Gjest Flowers i.i Skrevet 5. januar 2010 #21 Skrevet 5. januar 2010 Jepp, her brukes det lue når det trengs. Det var jo nærmere 20 minus i morges, da er valget enkelt.
Miss Puddel Skrevet 5. januar 2010 #22 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Også jeg som trodde luer var blitt moderne jeg nå... Hvis jeg bare skal rett ut i bilen, så tar jeg ikke på meg lue, bilen har varmeapparat. Men om jeg skal ut og bære vann til hestene, holde på med hestene, hente ved, trene hund etc, da er det på meg lua og noe i halsen. Hansker blir litt til og fra, kjører ikke hest uten, men det er vanskelig å spenne for med hansker for eksempel... Endret 5. januar 2010 av Miss Puddel
Vera Vinge Skrevet 5. januar 2010 #24 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg bruker helst ikke lue. Mest fordi jeg syns det er ubehagelig å dekke til ørene og fordi det klør i pannen. Men også fordi jeg syns håret blir ganske så ille av det. Luggen blir flat og håret elektrisk. Derfor bruker jeg vanligvis bare lue når jeg går på ski eller er aktiv på andre måter, eller andre sammenhenger hvor hårets utseendet ikke er så viktig. Når jeg er kald og går ute nå for tiden, tar jeg heller på meg hette (bruker dunjakke med hette akkurat nå) eller tuller et stort sjal løst rundt hode og hals, sånn at ørene og deler av hodet dekkes. Endret 5. januar 2010 av Vera Vinge
Wonders Skrevet 5. januar 2010 #25 Skrevet 5. januar 2010 bruker hetta på boblekåpa. Ellers har jeg en hvit og en svart ull-hatt/ hjelm, ser ut som en søt ridehjelm...til de gangene jeg bytter på jakker...
Max Magnus Skrevet 5. januar 2010 #26 Skrevet 5. januar 2010 Var ute og gikk i sprengkulda i dag. Fikk øye på en som gikk uten lue, og tenkte, jøje meg, det må være kaldt. Men så begynte jeg å se meg litt om. Og det var jo faktisk bare et lite mindretall som gikk med lue! Dere som går uten lue, hvordan klarer dere det? Og ikke minst, hvorfor? Er folk mer bekymret for flatt hår enn for å fryse av seg øra? Jeg bare lurer altså, folk må nå få gå som de vil Så forresten noen uten skjerf også. Og åpent i halsen. Jeg er ingen frossenpinn, jeg elsker vinter. Men uten lue og skjerf nå? Au! Bjørnefitte, skjerf og skinnhansker.
Witness93.. Skrevet 6. januar 2010 #27 Skrevet 6. januar 2010 Nei, fordi jeg ser så vannvittig teit ut med det, å det er sant :rødme: Men hetta på jakken bruker jeg. Nå er jeg sjeldent ute da, et pr små turer med hunden om dagen. Er ikke glad i vinteren, nei.
Gjest Maxtor Skrevet 6. januar 2010 #28 Skrevet 6. januar 2010 Jeg fryser som regel ikke på ørene, da må det dette forbi -25, da kan jeg ta opp hetta på jakka.
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #29 Skrevet 6. januar 2010 Bruker aldri lue, fordi jeg ser komplett idiotisk ut med alle typer luer og hatter... Men ørevarmere i fuskepels, dèt bruker jeg! Skjønner ikke hvorfor ikke flere nordmenn bruker ørevarmere... Mange lekre å få tak i, de ødelegger ikke håret, og holder ørene varme...
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #30 Skrevet 6. januar 2010 Bruker aldri lue, fordi jeg ser komplett idiotisk ut med alle typer luer og hatter... Men ørevarmere i fuskepels, dèt bruker jeg! Skjønner ikke hvorfor ikke flere nordmenn bruker ørevarmere... Mange lekre å få tak i, de ødelegger ikke håret, og holder ørene varme... Hvor får jeg tak i de? har så lyst på.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #31 Skrevet 6. januar 2010 SEFF bruker jeg lue! Bor i "milde" Bergen, og her er det -10 grader! BRRR! Fryser ræven av meg. Bryr meg ikke om at luen min er fæl så lenge jeg er varm. Hehe, samme med sko. Går med noen gamle fjellsko fordi de er varme og tette. Og jeg pleier normalt å bry meg litt mer om hva jeg tar på meg av klær og sko. :D Har og en lang og varm parkas. Alt for å ikke fryse! :D
MissStiles Skrevet 6. januar 2010 #32 Skrevet 6. januar 2010 Joda, lue bruker jeg. Det er jo så grisekaldt!!
Gjest varmblodig Skrevet 6. januar 2010 #33 Skrevet 6. januar 2010 Jeg bruker sjelden lue, de gangene jeg er ute og går tur i kulden tar jeg på lue og som regel må jeg ta den av halvveis i turen fordi jeg føler hodet koker. Bruker hetta ellers hvis det blir for kaldt, men da må det bli kaldere enn de 18 minusgradene vi har nå.
Gjest Problematique Skrevet 6. januar 2010 #34 Skrevet 6. januar 2010 Hvor får jeg tak i de? har så lyst på. Accezoirse (greier aldri å skrive det riktig) er det jeg har kjøpt mine hvertfall, de pleier å ha mange fine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå