Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Skal kjøpe meg ny mobiltelefon, en nokia. Noen som har tips til hvilken? En som gjerne tåler vann og litt fall og knall, men den må ikke være det. Jeg vil ha en som ser ut som en telefon, ikke skjyve eller folde design. Og ikke iphone. Og ikke en som har skikkelig stor skjerm, de er jo stygge når skjerm område er større enn området til tastene. Er ikke så nøye hvordan kameraet er på den. Jeg har da fotoapparat til å ta bilder med.
Gjest mr mr Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Skal kjøpe meg ny mobiltelefon, en nokia. Noen som har tips til hvilken? En som gjerne tåler vann og litt fall og knall, men den må ikke være det. Jeg vil ha en som ser ut som en telefon, ikke skjyve eller folde design. Og ikke iphone. Og ikke en som har skikkelig stor skjerm, de er jo stygge når skjerm område er større enn området til tastene. Er ikke så nøye hvordan kameraet er på den. Jeg har da fotoapparat til å ta bilder med. Du er DEFINITIVT på jakt etter denne: http://www.dinside.no/797584/test-sonim-xp3-enduro
feuerstein Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Dagens robuste Nokia er den som heter 3720.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå