Gå til innhold

Hva vil han?

Gjest Gjest_gladjenta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gladjenta_*

Jeg håper virkelig noen kan komme med noen kloke ord og forklaringer som kan hjelpe meg til å forstå hva som skjer.

Vet det ikke finnes noe fasit svar på dette, men for og vær helt ærlig begynner jeg å bli psykisk syk av det denne gutten holder på med. Jeg vet jeg burde la han gå, men er noe som gjør det utrolig vanskelig. Jeg vet ikke hvorfor, men kan jo si det sånn at jeg kjenner meg igjen i sangen "Releas Me" med Agnes.

Min største frustrasjon må være at jeg ikke skjønner hvorfor han gjør det han gjør.

Vi møttes første gang i slutten av oktober. Jeg kom og sov over 2 ganger i løpet av en uke. Jeg koste meg masse og jeg tror han også gjorde det. Så ble det stille i mer eller mindre to mnd til han tok opp kontakten igjen og lurte på om jeg ønsket det samme. Vi snakket sammen og "avtalte" at vi skulle treffes snart igjen. Jeg skulle ringe han uken etter for å avtale noe. Ringte, men ikke noe svar, sendte mld, men ikke noe svar etter 3 telefoner og 3 mld på en uke gav jeg opp.

Hva vil han egentlig, er dette et spill ovenfor meg? Er han usikker? Blir så utrolig sliten og forvirret av dette. Jeg skulle bare så gjerne vist hva han vil med meg! Noen som kjenner seg igjen?

Som sagt så VET jeg at jeg burde gi slipp, men det er noe med han som gjør det utrolig vanskelig, selv om han behandler meg dårlig. Men når jeg ikke vet om det er med vilje eller om han bare er sånn, gjør jo ikke det saken noe lettere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mann 26

mest sannsynlig har han allerede ei jente på gang, enten som kjæresteemne eller som fuckfreind, noe som gjør at han setter deg i "vente-køa", når den jenta han nå holder på med, enten blir sammen med han, eller at han går lei av a, så kontakter han sine "kø-damer" på nytt..

desverre.. hvorfor jeg tror det? jo fordi jeg også har vært slik og kan signere under på at ihvertfall halvparten av mine kamerater oppfører seg slik også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
mest sannsynlig har han allerede ei jente på gang, enten som kjæresteemne eller som fuckfreind, noe som gjør at han setter deg i "vente-køa", når den jenta han nå holder på med, enten blir sammen med han, eller at han går lei av a, så kontakter han sine "kø-damer" på nytt..

desverre.. hvorfor jeg tror det? jo fordi jeg også har vært slik og kan signere under på at ihvertfall halvparten av mine kamerater oppfører seg slik også.

Var det jeg misstenkte, men er delig å få høre en mann også si at det faktisk er sånn det er!

Men det jeg synes da er rart er jo, hvorfor ville han møte meg igjen også en uke etter full ignorering?

Hadde jo skjønte det om han hadde fått meg i seng igjen liksom, men ikke før, om du skjønner hva jeg mener.

Og siden du er litt inne i dette "spillet" Noe måte å få han til å faktisk bli interesert i meg? Er nok ikke en jente han "normalt" dater, men han har sagt at han har vært sammen med mange crazy damer. Og jeg er vel mer av den ordentlig og seriøse typen.

For hva vil skje, dersom jeg avviser han neste gang han finner det for godt til å ta kontakt med "kø-dama" si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann30
Var det jeg misstenkte, men er delig å få høre en mann også si at det faktisk er sånn det er!

Men det jeg synes da er rart er jo, hvorfor ville han møte meg igjen også en uke etter full ignorering?

Hadde jo skjønte det om han hadde fått meg i seng igjen liksom, men ikke før, om du skjønner hva jeg mener.

Og siden du er litt inne i dette "spillet" Noe måte å få han til å faktisk bli interesert i meg? Er nok ikke en jente han "normalt" dater, men han har sagt at han har vært sammen med mange crazy damer. Og jeg er vel mer av den ordentlig og seriøse typen.

For hva vil skje, dersom jeg avviser han neste gang han finner det for godt til å ta kontakt med "kø-dama" si?

Det var ikke jeg som svarte deg i stad, men jeg kjenner meg også igjen i en slik situasjon. Flere telefoner og meldinger fra deg uten svar betyr at han ikke er interessert, bortsett fra muligens i sex. Jeg for min del hadde mistet interessen for sex også om jeg hadde merket at dama tok det mye mer seriøst enn meg, det kommer det ikke noe godt ut av. Hadde en dame ringt og meldt med gjentatte ganger uten tilbakemelding hadde jeg backet ut. Nå hadde jeg sikkert svart høflig avvisende i steden for å ignorere deg da.

Glem han om du er interessert i noe mer, om du bare har møtt han et par ganger er det vel ikke SÅ vanskelig?

Om du avviser neste gang "han tar kontakt med kø-dama" (aka er kåt uten noen andre i sikte), dropper han sikkert hele greia. Evt prøver igjen senere med samme motiv. Det funker helt sikkert ikke sånn at han blir super-interessert i deg selv om han blir avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Det var ikke jeg som svarte deg i stad, men jeg kjenner meg også igjen i en slik situasjon. Flere telefoner og meldinger fra deg uten svar betyr at han ikke er interessert, bortsett fra muligens i sex. Jeg for min del hadde mistet interessen for sex også om jeg hadde merket at dama tok det mye mer seriøst enn meg, det kommer det ikke noe godt ut av. Hadde en dame ringt og meldt med gjentatte ganger uten tilbakemelding hadde jeg backet ut. Nå hadde jeg sikkert svart høflig avvisende i steden for å ignorere deg da.

Glem han om du er interessert i noe mer, om du bare har møtt han et par ganger er det vel ikke SÅ vanskelig?

Om du avviser neste gang "han tar kontakt med kø-dama" (aka er kåt uten noen andre i sikte), dropper han sikkert hele greia. Evt prøver igjen senere med samme motiv. Det funker helt sikkert ikke sånn at han blir super-interessert i deg selv om han blir avvist.

Det som gjorde at jeg prøvde å kontakte han såpass mange ganger var at han hadde sagt at han kom til å vært på msn i hele perioden osv... jeg ble rett og slett bekymret for at det hadde skjedd han noe når han verken var der, eller var å nå på telefon når dette var en "avtale" vi hadde. Men ser den...... Jeg kommer ikke til å si noe mer nå!

Men skulle ønske han var såpass "voksen" og kunne respektert meg såpass til å svart med en avvisning istede for å ignorer, for det er en lei følelse og opplevelse.

Vil så gjerne, tro meg! Men han var helt RÅ i senga, samt at selv om han er så langt fra en type jeg kunne falt for eller sett meg sammen med har han et helt spesielt tak på meg, og jeg har problemer med å rive meg løs, selv om jeg vet at det hadde vært for det beste for meg på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg desverre igjen her. Jeg er redd for at han bare er ute etter sex og ikke er interessert. I perioder hvor han har veldig lyst på sex så sier han og lover "hva som helst". Når det kommer følelser inn i bildet blir det for slitsomt og vanskelig å motivere/engasjere seg, da er det lett å bare ignorere. Han har helt sikkert flere damer i sving, og gidder bare å engasjere hvor han har enklest "tilgang" uten for mye "komplikasjoner".

Det er hardt å si det, men han er nok ikke intrs dessverre. Ignorer han om han henvender seg til deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil så gjerne, tro meg! Men han var helt RÅ i senga, samt at selv om han er så langt fra en type jeg kunne falt for eller sett meg sammen med

Vel hvis du likte sexen og ikke kunne falt for han kan det jo hende han er interessert i en flørt, men er bekymret for at du vil mer. Samtidig høres det ut som om du er litt mer involvert i dette enn du burde med tanke på en elsker-greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg desverre igjen her. Jeg er redd for at han bare er ute etter sex og ikke er interessert. I perioder hvor han har veldig lyst på sex så sier han og lover "hva som helst". Når det kommer følelser inn i bildet blir det for slitsomt og vanskelig å motivere/engasjere seg, da er det lett å bare ignorere. Han har helt sikkert flere damer i sving, og gidder bare å engasjere hvor han har enklest "tilgang" uten for mye "komplikasjoner".

Det er hardt å si det, men han er nok ikke intrs dessverre. Ignorer han om han henvender seg til deg igjen.

Jeg har sikkert vært i motsatt ende av dette noen ganger, men prøver å være ærlig på hva jeg er interessert i og ikke. Tror jeg har et godt forhold til de fleste tidligere flørter eller hva man skal kalle det.

Nysgjerrig på hva som ligger i å love "hva som helst". Ga han/de inntrykk av å ønske noe mer seriøst? Hadde du pratet med vedkommende om du møtte han i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Han har deg i bakhånd for puling, om han gidder. Du trenger ikke stresse for mer komplisert er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har deg i bakhånd for puling, om han gidder. Du trenger ikke stresse for mer komplisert er det ikke.

....så da er det bare å velge! Ta det du får, bli gal av det eller glem hele fyren og gå videre.

Enig med Brutal Mann her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert vært i motsatt ende av dette noen ganger, men prøver å være ærlig på hva jeg er interessert i og ikke. Tror jeg har et godt forhold til de fleste tidligere flørter eller hva man skal kalle det.

Nysgjerrig på hva som ligger i å love "hva som helst". Ga han/de inntrykk av å ønske noe mer seriøst? Hadde du pratet med vedkommende om du møtte han i dag?

Jeg glemte å presisere at jeg uttalte meg som den mannlige parten her basert på egne erfaringer. Det må presieres at jeg har gjort store fremskritt på dette området. Før eller siden snører nettet seg sammen og man går fra å være singel til å bli "evig ungkar". Jeg bor i en middels stor norsk by, men hver gang jeg traff noen som jeg hadde ambisjoner om noe seriøst med, hadde de alltid en eller annen vennine som kjente til meg og noen historier. Er langt mer hensynsfull og ærlig med damer i dag, og ting begynner å rette seg.

Jeg kunne love en dame som ville noe seriøst utover sex at jeg kunne tenke meg å få barn med henne, hun kunne flytte inn, vi kunne gjøre ditt og datt i lag, og tilpasset mine interesser hennes, ga en masse komplimenter og var "glad" i henne. Alt bare for å ha sex. Når hun i etterkant tok kontakt så overså/ignorerte jeg det. Jeg klarte ikke å lyve mer, så da var det enkleste å bare ignorere. Det ble som sagt slitsomt og jeg ble fanget etter 2-3 år. Jeg har vært nødt til å endre atferden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Vel hvis du likte sexen og ikke kunne falt for han kan det jo hende han er interessert i en flørt, men er bekymret for at du vil mer. Samtidig høres det ut som om du er litt mer involvert i dette enn du burde med tanke på en elsker-greie.

Fra første møte har jeg hele tiden vært der at jeg kunne tenke meg en flørt eller en knullekompis til det evt. jeg understreker evt. kunne blitt noe mer med tiden, men fikk på følelsen at han ble litt skuffet når jeg gav utrykk for dette. Å da ble jeg veldig usikker på hva han egentlig ville. Trodde "dette" var drømme tilbudet dere menn kunne få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gladjenta_*
Jepp, menn er noen drittsekker. Han kan da ikke være gammel han der?

Kunne ikke vært mer enig. Har blitt helt satt ut av alt jeg har møtt på de siste mnd. Er det ingen gode, snille og seriøse gutter/menn igjen der ute?

Han er forresten 25 og jeg er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Jeg glemte å presisere at jeg uttalte meg som den mannlige parten her basert på egne erfaringer. Det må presieres at jeg har gjort store fremskritt på dette området. Før eller siden snører nettet seg sammen og man går fra å være singel til å bli "evig ungkar". Jeg bor i en middels stor norsk by, men hver gang jeg traff noen som jeg hadde ambisjoner om noe seriøst med, hadde de alltid en eller annen vennine som kjente til meg og noen historier. Er langt mer hensynsfull og ærlig med damer i dag, og ting begynner å rette seg.

Jeg kunne love en dame som ville noe seriøst utover sex at jeg kunne tenke meg å få barn med henne, hun kunne flytte inn, vi kunne gjøre ditt og datt i lag, og tilpasset mine interesser hennes, ga en masse komplimenter og var "glad" i henne. Alt bare for å ha sex. Når hun i etterkant tok kontakt så overså/ignorerte jeg det. Jeg klarte ikke å lyve mer, så da var det enkleste å bare ignorere. Det ble som sagt slitsomt og jeg ble fanget etter 2-3 år. Jeg har vært nødt til å endre atferden min.

Må få takk for din åpenhet og ærlighet.

Og vil gi deg ros for at du har greid å bryte ut å satse på noe mere seriøst. De fleste damer fortjener å bli respektert og jeg tror du også har skjønt nå at det er det du kommer lengst med! Jeg er stolt av deg og det er det helt sikkert flere her som er!

Vi damer vil som oftest bare det beste for dere menn, selv om vi kan virke pågående og masete til tider, men det ligger nok bare i vår natur dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få takk for din åpenhet og ærlighet.

Og vil gi deg ros for at du har greid å bryte ut å satse på noe mere seriøst. De fleste damer fortjener å bli respektert og jeg tror du også har skjønt nå at det er det du kommer lengst med! Jeg er stolt av deg og det er det helt sikkert flere her som er!

Vi damer vil som oftest bare det beste for dere menn, selv om vi kan virke pågående og masete til tider, men det ligger nok bare i vår natur dessverre.

Beklager å måtte skuffe deg, men det der er bare en eller annen dame som troller iom at jeg skrev det første innlegget, men ikke det andre. For øvrig har jeg aldri lovet noen noe som helst, og kunne ikke i min villeste fantasi drømme om å snakke om å flytte inn med eller få barn med noen for å få sex. Tvert i mot har jeg sagt på en pen måte at jeg ikke har vært interessert i noe seriøst om det var situasjonen.

Ei heller har jeg noensinne fått et mulig forhold ødelagt pga tidligere, mindre seriøse forhold. Det er sikkert mange som skulle ønske en slik poetisk "rettferdighet" fant sted, iom at alle som ikke er gifteklare før 30 selvsagt er løgnaktige drittsekker.

Det eneste jeg kjenner meg igjen i er at jeg som 30 er mer klar for et forhold enn jeg var når jeg var 25 (har selvsagt hatt seriøse forhold før også). Den eneste forskjellen er at jeg sjeldnere gidder mindre seriøse forhold, og ikke dater damer jeg vet jeg aldri kan falle for. Tipper det går helt fint og at jeg - i motsetning til trollet over- ikke ender opp ensom og bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fra første møte har jeg hele tiden vært der at jeg kunne tenke meg en flørt eller en knullekompis til det evt. jeg understreker evt. kunne blitt noe mer med tiden, men fikk på følelsen at han ble litt skuffet når jeg gav utrykk for dette. Å da ble jeg veldig usikker på hva han egentlig ville. Trodde "dette" var drømme tilbudet dere menn kunne få :)

Det er jo alltid et hyggelig tilbud det. Noen ganger får man likevel følelsen av at hun egentlig vil mer, men sier at det dreier seg om sex for å ikke skremme en bort. For min del er jeg veldig lite giret på en situasjon hvor jeg ender opp med å avvise noen som har fått følelser for meg.

Tviler på at han ble skuffet over at du bare ville ha sex, om han hadde vært klar for noe mer hadde han uansett beholdt kontakten/opprettholdt det seksuelle forholdet. For å være ærlig tror jeg damer gjerne lager seg sånne unnskyldninger på vegne av mannen. Han gadd ikke å svare i redsel for å bli såret om dere fortsatte å ha sex? Jeg tviler veldig sterkt.

Han har noe annet på gang, er ikke interessert i et forhold og kanskje ikke i et seksuelt forhold heller. Bortsett fra etter en, to, tre, fire uker når han er kåt, kanskje i kombinasjon med full evt.

Mine brutale 2 cents.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jeg har hørt uttrykket før at;

Om en mann vil ha kontakt med deg, så tar han kontakt med deg.

Kutt han ut nå, først som sist. Jeg tror at litt av grunnen til at du er så keen på han, kan være fordi at du ikke kan få han.

Du har jo ikke akkurat møtt han så mange ganger har jeg skjønt, så noen vill forelskelse er det vel neppe...

Lykke til da, dumt du kom i denne situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Jeg har hørt uttrykket før at;

Om en mann vil ha kontakt med deg, så tar han kontakt med deg.

Kutt han ut nå, først som sist. Jeg tror at litt av grunnen til at du er så keen på han, kan være fordi at du ikke kan få han.

Du har jo ikke akkurat møtt han så mange ganger har jeg skjønt, så noen vill forelskelse er det vel neppe...

Lykke til da, dumt du kom i denne situasjonen!

Jeg tror det jeg også :) Er det ikke ofte sånn med oss jenter at vi blir mer gira når han ikke er mulig å "temme"

Men har møtt andre også, som noe av det samme har skjedd med, men disse har jeg klart å la gå, er noe veldig sjarmerendes med denne mannen/gutten. Men jeg skal gjøre mitt ytterste på å la han gå denne gangen. Så får vi se om jeg er like sterk når han tar kontakt igjen.

Jeg er litt der.... men kan godt hende det er å lure seg selv.

Men om jeg får møte han en gang, og jeg drar derfra med tanker om at "jeg har fått møte han igjen, kost meg, men nå er det JEG som avslutter det, han hører ikke noe mer fra meg" At jeg da har fått siste ord om du skjønner, og det er noe jeg avslutter ikke noe han avlutter eller tvinger meg å avslutte. Det høres kanskje helt snodig ut, men jeg innbiller meg at jeg hadde kommet sterkere ut av situasjonen da.

Takk, er sånn en ikke vet når en møter en ny, men hadde jeg vist det jeg vet nå hadde jeg vel aldri involvert meg med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gladjenta_*
Det er jo alltid et hyggelig tilbud det. Noen ganger får man likevel følelsen av at hun egentlig vil mer, men sier at det dreier seg om sex for å ikke skremme en bort. For min del er jeg veldig lite giret på en situasjon hvor jeg ender opp med å avvise noen som har fått følelser for meg.

Tviler på at han ble skuffet over at du bare ville ha sex, om han hadde vært klar for noe mer hadde han uansett beholdt kontakten/opprettholdt det seksuelle forholdet. For å være ærlig tror jeg damer gjerne lager seg sånne unnskyldninger på vegne av mannen. Han gadd ikke å svare i redsel for å bli såret om dere fortsatte å ha sex? Jeg tviler veldig sterkt.

Han har noe annet på gang, er ikke interessert i et forhold og kanskje ikke i et seksuelt forhold heller. Bortsett fra etter en, to, tre, fire uker når han er kåt, kanskje i kombinasjon med full evt.

Mine brutale 2 cents.

Men da må jeg få spørre deg om en ting. Sist gang vi snakket på msn, altså når han ville ta opp kontakten igjen, så begynte han å spørre meg ut om jeg hadde møtt noen andre i mellomtiden og om jeg gikk på p-piller osv..... Hva var liksom greia med det, dersom han ikke hadde tenkt å møte meg igjen a likevel?

Sier ikke at du har svaret, men kanskje noen tanker rundt det.

Prøver bare å forstå så godt jeg kan, slik at jeg slipper å havne i samme situasjon en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...