Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Vi skulle reise med Fjord Line fra Danmark for første gang, men mens vi sto i bilkø for å sjekke inn, kom sms-en med beskjed om at turen var innstilt og at vi måtte kontakte kundesenteret. Jeg ringte, og etter å ha tastet meg gjennom menyen, kom beskjeden om at kundesenteret var stengt. I innsjekkingen fikk vi først beskjed om å kontakte Color Line for å få billetter til Larvik (!) og at vi skulle melde oss et annet sted. Så dro vi dit, sto i kø, bare for å få beskjed om at vi ville få refundert pengene. Disse skulle øverføres til konto. Det gjenstår å se hvor lang tid dette vil ta. Jeg reagerer på at sms-en kom så sent. Fjord Line må ha visst mye tidligere at avgangen måtte kanselleres. Manglende informasjon og et stengt kundesenter gjorde ikke situasjonen bedre. Heldigvis hadde Color Line ledige plasser til Kristiansand. Hvilke erfaringer har dere med Fjord Line?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå