Gå til innhold

Gordon Ramsey rydder opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny sesong torsdag kl 20.30!

Gleder meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet du om det er noe som er filmet nylig? Jeg har lasta ned en del på nettet, så er spent på om jeg har sett den før. :sjenert:

Endret av Maye
Skrevet

Det er sesong 2 av den amerikanske versjonen de skal vise. Jeg skulle ønske de heller viste den britiske versjonen, den er mye bedre! Langt mer fokus på selve oppryddingen (maten, servicen, driften etc) enn det er i den amerikanske, den har litt mye fokus på personkonflikter og kranglig blant de ansatte synes jeg. Har lastet ned alt av begge versjonene, elsker Gordon Ramsay! For øyeblikket ser jeg på The F-word!

Skrevet

OK. da har jeg nok sett den. Jeg liker det meste av Ramsay, og ser også på The F-word. Gøy å se på.

Skrevet

Hva er "the F-word"?

Skrevet

Det er et matlagingprogram med Ramsay. det er en mye mere avslappet Ramsay. Du finner sikkert noe om det, hvis du googler. anbefales å se. :)

Skrevet

Jeg digger Ramsey :jepp: Og i sommer har jeg fått plass på en restaurant han skal ha på Gladmat festivalen i Stavanger!!

Jippi! :danse:

Håper han skal servere biff wellington for etter ¨å ha sett det bli laget i ørten programmer er det noe jeg har kjempelyst å prøve!

Skrevet
Jeg digger Ramsey :jepp: Og i sommer har jeg fått plass på en restaurant han skal ha på Gladmat festivalen i Stavanger!!

Oi, dette har jeg ikke fått med meg før nå. Han skal visst være innom en stand også.

Jeg finner ikke ut av hvilken restaurant det er snakk om og regner med at du har "innsideinformasjon", haha. Er det altså slik at det vil være mulig å bestille bord eller er det mer førstemann til mølla og noen mer VIP bord som er fastsatt til dere spesielle?

Skrevet
Oi, dette har jeg ikke fått med meg før nå. Han skal visst være innom en stand også.

Jeg finner ikke ut av hvilken restaurant det er snakk om og regner med at du har "innsideinformasjon", haha. Er det altså slik at det vil være mulig å bestille bord eller er det mer førstemann til mølla og noen mer VIP bord som er fastsatt til dere spesielle?

For våres del var det nok innsideinformasjon ja :ler: en venn av en veninne av meg jobber på en restaurant i stavanger så hun fikk kontaktinformasjon av han og reserverte bord til oss via mail, betalingsfristen var i desember. Vi skal ta oss en liten kosetur uten barn, hun og sambo og meg og min sambo. :danse:

Gleder meg som en unge!! Det er bare så lenge å vente...

:spise:

Jeg vet ikke om det fortsatt går ann å bestille bord. Har funnet lite info om dette på nett selv men hvis du vil kan jeg jo høre med veninnen min hvem det var hun tok kontakt med :)

Skrevet

Jeg er stooor fan av Ramsay. Utrolig artig.

Gjest hellstrøm
Skrevet

Dette var pinlig dårlig og oppkonstruert i forhold til den originale UK-versjonen.

Skrevet
Dette var pinlig dårlig og oppkonstruert i forhold til den originale UK-versjonen.

Men da kan du jo la være å se på!

Skrevet

Jeg syns også det var artig. Jeg er også en stor fan.

Skrevet
Det er sesong 2 av den amerikanske versjonen de skal vise. Jeg skulle ønske de heller viste den britiske versjonen, den er mye bedre! Langt mer fokus på selve oppryddingen (maten, servicen, driften etc) enn det er i den amerikanske, den har litt mye fokus på personkonflikter og kranglig blant de ansatte synes jeg. Har lastet ned alt av begge versjonene, elsker Gordon Ramsay! For øyeblikket ser jeg på The F-word!

:Nikke: Signerer!

Jeg synes den amerikanske utgaven har alt for mye fokus på drama og konflikter, det blir veldig mye krangling og lite av det jeg synes er interessant. Jeg ser fortsatt på den amerikanske utgaven da, elsker Gordon Ramsay :fnise: !

Skrevet

I dagens episode...

Han ene eieren var ubeskrivelig arrogant!

Herregud, jeg var sjokka da han referterte til "the so called great Gordy"

Hva for en utakknemlighet er det?

Skrevet

huff ja, han var rett å slett en overlegen arrogant blære :spy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...