Gå til innhold

Billetter til førpremieren på Ringenes Herre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peil, tror dere det er god sjans om å skaffe seg billetter eller vil de bli revet bort på mandag? 5000 billetter, og de koster 500 kroner stykket....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Finnes det noen som vil bruke 500 kr på en KINOforestilling?

Ikke jeg!

Venter til etter jul jeg- og betaler kr 75!... :lol:

Gjest Brunhilde
Skrevet

Overskuddet av denne forestilling går til Amnesty International - da syns jeg faktisk ikke det er så galt å bruke 515 kroner på dette!

Skrevet

Det er ikke tradisjonell kino heller, den settes opp på Oslo Spektrum med tidenes største lerret på 16 x 36 meter, og "spesielle artister" skal også være der...

Men tror dere det blir fort utsolgt??

Gjest Brunhilde
Skrevet

Unnskyld Tex - JA, jeg er stygt redd de blir fort utsolgt! Dessverre - kunne også tenkt å få med meg den der!

Skrevet

:sjarmor:*Tex HAR to billetter i lomma*

Håper det blir fort utsolgt for jeg har nemlig tenkt å overraske kjæresten min med billetter, og da håper jeg bare han ikke rekker å kjøpe selv først.....

Skrevet

ååå, heldiggris!!!Dit vil jeg oxo!!!!

Både fordi jeg har blitt hekta på Ringenes herre, og fordi jeg har vært i spektrum og sett film før. Var på Independence Day for 7 år siden, den første forestillingen i Spektrum, og det var uforglemmelig! Lerretet var helt enormt, stort som en boligblokk! Og lyden var helt rå, ubeskrivelig! Opplevelsen var fantastisk, og jeg glemmer det aldri!

Kos dere masse, det er nok verdt pengene, ja!

Skrevet

Ehh....

Er det så bra....??

Hadde tenkt at han skulle få be med seg en kompis, jeg,

jeg vil helst slippe å gå.... :oops:

Skrevet

Hei Tex!

Hehe, så du hadde tenkt å lure deg unna? :ler:

Hvis du har sett de første Ringenes herre-filmene, og uansett skal se den neste, så bør du absolutt benytte denne sjansen! Men har du ikke sett de foregående, har det nok ikke samme hensikten å se denne. Men uansett er det en stor opplevelse å se film i Spektrum! Kanskej en annen film? :wink:

Ha en fin dag!

klemz,tuppa

Skrevet

....hadde det vært en eller annen romantisk Julia Roberts film, så....

Holder meg langt unna både Ringenes Herre og Harry Potter,

samma greia for meg.....

:oops:

Skrevet

500,-? 75? Får sett den gratis, jeg! :tunge1: Får sett alle kino-filmer gratis jeg! En av fordelene ved å jobbe på kino. :sjarmor:

Får også ofte sett filmene en god stund før selve premieren! :) He, he! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Så heldig for deg da cupcake.

Resten av oss får klare oss med andre frynesgoder, og heller betale for billetten vår....

Tipper kjæresten min blir kjempeglad!!

Håper det blir fort utsolgt i morgen, skal bli spennende å se. Må bare finne en passende anledning å gi han billettene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...