg kjenner en som skriver fast her inne. Hun fikk masse pm-er av steinar40. Han mente de paset så godt sammen. Det var etter juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #110 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg kjenner en som skriver fast her inne. Hun fikk masse pm-er av steinar40. Han mente de paset så godt sammen. Det var etter juni. Tror du på det selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mylinka Skrevet 12. januar 2010 #111 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg kjenner en som skriver fast her inne. Hun fikk masse pm-er av steinar40. Han mente de paset så godt sammen. Det var etter juni. åja. Jeg ser ingen grunn til å ikke tro på det, men må si dette var skuffende å høre om steinar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #112 Del Skrevet 12. januar 2010 åja. Jeg ser ingen grunn til å ikke tro på det, men må si dette var skuffende å høre om steinar. Du får tro hva du vil for meg! Men det er i hvert fall løgn og pissprat. Jeg er og har alltid vært en ærlig og redelig mann. Og det er jeg faktisk meget stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke Innlogget Skrevet 12. januar 2010 #113 Del Skrevet 12. januar 2010 Stemmer det, seff ikke vits å spre rykter. men at steinar er så ærlig og redelig som han skal ha det til tror jeg vi kan skyte en hvit pil etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. januar 2010 #114 Del Skrevet 12. januar 2010 Stemmer det, seff ikke vits å spre rykter. men at steinar er så ærlig og redelig som han skal ha det til tror jeg vi kan skyte en hvit pil etter. Nei, det er faktisk helt sant Prøver aldri å lure noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 12. januar 2010 #115 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja, det kan man aldri se bort i fra selvfølgelig. Mange som har skjønt at det lønner seg å si det som passer seg best. En god tommelfingerregel er sikkert at det er god grunn til å være forsiktig hvis du hører alt du ønsker deg. Kan bare skrive under på denne - og jeg bryr meg svært lite om hvem som har skrevet det (ser bare en ørliten debatt om vedkommende litt uti tråden her som kanskje sporet litt av...?). Klart han liker henne. Men han liker henne ikke nok til å ville ha et forhold til henne. Det er her hun må velge om hun synes det er nok at han nærmest bruker henne når han har behov for det. Han kan selvsagt utvikle følelser for henne, men jeg tviler litt på det. Det er dessverre lett å la seg bruke fordi man HÅPER innerst inne at det usannsynlige skal skje - at han skal utvikle følelser. I trådstarters tilfelle tror jeg nok virkeligheten er en annen. Føler man seg utnyttet, så føler man seg utnyttet! Dette er problemet her. Og det spiller ingen rolle om man da er kvinne eller mann heller. Å føle seg utnyttet er ikke knyttet til kjønn selv om mange kanskje tror det? Sikkert. Men hva tror du de mannfolka gjør som ikke kan velge å vrake? Behøver ikke være Einstein for å innse det. Og hva gjør de som kan velge og vrake - jo, de velger og vraker! Da må du bare regne med å bli vraket også. En klok, gammel dame sa engang..... "Før kunne jeg velge og vrake, nå sitter jeg her alene - vraket." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 12. januar 2010 #116 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei igjen, takk igjen for bra svar. Dette gjelder nok for en jeg har holdt på med og som egentlig var avsluttet. Han tok kontakt etter flere måneder, vi møttes, hadde super sex. Jeg kontaktet han igjen etter noen uker igjen og fikk ikke svar. Hvorfor ikke bare svare at sorry passer ikke istedet for ikkeno svar? Men, som du sier, det er enkelt å bare droppe å svare. Dette er et par måneder siden nå og til helgen tror jeg vi kommer til å være på samme fest. Hvordan syntes du jeg skal oppføre meg overfor han? Tror du han kommer til å føle seg dum? Tenkte jeg bare skulle late som ingenting og være blir og glad, hva tror du? Hei. Hvordan du burde oppføre deg kjenner du best på selv, spesielt siden det avhenger av hva du ønsker videre. Mest sannsynlig har du en fair mulighet til å ende opp sammen med han hjemme hos han/deg (hvis han fremdeles er singel). Men i så fall bør du forvente at det samme fort skjer igjen, altså at han ikke svarer eller opprettholder kontakten. Jeg hadde følt meg litt dum om jeg hadde droppet å svare, det er ikke sikkert jeg hadde fokusert så mye på det der og da likevel. Jeg pleier uansett å svare, om det så bare er en unnskyldning for hvorfor det ikke passer å møtes. Hvis du er irritert på han og har noe på hjertet kan det jo være greit å ta det på tomannshånd ved en passe anledning før bunnen av andre vinflaske. Ellers kan det kanskje bli litt kleint og ikke akkurat slik du hadde tenkt. I så fall tenker jeg at det er best å ikke kjøre noe drama, men bare spørre helt vanlig om hvorfor han ikke gidder å svare. Så føler han seg dum i det han kommer med en klein unnskyldning, mens du ikke trenger å føle deg dum hverken der eller dagen etter. Du kan selvsagt bare være blid og glad, og avvente at han evt tar kontakt. Det regner jeg med at han gjør på et eller annet tidspunkt iom at dere har holdt på noen ganger. Så er det opp til deg da om du er klar for en videre flørt, konfrontere han med ignoreringen eller evt ikke bryr deg nok til gidde noen av delene. Iom at du tenker på dette er du vel ikke helt likegyldig, uavhengig om du er ferdig med flørten eller ikke. Uansett hva du gjør tviler jeg på at du kan forvente noen fullstendig kursendring fra hans side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 12. januar 2010 #117 Del Skrevet 12. januar 2010 TS her.. Veldig deilig å se at noen kan ta seg tid til å svare litt seriøst og ordentlig på det vi jentene/damene lurer på ang dere gutta Vi hadde jo jevn kontakt i en uke da, han kan da ikke ha vært kåt og full hele tiden Veldig enig med deg. Han kunne bare ha sagt, sorry er ikke interessert lenger, isteden for å ignorere. Han er jo bare feig, men er utrolig hvor mange som er feige da! Men jeg tenker jo som så...... At når han ikke svarer står jo fortsatt døren på gløtt. Hadde han avsluttet det hele var det jo ingen vei tilbake for han. Kan det være en teori? Slik jeg skjønte det møttes dere og hadde jevnlig kontakt en uke, så gikk det et par mnd før han tok kontakt igjen - men uten at dere møttes og uten at han svarte deg i etterkant? Han var tiltrukket av deg iom at dere hadde jevnlig kontakt og møttes flere ganger i starten. Av en eller annen grunn ønsket han ikke mer, uten å gjenta de mulige grunnene som har vært nevnt tidligere i tråden. Jeg mente ikke at han var kåt eller full da dere møttes, men da han tok kontakt et par mnd i etterkant. Hvis det var slik at dere hadde kontakt en ukes tid da, var det vel i så fall mer kåt enn full. I så ville jeg gjettet på at han ikke hadde hatt sex på en stund, og vinglet litt i forhold til om han skulle møte deg igjen. Jeg tror ikke at han droppet å svare for å holde døra på gløtt. Da hadde det vært bedre å holde litt kontakt, enig med gjesten som svarte i innlegg #95. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 12. januar 2010 #118 Del Skrevet 12. januar 2010 Slik jeg skjønte det møttes dere og hadde jevnlig kontakt en uke, så gikk det et par mnd før han tok kontakt igjen - men uten at dere møttes og uten at han svarte deg i etterkant? Han var tiltrukket av deg iom at dere hadde jevnlig kontakt og møttes flere ganger i starten. Av en eller annen grunn ønsket han ikke mer, uten å gjenta de mulige grunnene som har vært nevnt tidligere i tråden. Jeg mente ikke at han var kåt eller full da dere møttes, men da han tok kontakt et par mnd i etterkant. Hvis det var slik at dere hadde kontakt en ukes tid da, var det vel i så fall mer kåt enn full. I så ville jeg gjettet på at han ikke hadde hatt sex på en stund, og vinglet litt i forhold til om han skulle møte deg igjen. Jeg tror ikke at han droppet å svare for å holde døra på gløtt. Da hadde det vært bedre å holde litt kontakt, enig med gjesten som svarte i innlegg #95. Stemmer nesten, de 2 mnd det var "stille" svarte han på mld og sendte meg noen mld iblant, men ikke veldig mye, men nok til å holde det litt varmt, liksom. Den uken vi hadde kontakt etter dette og når han lurte på om jeg fortsatt var interessert i å møte han, åpnet han seg veldig. Fortalte meg masse privat om seg selv osv..... Trodde jo da at dette var tegn på noe bra. Men så ignorerte han jo meg igjen og jeg var like langt. Han sitter på msn hver dag, men han sier ingen ting. Og jeg har bestemt meg for at jeg skal ikke si noe, for svarer han ikke blir jeg jo bare mere lei meg. Men tenker jo at dersom han ikke ville høre fra meg osv... kunne han jo bare blokka meg, for har gjør seg jo selv tilgjengelig, om du skjønner hva jeg mener. Her om dagen begynte han også å sette seg som borte, når jeg satte meg som borte, logget av når jeg logget av, og på når jeg logget på. Vet ikke hva det var, men kanskje han håper at jeg skulle legge merke til deg og kommenter det. Aner ikke, men synes det var ganske teit! Så sånn status er pr i dag, så aner jeg jo ikke hva han tenker. Får jeg se han igjen en siste gang, slik at jeg kan være den som avslutter dette. Eller tvinger han meg til å avslutte det. For meg hadde det første vært det beste, med tanke på og gi slipp og komme seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
One Man Army Skrevet 12. januar 2010 #119 Del Skrevet 12. januar 2010 Her om dagen begynte han også å sette seg som borte, når jeg satte meg som borte, logget av når jeg logget av, og på når jeg logget på. Vet ikke hva det var, men kanskje han håper at jeg skulle legge merke til deg og kommenter det. Aner ikke, men synes det var ganske teit! Så sånn status er pr i dag, så aner jeg jo ikke hva han tenker. Får jeg se han igjen en siste gang, slik at jeg kan være den som avslutter dette. Eller tvinger han meg til å avslutte det. For meg hadde det første vært det beste, med tanke på og gi slipp og komme seg videre. Synes det høres rart ut at han skulle surre rundt med mns-statusen for å få oppmerksomheten din, men ikke gidde å svare på meldinger. Uten at jeg kan snakke for alle menn kan jeg ikke tenke meg at mange menn ville gått frem sånn. Det kan vel ha vært tilfeldig eller ønsketenking fra din side. Jeg tror du kan være temmelig sikker på at han ikke er interessert i noe mer, og at han allerede anser det som avsluttet. Hvis jeg husker riktig nevnte du tidligere i tråden at du hadde gitt "drømmetilbudet" om sex, uten at det måtte være et seriøst forhold. Som jeg nevnte da kan det vel være at han følte at det egentlig ikke var så uforpliktende når alt kommer til alt, slik har jeg følt det noen ganger i hvert fall. Iom at du er såpass opptatt av en avslutning, av hva han tenker og blir lei deg om han ikke svarer er det kanskje litt mer komplisert tross alt. Lettere sagt enn gjort, men drit i avslutningen, aksepter at det ble som det ble og gå videre. Sikkert en kjekkas eller to til der ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gladjenta_* Skrevet 13. januar 2010 #120 Del Skrevet 13. januar 2010 Synes det høres rart ut at han skulle surre rundt med mns-statusen for å få oppmerksomheten din, men ikke gidde å svare på meldinger. Uten at jeg kan snakke for alle menn kan jeg ikke tenke meg at mange menn ville gått frem sånn. Det kan vel ha vært tilfeldig eller ønsketenking fra din side. Jeg tror du kan være temmelig sikker på at han ikke er interessert i noe mer, og at han allerede anser det som avsluttet. Hvis jeg husker riktig nevnte du tidligere i tråden at du hadde gitt "drømmetilbudet" om sex, uten at det måtte være et seriøst forhold. Som jeg nevnte da kan det vel være at han følte at det egentlig ikke var så uforpliktende når alt kommer til alt, slik har jeg følt det noen ganger i hvert fall. Iom at du er såpass opptatt av en avslutning, av hva han tenker og blir lei deg om han ikke svarer er det kanskje litt mer komplisert tross alt. Lettere sagt enn gjort, men drit i avslutningen, aksepter at det ble som det ble og gå videre. Sikkert en kjekkas eller to til der ute Innbiller meg at det er fordi det er vanskelig å få oppmerksomheten hans at jeg er så gira. For kunne helt ærlig ikke tenkt meg noe mer enn litt nærhet og kos i ny og ne. Så lenge det kunne vært på begges premisser Men men.... får heller tenke at det er hans tap, som du sier finnes det andre der ute. Har jeg fått oppleve allerede. Er bare at de er på en eller annen måte ikke like interessant som han her. Ikke så lett å forstå seg på seg selv til tider heller. Takk for alle flotte og ikke minst seriøse svar Har faktisk vært til stor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå