Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest JMnoob
Skrevet

Skal gå over til JM nå tenkte jeg, og har fått anbefalt

Bioglycolic facial cleanser

C-esta serum

Antioxidant spf 30

Transformationline cream (nattkrem)

Men det jeg tenker på nå.. Er den spf 30 kremen virkelig så god at den kan brukes som fuktighetskrem hver dag? Trodde flere måtte smøre den over en annen krem bare for å få solfaktoren.

Har rosacea (acne) hud med tendenser til glinsende t-sone.

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Jan Marini en god stund og Antioxidant face protector, spf 30 er kjempegod. C esta serumet tilfører også huden litt fukt. Dersom du føler at dette ikke er tilstrekkelig for din hud så bruk transformation cream etter serumet og antioxidant face protector til slutt. Transformation cream er en av de beste fuktighetskremene jeg har prøvd, og den kan brukes både på dag og natt :)

Skrevet
Jeg har brukt Jan Marini en god stund og Antioxidant face protector, spf 30 er kjempegod. C esta serumet tilfører også huden litt fukt. Dersom du føler at dette ikke er tilstrekkelig for din hud så bruk transformation cream etter serumet og antioxidant face protector til slutt. Transformation cream er en av de beste fuktighetskremene jeg har prøvd, og den kan brukes både på dag og natt :)

Jan Marini er favorittmerket mitt!! Det er dyrt, men gud for en investering. Når man først har prøvd transformation cream er det ingen vei tilbake.. men tilbake til spørsmålet ditt. Jeg sier meg enig i dinnlegget over her, ta på litt transformation cream der du føler du er litt tørr. Jeg vet ikke hva slags hud du har, men jeg bruker faktisk transformation cream dag og natt nå om vinteren.

Skrevet

Okei, takk for svar :)

Får håpe JM gjør en forbedring på meg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...