Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #41 Skrevet 5. januar 2010 ELLEVE??? Er man i det hele tatt kjønnsmoden når man er elleve? De fleste er nok ikke det. Var selv ikke det, men sex er ikke noe problem. Må nok innrømme at det var tidlig, ja, men jeg angrer ikke.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. januar 2010 #42 Skrevet 5. januar 2010 De fleste er nok ikke det. Var selv ikke det, men sex er ikke noe problem. Må nok innrømme at det var tidlig, ja, men jeg angrer ikke. Nei men det var jo ikke så veldig bra at du gjorde det når du var så liten, spesielt siden han var såpass mye eldre enn deg, men dette var OT
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #43 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var 15. Etter å ha blitt skjenket ble jeg tatt bakfra over et bord av det som bare kan kalles en bygdegris. Før det hadde jeg bare blitt holdt i hånden og såvidt kysset, så det var en voldsom start...
Chiyo Skrevet 6. januar 2010 #44 Skrevet 6. januar 2010 18 år, men angrer litt. Jeg gjorde det men en som jeg ikke likte noe særlig fordi jeg følte at jeg begynte å bli en gammel jomfru. Boy was I stupid! Alle vennene mine hadde debutert og jeg følte meg skikkelig teit fordi jeg ikke var i nærheten av å få en kjæreste. Så da sjansen var der tok jeg den og har angret ever since. Kan ikke tro at jeg gjorde det. Det var ikke som om noen pusha meg. Jeg pusha meg selv. Skulle ønske at min første gang var mer spesiell.
estrella Skrevet 6. januar 2010 #45 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var 18 år. Er straks 20 nå Forventet egentlig å være mye eldre, da jeg var veldig usikker på meg selv(hvilket kjønn jeg likte..jenter?gutter? falt til slutt på jenter..)og hadde aldri opplevd at noen faktisk likte meg, men når jeg var 18 år møtte jeg verdens søteste kjæreste Angrer ikke et sekund.
fink Skrevet 6. januar 2010 #47 Skrevet 6. januar 2010 jeg var 15. Var egentlig en fin første gang. Det var med min første kjæreste i hans seng. Hadde ikke hatt vondt av å vente lenger, men i ettertid er jeg bare glad jeg ikke ble utnyttet av en random på fest.
Gjest Drhansen Skrevet 6. januar 2010 #48 Skrevet 6. januar 2010 Eg var 16 år, han var 21. Det skjedde på fest, kjente han ikke så veldig godt akuratt, men kan ikke si at eg angrer;)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #49 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var 14 år, nesten 15. Gjorde det med exen min. Vi var vel sammen i et og et halvt år bare. Angrer veldig på at jeg ikke ventet lenger.
bonafide Skrevet 6. januar 2010 #50 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var 18 år og debuterte med min første ordentlige kjæreste som jeg var sammen med i 1 1/2 år Angrer ikke i det hele tatt. Er glad jeg ventet såpass lenge Det hele var en fyllegreie der vi begge drakk oss litt til mot, men det gjorde ingenting for det var en morsom og fin ting som vi hadde mye moro med utover forholdet. (Var første gang for oss begge). "Er den inne?" "Jeg får det ikke til" osv osv fikk oss begge til å knekke sammen i latterkrampe i omtrent et år etterpå
Morea Skrevet 6. januar 2010 #51 Skrevet 6. januar 2010 Jeg var 17. Følte nok at jeg hadde misbrukt noen sjanser og var litt nerd og seriøs og på etterkant. Møtte en fyr som var åtte år eldre enn meg og som hadde et visst rykte... Så egentlig et elendig utgangspunkt. Typisk bygdesituasjon om jeg kan si det sånn. Men fyren viste seg å være ekstremt hensynsfull og det var en noe merkelig, men ikke fæl opplevelse i det hele tatt. Merkelig fordi han hadde peil, og jeg ikke hadde det. Men angrer egentlig ikke i ettertid. Det var ikke super godt men det var nok min egen feil fordi jeg hadde lest for mange av disse steinalderbøkene (Auel?) da.. Ha ha. Fyren var en skikkelig taper da. Gøy å se nå at han har meldt seg inn i mitt parti i hjemkommunen og kjemper for trygge skoleveier og helsevesen. Alt kan skje.... Har faktisk lyst til å møte ham igjen slik han er nå, over en pils med venner. Tror han har blitt en ok fyr.
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #53 Skrevet 6. januar 2010 14 1/2, ca. Angrer ikke nevneverdig, det var helt "greit". Husker jeg tenkte "var dette alt???".
leon85 Skrevet 6. januar 2010 #54 Skrevet 6. januar 2010 23. Unormalt for de fleste, men normalt for meg.
Gjest Miam Skrevet 6. januar 2010 #56 Skrevet 6. januar 2010 En måned etter jeg fylte 17. Da hadde vi vært sammen i over et halvt år. Det var da jeg følte meg klar, ikke en uke før, en dag før, men den dagen Du har nok god tid Ikke noe å stresse med i allefall!
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #58 Skrevet 7. januar 2010 Jeg lekte "doktor med en nabojente da jeg var rundt 5 år. hun var ett år eldre enn meg og det førte til at vi pulte.. det skjedde flere ganger og jeg husker det var utrolig deilig.. mann 28
Gjest Bianca26 Skrevet 7. januar 2010 #59 Skrevet 7. januar 2010 Jeg lekte "doktor med en nabojente da jeg var rundt 5 år. hun var ett år eldre enn meg og det førte til at vi pulte.. det skjedde flere ganger og jeg husker det var utrolig deilig.. mann 28 Var det ordentlig voksenpuling da? Er en femåring i det hele tatt istand til det rent fysisk?
Quick Charger Skrevet 7. januar 2010 #60 Skrevet 7. januar 2010 22 år, bryllupsnatt med min kone. Fæl opplevelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå