Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber med en powerpoint-presentasjon på jobb-pc´n. Har lagret arbeidet på minnepenn, og tenkte det bare var å plugge denne inn i MACen for å fortsette arbeidet hjemme. Men nå finner jeg ikke de tingene som ligger lagret på minnepenna når jeg går inn på MACen!! Vet ikke om det betyr noe, men jeg har fra tidligere installert office på maskina- så da burde vel alt være i orden? Noen som har peiling på hva keg skal gjøre nå? Begynner å få liten tid til den presentasjonen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremstår minnepinnen som absolutt helt tom?

Skrevet
Jobber med en powerpoint-presentasjon på jobb-pc´n. Har lagret arbeidet på minnepenn, og tenkte det bare var å plugge denne inn i MACen for å fortsette arbeidet hjemme. Men nå finner jeg ikke de tingene som ligger lagret på minnepenna når jeg går inn på MACen!! Vet ikke om det betyr noe, men jeg har fra tidligere installert office på maskina- så da burde vel alt være i orden? Noen som har peiling på hva keg skal gjøre nå? Begynner å få liten tid til den presentasjonen...

Hvis ikke Macen finner noe på minnepennen, så ER det antagelig ikke noe på minnepennen.

PowerPoint for PC går lekende lett å åpne med Office08 for mac eller iWork Presentation

Tipper det ikke er noe på pennen jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...