Gå til innhold

mensen flauser

Gjest flau jente

Anbefalte innlegg

En gang jeg blødde kraftig, la jeg litt dopapir i trusa i tillegg til bind.. var sommer, så jeg og vennene mine satt ute på gresset. Plutselig begynner hunden min å sniffe meg i rumpa, og plutselig drar han frem en lang remse dopapir :fnise: kameraten min holdt på å le seg ihjel, og jeg hadde bare lyst til å grave meg rett ned i bakken.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang jeg blødde kraftig, la jeg litt dopapir i trusa i tillegg til bind.. var sommer, så jeg og vennene mine satt ute på gresset. Plutselig begynner hunden min å sniffe meg i rumpa, og plutselig drar han frem en lang remse dopapir :fnise: kameraten min holdt på å le seg ihjel, og jeg hadde bare lyst til å grave meg rett ned i bakken.

Jeg sitter her og LER og LER :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha jeg lo så jeg fikk vondt i magen! hahaha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde mens jeg var på besøk hos en familie i Dubai.

Jeg bodde hos en familie, som jeg ikke kjente så godt. Pappa som avtalte det slik at jeg fikk bo hos dem. Familien var utrolig hyggelig, og ville vise meg rundt. Og en dag skulle vi rundt i biltur. Satt i bilen mest av parten av tiden, mens de kjørte meg rundt og viste meg byen.

På ettermiddagen merker jeg at det har kommet en stor flekk på bilsetet, som hadde stofftrekk over seg. Jeg kjente ikke familien så godt, så jeg turde ikke å si ifra. Og de hadde så mye å vise, så resten av turen holdt jeg rumpa så langt opp fra setet som mulig (hadde kramper i lårene også *fnise*)

Løp fra bilen og inn på rommet, da vi kom "hjem".

Glemmer aldri blikkene til de guttene i den familien jeg bodde hos, mens jeg vasket bilsetet. Virker ikke som om de visste om mensen, så de var jo så nyskjerrige.

Skjedde for 6 år siden, men er fortsatt like flaut å tenke på det :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av de første gangene jeg hadde mensen... pakka jeg aldri bindet inn i papir før jeg kasta det... jeg rulla det jo sammen da....

men.. var hos ei venninne og måtte skifte bind. de hadde ikke søppeldunk på badet, så jeg kasta bindet i søppeldunken på kjøkkenet.

Litt senere kommer plutselig mora til venninna mi og er dritsur for at det ligger et bind fint synlig i søppeldunken på kjøkkenet. (limet hadde visst løsna, så bindet hadde 'åpna' seg og lå der og viste frem alt det røde...)

Venninna mi og mora hennes sto og krangla en stund, mora hennes trudde jo at det var venninna mi som hadde gjort det... men det var jo jeg. Jeg holdt kjeft om det, men jeg tror venninna mi skjønte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, for å unngå pinlige situasjoner, setter jeg på bind et par dager før forventet dato. Har aldri hatt uhell.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle dø da jeg som 15-16 åring fikk mensen da jeg gikk rundt i byen. Plutselig fosset det ut og var rød nesten ned til knærne. Måtte bare løpe inn på nærmeste do. Jeg tok av meg genseren og knyttet den rundt livet så jeg fikk skjult det verste. Venninna mi løp inn på en matbutikk å fikk kjøpt bind. Huff.

En annen gang fikk jeg mensen da jeg sov over hos en gutt. Var den store flekken på lakenet og jeg fikk panikk. Han hadde selvsagt lyseblått laken, så man så jo flekken ganske bra. Han sto i dusjen og jeg reiv av lakenet å stappet det i vesken min. Jeg skiftet på sengen hans og han trodde jeg bare gjorde det for å være snill. Haha.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt uhell egentlig, jeg pleier å begynne å bruke tampong 1 - 2 uker før mensen fordi jeg sliter sånn med utflod. Synes bind er ubehaglig så da blir det tampong!

MEN jeg husker ene venninnen min på ungdomsskolen. Vi hadde time og jeg satt bakerst i klasserommet, mens hun satt to plasser forann meg. Klasserommet var ganske stort, så det var veldig romslig rundt alle pultene. Like før friminuttet skulle begynne, ser jeg venninnen min krysse bena og holde hendene i fanget... unormalt. Hun er som regel all over the place om dere skjønner. Hun hadde da fått mensen og det hadde gått igjennom buksen, til tross for at hun brukte bind. Stakkars jente ante ikke hva hun skulle gjøre, så hun fortalte til læreren (som var en mann), at buksen hennes hadde spjælt så hun måtte dra hjem. I friminuttet fikk hun bli igjen i klasserommet, og tok et lånt dongeriminiskjørt utenpå buksen, og dro hjem. Har alltid lurt på om noen av guttene i klassen virkelig ikke visste hva sokm hadde skjedd.

Det morsomte var uken etterpå da hun gikk med samme bukse på skolen, og en av guttene spurte om det ikke var den buksen som hadde blitt ødelagt. ;)

Fasinerende å se hvor mange som leser denne tråden nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, for å unngå pinlige situasjoner, setter jeg på bind et par dager før forventet dato. Har aldri hatt uhell.

haff det går ikke for meg :P Mensen min er ganske uregelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min største mensenflause da jeg gikk på ungdomsskolen. Hadde en tynn,lyseblå bukse. Kjente ikke at mensen kom, men da vi skulle ha svømmetime senere på dagen og jeg tar av meg buksen i garderoben, ser jeg en SVÆR rød flekk på rumpa og litt på innsiden av lårene på buksa. Ble utrolig flau, men også sint fordi ingen i klassen hadde sagt ifra. Og det der var så tydelig at noen MÅ ha sett det.

En annen gang fikk jeg mensen på vei til Kina. Hadde bare med meg et par-tre bind. Og selvfølgelig måtte jeg blø mye den perioden, så det første jeg kjøper på et av asias største kjøpesentere dagen etter ankomst er en dobbeltpakke med bind. Følte meg veldig eksotisk og "beautiful" da ja :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aahh. Dette vekker minner! Jeg var 21 år og hadde akkurat fått ny kjæreste. Tror det var fjerde natten jeg var hos han hvor han dukker opp fra dynen med blod på nesa. Kan tenke deg forskrekket jente som ikke helt vet hva han skal foreta seg :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på flyet på vei hjem fra Polen i sommer, og kjente at det ble temmelig varmt og vått mellom bena. Tenkte ikke så mye over det og tenkte kanskje det var svette. Men da jeg reiste meg så jeg den digre blodflekken på flysetet! Hadde heldigvis lang kåpe som jeg heiv på meg før noen så den digre flekken på buksa mi. La Mag-bladet mitt over flekket før jeg forlot flyet :sjenert:

Får håpe at neste flygning ikke var fullbooket da så nestemann som skulle sitte der fikk andre alternativer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe at neste flygning ikke var fullbooket da så nestemann som skulle sitte der fikk andre alternativer :fnise:

Ja huff :fnise: Regner med de ryddet vekk bladet da alle passasjerene var gått ut, men man vet jo aldri :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve bikkja til eksen som dro søppelposen fra badet ut i stuen og tullet til alt med tamponger og blodig papir etter at jeg hadde vært på besøk en helg :sjokkert:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ta toget, og kjente plutselig "nå blør det gjennom". Så jeg løper inn på Baker Hansen rett ved stasjonen og spurte en av de som jobbet der:

"Unnskyld, kan jeg væær så snill å låne toalettet deres? Det er krise!" Hun ser griskt på meg og bare "Beklager, men toalettet er bare for kunder"

Jeg bare "Du, det er kriiise. Vær så snill!"

Hun "Beklager, bare for kunder".

Så jeg snur meg over til de to andre som jobber der "Hva er det billigste dere har? Det er fullstendig krise!"

De ser på hverandre og svarer "Bare lån toalettet du".

Pheew! Jeg blør vanligvis ganske lite, men nå blødde det gjennom, og det å sitte på toget og skal gå hjem med masse blod overalt, er ikke særlig delik. Hvert fall om du ikke har fått sjansen til å gå på et toalett og tørke vekk det verste og stappe trusa med papir.

I tillegg til at jeg irriterte meg ganske grundig over hun firkanta jævelen :kjefte:

Kanskje ikke en flause, men ville fortelle den for det :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, men noen ganger kan man være så uheldig å blø gjennom beskyttelsen. Og det er pinlig!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle sove hos en gutt jeg var skikkelig keen på for aller første gang. Før jeg begynte på pilla hadde jeg helt ekstreme blødninger, og jeg hadde ikke snøring på når den kom og gikk :vetikke:

Anyways. Jeg hadde lagt meg skikkelig godt inntil han, og jeg var så forelska at jeg helst ville ha så mye kroppskontakt som overhodet mulig. Jeg hadde flettet beina mine rundt hans, og ante fred og ingen fare da jeg sovnet med et lykkelig smil rundt munnen :rodmer:

Jeg våknet på morgenen av at det var heelt klissete mellom beina mine :haar: Jeg hadde ikke bare blødd på meg selv, og jeg kunne helt sikkert overlevd en eventuell flekk i sengen hans. Men det at jeg hadde blødd som en sil over lårene hans var så jævlig pinlig! "Unnskyld, men jeg har visst mensa noe skrekkelig på deg, kjære.. Du får se på det som en del av sjarmen" :unsure:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen da jeg var på vei til kreta en gang. Kjenner det renner og jeg tenkte bare faen altså. Ikke hadde jeg bind eller ob, og det hadde heller ikke mamma. Mamma er ikke den sjenerte typen, så hun spør flyvertinen om hun hadde bind eller ob pga datteren min her har fått mensen! :flau:

Som 14 åring synes jeg dette var kjempe flaut og trodde jeg skulle DØ der jeg satt. Hun hadde visst et par ob som jeg fikk og jeg gikk flau inn på doen. jeg hadde heldigvis ikke blødd så mye, men allikavel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt de store mensflausene, men blør mye, så jeg har blødd igjennom både på skolen, en restaurant, og på en privatisteksamen (der det var enormt mange folk). Pinlig der og da, men jeg har alltid hatt noe å dekke det med (skolesekk, genser..) :sjenert:

Jeg er en av dem som er så "heldig" og kjenner det godt før mensen er på vei. Jeg kan ikke forestille meg at fødselssmerter kan være verre enn menssmerter. Så jeg er som regel veldig forberedt på det som kommer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...