MarianneE Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Celebert Besøk på TV3 heter det nå istedet klokka 8 hos meg. Tydelig har de tatt lærdom av TVNorges suksess og programmet varer nå en time. Og denne uka er det med *Per Heimly *Kristin Spitznogel *Espen Toresen Hværsaagod-Takkskalduha *Unni et eller annet... En kunstner dame!
Duckling Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Celebert Besøk på TV3 heter det nå istedet klokka 8 hos meg. Tydelig har de tatt lærdom av TVNorges suksess og programmet varer nå en time. Og denne uka er det med *Per Heimly *Kristin Spitznogel *Espen Toresen Hværsaagod-Takkskalduha *Unni et eller annet... En kunstner dame! Hehe, det het Celebert Selskap, ikke Celebert Besøk. Og kunstner-dama var Unni Askeland.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Åh, det glemte jeg helt av! Men det ligger vel ute på nettsidene deres, så får se det senere. Håper de ikke har med bare kjendiser, synes det er morsomt å se på "vanlige" folk også.
MarianneE Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Djiiiz.... Sorry for at jeg ikke husket hva hun het til etternavn...
Poppzy Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Vet ikke helt jeg.. Syns 4-stjernes middag er litt bedre. Gleder meg som bare det til det begynner igjen den 11. januar. Det kan jo bli morsomt dette også. Spørs hvem som er med.
Gjest Gjest_Lolo_* Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det var utrulig slitsomt å høre på alex rosen sin stemme gjennom det hele. TV Norge som "kommentator" (som jeg ikke husker navnet på i farten) har en stemme det går an å høre på, og han hadde også bedre kommentarer. Troe jeg heller kommer til å se TV Norge sin når den begynner igjen.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det var utrulig slitsomt å høre på alex rosen sin stemme gjennom det hele. TV Norge som "kommentator" (som jeg ikke husker navnet på i farten) har en stemme det går an å høre på, og han hadde også bedre kommentarer. Troe jeg heller kommer til å se TV Norge sin når den begynner igjen. Tvnorge sin versjon var mye bedre.Synes nå jeg Og enig at den stemmen var utrolig slitsom å høre på!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Er absolutt ikke enig i at TVNorge sin voice er bedre (Anders Hatlo eller hvem det nå er). Synes den voicen er masete og meningsløs, og orket rett og slett ikke å se ferdig en episode forrige sesong fordi jeg ble så irrtert på den stemmen. "Å, ja, sider du det, aha, oi, ja, nei, hm...." Hvis han ikke har noe bedre å si kan de rett og slett la være å legge den på.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Er absolutt ikke enig i at TVNorge sin voice er bedre (Anders Hatlo eller hvem det nå er). Synes den voicen er masete og meningsløs, og orket rett og slett ikke å se ferdig en episode forrige sesong fordi jeg ble så irrtert på den stemmen. "Å, ja, sider du det, aha, oi, ja, nei, hm...." Hvis han ikke har noe bedre å si kan de rett og slett la være å legge den på. Nå hadde vel ikke Alex Rosén så mye vetigt å si heller..?
Wonders Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 Vet ikke helt jeg.. Syns 4-stjernes middag er litt bedre. Gleder meg som bare det til det begynner igjen den 11. januar. Det kan jo bli morsomt dette også. Spørs hvem som er med. helt enig. 1
Yoshimi Skrevet 27. januar 2010 #11 Skrevet 27. januar 2010 Jeg syns det er nesten like gøy som det på tv3 jeg, men savner kokken da. Ser først 4 stjerners middag på tvnorge og så celebert selskap på tv3.no etterpå :D Nerd! Liker godt de fire i ukens Celebert selskap. Spesielt Anders Rogg virker utrolig koselig.
MarianneE Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2010 Liker godt de fire i ukens Celebert selskap. Spesielt Anders Rogg virker utrolig koselig. Ja, denne uka har jeg sett Celebert Selskap og har syntes det har vært kjempe bra. Bedre enn 4 Stjerners denne uka ihvertfall!
Gjest bare bea Skrevet 29. januar 2010 #13 Skrevet 29. januar 2010 Liker godt de fire i ukens Celebert selskap. Spesielt Anders Rogg virker utrolig koselig. Han er jo homo da. Alle homoer er koselige. Homa = koslig. Sånn ærre bare. Til og med spanke-homsene er koselige. Dont ask me how I know, men kan si så mye som at alle menn burde bli homo O_o
Fjonana Skrevet 29. januar 2010 #14 Skrevet 29. januar 2010 Jeg synes 8 stjernes middag er mye kjekkere. Blir litt voldsomt med stemmen til han som kommenterer på celebert besøk
Gjest bare bea Skrevet 29. januar 2010 #16 Skrevet 29. januar 2010 Jeg liker tvNorge sin best jeg Nei, det gjør du ikke.
Gjest bare bea Skrevet 29. januar 2010 #18 Skrevet 29. januar 2010 Eh jo det gjør jeg. Nei, du gjør ikke det.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2010 #19 Skrevet 29. januar 2010 Nei, du gjør ikke det. Hehe tror jeg vet det bedre enn deg om hvilken versjon jeg liker best
Cuba Skrevet 29. januar 2010 #20 Skrevet 29. januar 2010 Jeg synes 8 stjernes middag er mye kjekkere. Blir litt voldsomt med stemmen til han som kommenterer på celebert besøk Ikke vondt ment altså.. Men det heter 4 stjerners middag og Celebert selskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå