Frigg Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg og samboeren skal til Phuket i løpet av vinteren, og lurer på hva man bare MÅ få med seg i Phuket og omegn.
Puserjenta Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Weekend marked i Phuket var moro. Masse rart å shoppe. Alt er fake og veldig billig. Stor matavdeling også For ekte shopping anbefales Jungcyon http://www.jungceylon.com/ (og for isspising)og kjøpesenter i Phuket (husker ikke navnet) Ellers hadde vi fin båttur til øyene rundt med bla Phi Phi øyene. Anbefales hvis man liker å snorkle. Lucky you
gard Skrevet 6. januar 2010 #3 Skrevet 6. januar 2010 Vi var på Phuket i november og vi dro på snorkletur til Similan øyene, vi leide bil for en dag for å kjøre litt rundt på øya på egen hånd, vi tok en liten spa behandling osv. Ellers var det å slappe av på stranden eller på hotellet samt spise god mat om kvelden :-) Skal dere innom Bangkok også eller er det charter rett til Phuket?
Frigg Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2010 Vi var på Phuket i november og vi dro på snorkletur til Similan øyene, vi leide bil for en dag for å kjøre litt rundt på øya på egen hånd, vi tok en liten spa behandling osv. Ellers var det å slappe av på stranden eller på hotellet samt spise god mat om kvelden :-) Skal dere innom Bangkok også eller er det charter rett til Phuket? Reiser charter rett til Phuket Takk for tips begge to
Puserjenta Skrevet 6. januar 2010 #5 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Også ta massasje hver dag. Jeg tok shoulder and back massasje (med olje og sambo tok thaimassasje. Tok pedikyr også og det var som å gå på skyer etterpå Vi var der i regntid så vi var ikke så mye på stranda, men stranda ved Kata er nok den beste. Langgrunt og mulighet for snorkling. Anbefaler Kata Hill restaurant og å unngå restaurantene som reisebyrået anbefaler (var crap) God tur, dere er kjempeheldige gjelder Ving Endret 6. januar 2010 av Puserjenta
Frigg Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2010 Vi skal bo på Kata Beach, og vi skal helt klart benytte oss av massasje
Gjest Gjest_anepane_* Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Jeg og sambo var i karon for 2 år siden, og vi var på en forestilling/park som heter fantasea, og vi syntes dette var kjempeflott iallefall. Ellers bør man få med seg båttur, elefantridning og billig spa. Vi er begge glade i shopping, så vi handlet både på marked og kjøpesenter. Anbefaler senteret central festival, det var kjempeflott med masse butikker, spisesteder og kino:) synes å huske en resturant i kata som het two chefs, de hadde god mat da vi var der iallefall
Tulltulla Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Weekend marked er IKKE ok, det var rett og slett usmakelig og ekkelt. Phuket Fantasy var en opplevelse synes jeg. Phuket zoo var ok, men ingen innfødte som anbefaler det. Shalong Tempel var fantastisk, og lunch i shalong bay er å anbefale. Big Buddah med fantastisk utsikt... James Bond Island var grei, men ikke noe mere Fisherman village er skikkelig ekkelt...spis før du tar runden. Monkey Island var artig The Beach var en opplevelse Phi Phi var masete Hmmm...Var der bare i 2 uker, skulle vært der mye lengre
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Henger meg på de som anbefaler elefantshowet Phuket Fantasy. En dagstur til Phi Phi samt elefantriding og Monkey Island bør også oppleves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå