floony Skrevet 3. april 2012 #81 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg drar opp denne tråden igjen jeg, om det er greit. Den var utrolig underholdene og jeg har seriøst vridd meg i forlegenhet og sympati for andre, hehe. Jeg har ingen store flauser selv. Joda, mulig blødd igjennom av og til, men som regel ikke slik det syns. Jeg er faktisk en av dem som er "blessed" med regelmessig, moderat mens og jeg merker det på kroppen iform av urenheter i huden før den kommer så jeg er alltid forberedt. Ingen kalender nødvendig. Edit: jeg fjerna mensen-historien min mtp om noen er/kjenner denne jenta... jeg fikk så dårlig samvittighet her. Et fåtalls heldige fikk likevel lest den =) Endret 3. april 2012 av floony Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2021 #82 Del Skrevet 8. februar 2021 Dytter denne opp faktisk selv om den er haugammal🤣 Anonymkode: f77c2...c4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #83 Del Skrevet 9. februar 2021 Morsom tråd. Er ikke sikker på om jeg har hatt så mange flauser egentlig. Må ha vært da jeg blødde igjennom på ungdomskolen, satt meg ned på en pult og så at det ble merker av blod på den. Fikk tørket det bort, husker jeg. Hadde heldigvis mørke bukser og er ganske sikker på at ingen så det. Men der var smertefullt å vandre rundt resten av dagen, for det var ikke lov å ha på vinterjakker i klasserommet. Ellers kunne jeg dekket meg til... Har et mer avslappet forhold til mensen nå, heldigvis. Anonymkode: e8453...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #84 Del Skrevet 16. februar 2021 Var på overnatting til en fyr i sommer. Våknet med mensen. Jeg bare «shit jeg har fått mensen.» Ansiktet hans gikk opp i røyk så det ut som, hvorpå han løftet på dyna i et tempo jeg ikke har sett makan til for å sjekke om det var blod i sengen. Det var det heldigvis ikke.. kun nedover lårene mine. Men syns ikke det er flaut lenger. Anonymkode: a3e62...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2021 #85 Del Skrevet 16. februar 2021 Husker at på ungdomsskolen så hadde jeg ikke mulighet til å handle bind og tamponger selv, og turte heller ikke si fra til moren min, så jeg tok alltid dopapir i trusa. Klarte heller ikke å sette på en vaskemaskin og vaske trusene mine selv på den tiden, så jeg sto og skrubbet for hånd til fingrene holdt på falt av husker jeg, og hang de til tørk i klesskapet med svake flekker i. Gud, for et styr det var. Og nå kom jeg til å tenke på gymtimene uten bh også. Og svømmetimene hvor jeg hadde kutt under armene etter å ha forsøkt å fjerne hårene med øyenbrynskjører. Nå vil jeg ikke tenke mer 😂 Anonymkode: a3e62...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå