Gå til innhold

mensen flauser

Gjest flau jente

Anbefalte innlegg

Har ødelagt et par kontorstoler i min tid. Verst å prøve desperat å fikse det i skjul når man deler kontor. Da misunner jeg nesten en av mine mer grovkornete kolleger, som uten blygsel gapskrattet og fortalte hele kontoret at hun hadde blødd ned stolen sin. :gjeiper:

Svamp er det eneste som kan redde en tøystol har jeg funnet ut. Bare et tips til andre storblødere.

Ellers har jeg slitt en del på besøk hos folk som ikke har søplekasse på badet (hvorfor i all verden har ikke folk det)? De ber jo nærmest om at man tar sjansen på å tette rørene. Ikke så morsomt å komme ut i stua med en dryppende blodig pakke og spørre i alles påsyn hvor man skal gjøre av det. Ser at enkelte stapper det i veska, si meg, har dere engangsvesker? Jeg ville i hvert fall aldri brukt den veska igjen etterpå, uansett hvor mye plast jeg hadde pakket godsakene i.

Ellers var jeg på besøk hos noen som hadde en sånn godlukt/såpesak (hva heter de igjen?) festet langs kanten av toalettet. Jeg prøvde så godt jeg kunne å "sikte", men traff selvsagt den med en god deis blod og gørr. :takke:

Jeg har også opplevd på jobben å gjøre den klassiske tabben, hive meg ned og la blodet renne, for å oppdage at det er tomt for papir. Heldigvis for meg var det handicaptoalettet med vask, og over der hang det tørkepapir. Men det var jo for langt bort til å nå... så jeg prøvde en stund å bli sittende og "lufttørke" litt, men det måtte jeg raskt gi opp. Det renner jo nesten uten stans de første dagene. Så til slutt ble det å prøve å holde hånda under som en slags beholder, og gjøre et sprang frem og nappe til seg papir. Det var ikke bare meg og klærne som måtte vaskes etterpå for å si det sånn. :gjeiper:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg opplevde en av mine mensenflauser på ungdomsskolen.

Når jeg var yngre blødde jeg ganske kraftig og jeg hadde derfor den dagen polstret meg med både o.b. og bind, dette skulle derimot vise seg å ikke være tilstrekkelig. Hele klassen satt ved pultene sine å ventet spent på å få tilbakemeldinger på en prøve som vi hadde hatt noen dager tidligere, jeg satt bakerst i klassen. Flausen kom da læreren vi hadde valgte og heller rope opp navnene til vedkommende så vi kunne komme frem hente karakteren vår en og en, enn å selv gå rundt å dele de ut. Jeg hadde på meg lyse beige bukser og kort genser og ante fred og ingen fare, navnet mitt ble ropt opp og halvveis fremme hørte jeg en klassekamerat rope høyt: "Hey! Hehehe... jeg tror du har satt deg på en stor sjokolade!" Det var jo selvsagt ingen sjokolade og det tror jeg de fleste andre så også... for alle så nå! Til og med læreren så brydd ut og latet som ingenting.

Hvis veien frem til tavlen virket lang så virket veien tilbake til pulten på bakerste rad enda lengre... :blush:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint spsm tydeligvis, men jeg har da i alle år trukket tamponger ned i do? Ikke bind da... Er det bad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint spsm tydeligvis, men jeg har da i alle år trukket tamponger ned i do? Ikke bind da... Er det bad?

Ja, slutt med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slutt med det.

Men hvorfor? Jeg har hatt mensen i mange år uten at en eneste do har blitt tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang hadde jeg og mannen min sex i dusjen; jeg hadde mensen, men det var en av de siste dagene og jeg blødde veldig lite, så trodde ikke det skulle synes noe særlig.

Men plutselig ser jeg ned og oppdager at hele nedre del av dusjkabinettet ser ut som et slaktehus! :sjokkert:

Kommanderte mannen min til å ikke se ned, og brukte noe som føltes som en evighet på å skylle vekk alt blodet :rodme:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kjæresten min er så teit, jeg ligger å leser høyt fra denne tråden og han rødmer, snart gjemmer han seg vel under dyna :P

Høhøhø prøvde å forklare at han skulle tenke på det som neseblod, men det syns han ikke var samme greia i det heletatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor? Jeg har hatt mensen i mange år uten at en eneste do har blitt tett.

http://www.kk.no/864924/disse-tingene-tetter-doen-din

Eg trur ikkje på at du veit at ingen av doane du har brukt har blitt tette, med mindre du har tvangstankar og berre brukar doen heime hjå deg sjølv. Dessutan tek det gjerne litt tid (slik som med kjøkkenvasken, der òg går det som regel gradvis) fordi ein tampong som halvvegs tettar røyra får andre ting til å stoppe der òg.

Som du ser i artikkelen er det heller ikkje berre akkurat den doen du brukar det kan gå ut over. Tampongar går ikkje i oppløysning heilt utan vidare, og du har vel neppe oversikt over røyrsystemet der du er til eikvar tid (tynne røyr med mange forgreiningar, eller gamle røyrsystem er sjølvsagt mest utsette).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke akkurat min mensenflause da men... jeg var på besøk hos svigermor og jeg gikk på do. på vasken lå et blodig bind!!! oi oi tenkte jeg, nå har svigermor mensen og glemt og putte bindet i søpla... skal jeg legge det i søpla? lar jeg det ligge vil jo nestemann på do tro at det er mitt bind!!! jeg lot det ligge... og like etterpå får jeg høre at det er bikkja sitt bind for bissevovven hadde løpetid... :P:hund:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kom jeg til hundehistorien på forrige side her, da ga han opp og gikk på stua!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde gjennom IDAG faktisk, hos tannlegen. Takk gud for at jeg bare går med svarte bukser. Jeg blør veldig mye, men er heldigvis ustyrt med en heldig knekk på "tunnellen", så det kan samle seg opp mye før det kommer ut.

Men uansett, hadde stappfull dag med skole, visninger, dater her og der. Måtte løpe innom hm og kjøpe ny truse, den hvite blondetrusa hadde totalt skiftet farge. "faren over" tenker jeg, men glemmer at buksa er rød i mellom bena, og når jeg setter meg på fanget til kjærest får han en rød flekk midt på kneet. Så ut som det kunne vært ketchup som var forsøkt fjernet da, men likevel, stakkar. Han skulle jo dra direkte til flyplassen og direkte i møte derfra8) (han måtte investere i ei dyr bukse på flyplassen, jeg nektet han å betale for den selv selvfølgelig;))

Ellers har jeg vært for å oppdage ei venninne som spankulerte i hvite linbukser på skolen med en rød flekk i rumpa, så jeg løp etter henne, knøt genser rundt før hun fikk sagt "tampong" og tok henne med til venninna mi som bodde like ved skolen så hun fikk skifte :fnise:

Ellers var det like før jul jeg fikk høre av ei medlidende venninne at hu hadde vært nødt til å rive bindet til ei jenta av veska hennes. Det hadde festet seg på veska, og der dama småløp bortover fikk venninna mi panikk så hun rev det bare av. Dama la visst ikke merke til det, og godt er det. Og ja, selv om hun hadde hansker på vasket og skrubbet hun fingrene med en gang. Hun slapp bindet på bakken når hun innså hva hun hadde gjort:p Stress og godhet er ikke alltid like bra for den det gjelder ;p

Det er litt morsomt å tenke på hvor flaut mensen var da vi var yngre. Flekk på buksa var verdens undergang, men nå kan jeg stille meg opp i forelesninga i pausen og smårope "tampong anyone?". Kanskje en grunn til at jeg blir kalt princess charming med en ironisk tvist på skolen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ONS med en fyr, og om kvelden hadde jeg ikke fått mensen eller noe. Ante fred og ingen fare og våkna med blod på både lakenet, meg selv, hendene hans og lårene :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror faktisk aldri jeg har blødd gjennom tøyet. Men har fått mensen mens(høhø) jeg har sovet hos gutter, men da har det heldigvis ikke kommet lengre enn trusa!

Det aller verste var en gang jeg og eksen hadde sex. Først hadde vi sex, så skulle han slikke meg. Jeg syns det var unormalt vått, så jeg ber han om å stoppe. Jeg ser på hendene mine, og de er fulle av blod, samme med pikken og trynet hans....... Fytti, trodde jeg skulle dø. Glad for at det skjedde med han og ingen andre :P Var litt småklein stemning etterpå, men han tok det fint! Trooor ikke dette var mensen da, tror bare det var en liten rift som forårsaka det hele, og da var det jo faktisk ikke min feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde gjennom IDAG faktisk, hos tannlegen. Takk gud for at jeg bare går med svarte bukser. Jeg blør veldig mye, men er heldigvis ustyrt med en heldig knekk på "tunnellen", så det kan samle seg opp mye før det kommer ut.

Men uansett, hadde stappfull dag med skole, visninger, dater her og der. Måtte løpe innom hm og kjøpe ny truse, den hvite blondetrusa hadde totalt skiftet farge. "faren over" tenker jeg, men glemmer at buksa er rød i mellom bena, og når jeg setter meg på fanget til kjærest får han en rød flekk midt på kneet. Så ut som det kunne vært ketchup som var forsøkt fjernet da, men likevel, stakkar. Han skulle jo dra direkte til flyplassen og direkte i møte derfra8) (han måtte investere i ei dyr bukse på flyplassen, jeg nektet han å betale for den selv selvfølgelig;))

Ellers har jeg vært for å oppdage ei venninne som spankulerte i hvite linbukser på skolen med en rød flekk i rumpa, så jeg løp etter henne, knøt genser rundt før hun fikk sagt "tampong" og tok henne med til venninna mi som bodde like ved skolen så hun fikk skifte :fnise:

Ellers var det like før jul jeg fikk høre av ei medlidende venninne at hu hadde vært nødt til å rive bindet til ei jenta av veska hennes. Det hadde festet seg på veska, og der dama småløp bortover fikk venninna mi panikk så hun rev det bare av. Dama la visst ikke merke til det, og godt er det. Og ja, selv om hun hadde hansker på vasket og skrubbet hun fingrene med en gang. Hun slapp bindet på bakken når hun innså hva hun hadde gjort:p Stress og godhet er ikke alltid like bra for den det gjelder ;p

Det er litt morsomt å tenke på hvor flaut mensen var da vi var yngre. Flekk på buksa var verdens undergang, men nå kan jeg stille meg opp i forelesninga i pausen og smårope "tampong anyone?". Kanskje en grunn til at jeg blir kalt princess charming med en ironisk tvist på skolen..

Åssen kan bindet ha festa seg på veska? oO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

AB over her er meg, vet ikke hvorfor den ble anonym. :P

Uansett. Hadde gått på p-piller og var vant med at jeg blødde lite.

Så et par blodflekker i trusa en morgen meen siden jeg var vandt med å blø lite så tok jeg bare et vanlig bind. (ikke visste jeg at jeg blødde MYE mer etter stopp med p-piller)

Reiste på senteret og prøvde en bukse. Da jeg skulle ta den av meg så jeg at trusa og bindet var fult av blod. (Hvordan jeg klarte å ikke oppdage dette når jeg tok meg buksa er et under) Hadde kommet litt blod på buksa også. Forta meg ut av prøverommet og hang buksa på plass igjen (ekkelt, I know)

Min eneste flause. ^^

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg blør igjennom hele tiden... Sleit veldig mye med det det første året, da jeg ikke var så erfaren med sånt. Har funnet ut at jeg burde bruke bind, ob og dobbelt med truser for å la være å blø i senga. Og jeg skal alltid bruke mørke klær på den tiden i uka...

Jeg har blødd igjennom på skolen, hos pappa, på ferie, på skoleturer... Jeg husker spesielt en skoletur, jeg visste ikke at jeg kom til å få mensen. Jeg fikk det dagen før vi skulle hjem, og vi var på telttur midt i skauen, timesvis unna nærmeste hus. Jeg hadde bare med 2 bind, og det holder jo ikke :sukk: Men Jeg brukte masse masse papir sammen med bindene, og jeg hadde jo allerede blødd igjennom før jeg merket at jeg hadde fått det, og det hadde flere sett. :flau: Det ble bare stress med den skoleturen. Jeg blødde i den splitter nye soveposen min og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ca 14. campingtur med mamma og pappa. vi kjørt nedover til danmark. jeg fikk mensen og brukte bind. blødde som en gris. satt i baksetet med en kort kjole og truse og gjennomblødd bind. pappa reagerte, hvafaen er det som stinker sånn her?!?!?

........

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ødelagt et par kontorstoler i min tid. Verst å prøve desperat å fikse det i skjul når man deler kontor. Da misunner jeg nesten en av mine mer grovkornete kolleger, som uten blygsel gapskrattet og fortalte hele kontoret at hun hadde blødd ned stolen sin. :gjeiper:

Svamp er det eneste som kan redde en tøystol har jeg funnet ut. Bare et tips til andre storblødere.

Hvordan i all verden får du til det uten å merke at du blir fuktig/våt nedentil?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gang jeg overnattet hos han jeg er sammen med nå.... (jeg hadde egentlig ikke planer om at det skulle bli noe mer) vi hadde sex og sånn... morgenen etter gikk han på do, og jeg la merke til at det var masse blod i senga... jadda -.-

jeg dekka over det med dyna og takka for meg.

vi begynte å snakke mer sammen dagene etter da, ingen av oss nevnte det... men nå som vi har blitt sammen så har han turt å kommentere det :P

Men begge oss to skjønner jo at det er bare sånt som kjer, så det var nok mest flaut da det skjedde..... :P

Endret av otilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...