Undomiel Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Finnes det en leppomade som gir litt naturlig farge? Har lest litt om Rosebud Lip Balm, noen som har prøvd den? Gir den litt farge? Vil gjerne at leppene mine skal se naturlig rødrosa ut uten at de er fulle av lebestift, lipgloss eller glitter av noe slag.. Setter pris på svar Endret 4. januar 2010 av Undomiel
Gjesten Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hehe "leppomade" må være et helt nytt produkt Men ja, jeg synes rosebud er veldig bra, den gir mye fuktighet og gir leppene en pen glans. Mye farge gir den ikke, men muligens litt.
Undomiel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Hva i alle dager er leppomade? Noen må rette på meg hvis jeg tar feil, men er 98% sikker på at det er noe som skal gi fuktighet og gjøre at leppene ikke sprekker.
Gjest Gjest_Soma_* Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Bruker en "naturell" leppomade fra apoteket, og er veldig fornøyd med det. Men du ønsker kanskje en som fremhever den fargen du allerede har ?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Noen må rette på meg hvis jeg tar feil, men er 98% sikker på at det er noe som skal gi fuktighet og gjøre at leppene ikke sprekker. Riktig det. Men det heter leppepomade.
Gjest Invicta Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Rosebud gir en veldig fin rosa glød på mine lepper. Men den er ikke noe god egentlig - den tørker ut leppene mine.
Undomiel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 Bruker en "naturell" leppomade fra apoteket, og er veldig fornøyd med det. Men du ønsker kanskje en som fremhever den fargen du allerede har ? Ja jeg tenker på en som gjør at leppene ser litt rødere ut på en måte. Men det kan kanskje hende at de ser rødere ut hvis de er mindre tørre? Riktig det. Men det heter leppepomade. Hehe åja... Men men.. det var nesten da
Undomiel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Men har noen erfaring med noen andre leppepomader som gir litt farge? Liksom, som har litt farge i seg? Eller som har et smart tips som gjør at leppene ser rødere og friskere ut? Endret 4. januar 2010 av Undomiel
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Men har noen erfaring med noen andre leppepomader som gir litt farge? Liksom, som har litt farge i seg? Dove har en i hvert fall. Jeg synes den er bra, leppene holder seg myke og fine, og den er ikke fet. Endret 4. januar 2010 av Belladonna
Quirky Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har nylig begynt å bruke Lip Butter fra Korres i fargen Wild Rose. Dette inneholder, i motsetning til Rosebud, ingen ingredienser som tørker ut leppene enda mer (mineralolje etc), og gir fin farge. Se her.
Undomiel Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg har nylig begynt å bruke Lip Butter fra Korres i fargen Wild Rose. Dette inneholder, i motsetning til Rosebud, ingen ingredienser som tørker ut leppene enda mer (mineralolje etc), og gir fin farge. Se her. Den der så veldig bra ut, det er akkurat noe sånt jeg er ute etter Men finnes den i norske butikker på kjøpesenteret, i såfall hvilke? Og omtrent hvor mye koster de? Endret 4. januar 2010 av Undomiel
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 De selger Korres på Kicks i Bergen, som du finner på Xhibition-senteret. Så om de har Kicks der hvor du bor kan du bare stikke innom, evnt bare kjøpe på nettet. Tror både lookfantastic.com og hqhair.com fører Korres.
Lykkelitenen Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 På bergensk (ja, eget språk) heter det leppomade Men jeg er selv veldig fornøyd med både EOS og decleor sin lipbalm på stick. Begge disse gir fin glans som fremhever den naturlige leppefargen. Burts bee's har også en god en med granateple som gir diskret rødfarge og fin glans.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Det heter ikke leppomade på bergensk, er selv bergenser og har alltid sagt og hørt leppepomade.
Quirky Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Den der så veldig bra ut, det er akkurat noe sånt jeg er ute etter Men finnes den i norske butikker på kjøpesenteret, i såfall hvilke? Og omtrent hvor mye koster de? Hvis du bor et sted der Kicks (butikkjede med ekstremt godt utvalg av kosmetikk, finnes i noen få norske byer)har etablert seg, altså Oslo eller Bergen, finner du dem der. Hvis ikke må dette produktet bestilles på nett, enten fra Lookfantastic.com eller nettbutikken til Korres. Prisen er rundt 6 pund hos Lookfantastic, den koster vel dobbelt så mye i nettbutikken til Korres. Litt mer pes å få tak i denne enn f.eks Rosebud, men Rosebud er ikke mer enn farget vaselin, og vil ikke gjøre leppene dine mykere, sunnere etc, men heller tørke dem ut ytterligere. Og, Rosebud må visstnok påføres hvert femte minutt, fargen smitter av og falmer med én gang, mens fargen fra alternativet fra Korres faktisk holder en stund. Jeg synes ikke Korres Lip Butter gir nok fukt og pleie til å kunne fungere som mitt eneste leppepleie-produkt, jeg supplerer med leppepomader fra Decleor som jeg sover med- men så har da jeg lepper som trenger masse fukt og pleie.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 På bergensk (ja, eget språk) heter det leppomade Men jeg er selv veldig fornøyd med både EOS og decleor sin lipbalm på stick. Begge disse gir fin glans som fremhever den naturlige leppefargen. Burts bee's har også en god en med granateple som gir diskret rødfarge og fin glans. Burt's Bees med granateple er ganske flott egentlig! Men den er litt fæl å bruke om du har sprukne lepper da den er mest laget for å beskytte friske lepper og gi litt fukt. I kulda er den god. Lukter godt, men er litt hard å påføre. Jeg anbefaler den uansett Du blir ikke glossy heller, bare et lite skinn.
Lykkelitenen Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Da er du en sær bergenser Aldri hørt noen bergensere si leppepomade :S Men hey, ikke alle snakker likt i bergen... Endret 4. januar 2010 av Lykkelitenen
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 På bergensk (ja, eget språk) heter det leppomade Men jeg er selv veldig fornøyd med både EOS og decleor sin lipbalm på stick. Begge disse gir fin glans som fremhever den naturlige leppefargen. Burts bee's har også en god en med granateple som gir diskret rødfarge og fin glans. Det heter selvsagt ikke det, det er bare det at 90% av Norges befolkning - inkl. bergensere - uttaler det som "leppomade". Når det er sagt, styr unna leppepomade med mineralolje. Tørker ut og gjør dere nesten avhengig av å smøre på ørten ganger om dagen. Beste jeg har vært borti er denne fra MD. Gir ikke akkurat farge da men.... God er den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå