Mara Jade Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hvilken fasong skal dere ha på brudebuketten? Jeg har tittet på mange forskjellige, og synes de lange man trer inn på hånda er fine. Samtidig er det jo mange andre flotte. Er også nysgjerrig på hvilke blomster dere skal ha!
Idnar Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Har ikke helt bestemt meg for verken det ene eller det andre, ville bare følge med! Går med tanker om å lage min egen bukett!
Cæmis Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 litt usikker på blomster, men har lyst på rund bukett
Sunshine Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Enkel, rund bukett med lyserosa roser som jeg binder sammen selv. Kan hende jeg setter inn litt hvit hortensia også, men er ikke helt sikker enda.
fru sp Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Syntes rund er vakker, jeg!! Tror nok jeg går for det, men vil høre litt med de som skal lage buketten
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg ønsker en rund bukett, med røde roser og litt grønt (kanskje eføy eller bjørk?). Hva må man regne med å betale for en brudebukett? Vet det sikkert varierer, men sånn cirka?
andemor Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg skal ha en ganske stor, rund bukett med mye hvitt, og med noe rosa og grønt. Morsomt å se at det er flere som skal ha rund bukett. Kanskje disse Mette-Marit-bukettene er litt på vei ut igjen?
~Maja~ Skrevet 5. januar 2010 #9 Skrevet 5. januar 2010 Jeg hadde en rundt bukett som var løst satt sammen (hortensia og orkidé), slik at den ikke så så ''streng'' ut. Hadde også to tråder med blomster og perler som hang løst ned.
Fluffe Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 ordinær bukett jeg skal spørre en vennine om å sette sammen. penger spart:)
Gjest Pepperkakedeig Skrevet 5. januar 2010 #11 Skrevet 5. januar 2010 Jeg synes buketter som henger litt ned er nydelige, så det blir nok en slik en i rosa. Jeg liker ikke mette-marit sin bukett; den henger og slenger altfor mye.... jeg vil ha en bukett som er mer dråpeformet.
Gjest Vinterbrud <3 Skrevet 5. januar 2010 #12 Skrevet 5. januar 2010 Skal ha rund bukett, antagelig med bare kremfargede store roser Synes nesten det er finere jo enklere buketten er jeg. Er litt usikker på fargen enda for jeg klarer ikke helt å bestemme meg for fargetema. Står mellom brunt, gull og krem eller lilla, gull og krem. Blir det lille osv som blir fargetema så er det mulig jeg vil ha litt lilla i buketten også
Supramundane Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 Jeg er faktisk fristet til å plukke en stor bukett med markblomster.. men siden vi gifter oss såpass tildig på året (1.mai) så er det nok ikke mulig.
lilleGrethe Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror det blir dråpe eller kanskje istapp-form her. Men er fortsatt usikker, og har ikke sett så mye på dette ennå.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 Jeg hadde en rundt bukett som var løst satt sammen (hortensia og orkidé), slik at den ikke så så ''streng'' ut. Hadde også to tråder med blomster og perler som hang løst ned. Fikk du hortensiaen til å holde seg frisk hele dagen? Synes det er så nydelig, samtidig som den visnet hos venninna mi.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Enkel, rund bukett med lyserosa roser som jeg binder sammen selv. Kan hende jeg setter inn litt hvit hortensia også, men er ikke helt sikker enda. Det skal faktisk jeg også ha.. Uten hortensia, men med et sløyfebånd som holder buketten samlet..
~Maja~ Skrevet 8. januar 2010 #17 Skrevet 8. januar 2010 Fikk du hortensiaen til å holde seg frisk hele dagen? Synes det er så nydelig, samtidig som den visnet hos venninna mi. Jeg fikk det fint til ja. Passet på å sprute litt vann på nå og da. Da vi giftet oss var det jo opp i mot 30 grader ute, så kanskje det er litt av grunnen til at den holdt seg bra?
Mara Jade Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #18 Skrevet 8. januar 2010 Tror jeg har bestemt meg for rund bukett med rosa peoner og roser.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 #19 Skrevet 8. januar 2010 Hva slags pris må man regne med for en enkel, rund brudebukett, for eksempel med roser? Er det noen som har peiling?
Sunshine Skrevet 8. januar 2010 #20 Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva slags pris må man regne med for en enkel, rund brudebukett, for eksempel med roser? Er det noen som har peiling? Der jeg har funnet noe på nett, har folk betalt rundt 1500-2000 kr. davel, da betaler du kun for blomstene Endret 8. januar 2010 av Sunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå