bittelura Skrevet 17. desember 2011 #21 Del Skrevet 17. desember 2011 Har visst vært heldig der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 17. desember 2011 #22 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg fikk mensen under en konsert. Siden folkemengden var så tett, valgte jeg å ta av meg sokken og stappe den i trusa. Flaut om noen så det, men jeg tror faktisk jeg greide det uten at noen så. Er det krise så er det krise! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 17. desember 2011 #23 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg blør vanligvis ikke om natten. Bruker av og til et lite truseinnlegg, sånn i tilfelle, men som regel er det null blod i trusa mellom kveldsvasken og morgenstellet. På vei til Kina får jeg mensen, alt vel, og sånn for blør lite i begynnelsen, og går og legger meg med det knøttlille truseinnlegget som vanlig. Og vel... Åtte timers tidsforskjell gjorde at kroppen min havnet helt ut av den tidligere behagelige rytmen for å si det slik. Og i tillegg var det en uvanlig kraftig mens til meg å være. Passet på å IKKE få øyekontakt med noen av renholdsarbeiderne på hotellet resten av oppholdet, og la igjen kraftig tips før jeg dro! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #24 Del Skrevet 17. desember 2011 Syns det er rart at så mange syns dette med kjæreste og tilfeldig mens i senga er så flaut.. De få eksene jeg har hatt, har aldri hatt noe imot å ha sex omså når jeg har mens. De aller fleste gang har jeg takka nei, men i dusjen har det jo funka fint da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 17. desember 2011 #25 Del Skrevet 17. desember 2011 Holdt på med en gutt, og fikk selvfølgelig mensen og etterlot en stor flekk i sengen, han lo da og sa det gikk greit. Jeg var rød som en tomat, og prøvd i herdig å vaske flekken vekk Vi ble nå sammen likevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meca Skrevet 17. desember 2011 #26 Del Skrevet 17. desember 2011 Da jeg nylig hadde fått lappen, reiste jeg og en "kompis" ut på en kveldstur for å innvie kjøretøyet. Karen var vanligvis veldig hypp på å slikke meg, og denne gangen var intet unntak. Jeg stusset litt over at han bare holdt seg der nede noen sekunder før han "kom opp igjen", men konkluderte med at første-gangs-bil-sex gjorde han såpass oppspilt at han ville komme rett til hovedretten med en gang. Da jeg hadde sluppet han av, og parkert bilen hjemme, skulle jeg hente veska mi fra baksetet - og der var det en stor rød flekk... Han fikk en ganske hissig telefon fra meg om hvorfor i alle dager han ikke hadde sagt fra om grunnen til at han droppet slikkinga så kjapt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #27 Del Skrevet 18. desember 2011 Det flaueste er at kjæresten "tilfeldigvis" ikke vil ha meg på overnatting når jeg har mensen. Det passer liksom aldri da... Og han tror den varer 1 uke, selv om min bare varer 3-4 dager. Det sier jeg ikke til han da, så får han heller være nervøs og unngå meg i en hel uke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #28 Del Skrevet 18. desember 2011 Det flaueste er at kjæresten "tilfeldigvis" ikke vil ha meg på overnatting når jeg har mensen. Det passer liksom aldri da... Og han tror den varer 1 uke, selv om min bare varer 3-4 dager. Det sier jeg ikke til han da, så får han heller være nervøs og unngå meg i en hel uke... Jeg synes jeg ser deres fremtidige ekteskap 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster Skrevet 18. desember 2011 #29 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg husker jeg var kanskje 13 eller 14, jeg hadde på meg et stoort bind fordi jeg blødde så mye, så skulle jeg på skolen da.. Jeg hadde selvfølgelig på meg hvit bukse som var litt trang over rumpa, så den gikk liksom litt inn i "sprekken" (hadde på meg litt lang topp da), og utover dagen så glemte jeg å trekke ned genseren min, og siden jeg var så 'deilig' så vrikka jeg på rumpa for å tiltrekke oppmerksomhet (var fjortis, ja) så skulle jeg på do for å fikse håret, og ser etterhvert den største røde flekken på rumpa, mellom rumpeballene på en måte og skjønner at kanskje ikke alle så på meg fordi jeg var fin? jeg kjente at jeg ble kjempe flau, finner jakka mi i skapet for å prøve å dekke flekken, og går inn i klasserommet og sier til læreren at jeg har kasta opp og må hjem. Jeg glemmer det aldri, selvom jeg vil ): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nila Skrevet 18. desember 2011 #30 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg driver med konkuranseridning, og på konkuranser bruker jeg jo alltid hvite ridebokser. Skulle på konkuranse da jeg var 15 år, og den morgenen fikk jeg mensen for første gang! Hadde bare ett lite bind og tenkte ikke noe mer på det. Før jeg begynte og ri. Fikk veldig kraftig blødning, så trodde først jeg tissa på meg. Så ned og var helt blodig! Det var min tur til og ri akkurat da jeg oppdaget det, så jeg fikk ikke gjort noe med det heller. Og det var sprangridning så hver gang hesten hoppet over ett hinder og jeg reiste meg litt i salen, kjente jeg at blodet rant! Utrolig flaut siden det var første gang jeg hadde mensen, og det var ikke akkurat lett å skjule med hvit bukse. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #31 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg skulle overnatte hos en jeg holdt på med, og hadde mensen, så jeg var forberedt på at det ikke skulle bli noe sengekos, og det sa jeg til han også (jeg synes det er ekkelt). Det var i begynnelsen av mensenperioden, så jeg måtte skifte tamponger ganske ofte, problemet var at de ikke hadde søppelbøtte på badet!! Jeg fikk litt panikk, hadde jo ingensteder å gjøre av det. Kaste i do er uaktuelt, småkleint å tette dassen.. Så det endte med at jeg putta dem i veska mi etterhvert som jeg skifta Godt isolert i dopapir selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #32 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg skulle overnatte hos en jeg holdt på med, og hadde mensen, så jeg var forberedt på at det ikke skulle bli noe sengekos, og det sa jeg til han også (jeg synes det er ekkelt). Det var i begynnelsen av mensenperioden, så jeg måtte skifte tamponger ganske ofte, problemet var at de ikke hadde søppelbøtte på badet!! Jeg fikk litt panikk, hadde jo ingensteder å gjøre av det. Kaste i do er uaktuelt, småkleint å tette dassen.. Så det endte med at jeg putta dem i veska mi etterhvert som jeg skifta Godt isolert i dopapir selvfølgelig På hvilken måte er det en flause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #33 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg skulle overnatte hos en jeg holdt på med, og hadde mensen, så jeg var forberedt på at det ikke skulle bli noe sengekos, og det sa jeg til han også (jeg synes det er ekkelt). Det var i begynnelsen av mensenperioden, så jeg måtte skifte tamponger ganske ofte, problemet var at de ikke hadde søppelbøtte på badet!! Jeg fikk litt panikk, hadde jo ingensteder å gjøre av det. Kaste i do er uaktuelt, småkleint å tette dassen.. Så det endte med at jeg putta dem i veska mi etterhvert som jeg skifta Godt isolert i dopapir selvfølgelig Dette gjør jeg ved nesten hver mensenperiode, hvis jeg får behov for det :-) Synes ikke det er flaut, er jo ingen andre enn jeg som vet hva som ligger i veska mi :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #34 Del Skrevet 18. desember 2011 Jeg og mamma var i London for et par år siden og jeg hadde mensen. Ene dagen var vi ute på shopping, og etter en stund merker jeg at det er noe som ikke er slik det skal være. Buksa klistret seg til den ene rumpeballen og jeg kjenner det er vått. Går på toalettet og får sjekket ut hva som skjer, og da har jeg en feit blodflekk midt på rumpa. Hadde heldigvis svart bukse, lang jakke og jeg fikk tørket vekk mesteparten. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan den havnet akkurat der. Det normale hadde jo vært i sprekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 18. desember 2011 #35 Del Skrevet 18. desember 2011 Satt på flyet på vei hjem fra Polen i sommer, og kjente at det ble temmelig varmt og vått mellom bena. Tenkte ikke så mye over det og tenkte kanskje det var svette. Men da jeg reiste meg så jeg den digre blodflekken på flysetet! Hadde heldigvis lang kåpe som jeg heiv på meg før noen så den digre flekken på buksa mi. La Mag-bladet mitt over flekket før jeg forlot flyet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #36 Del Skrevet 18. desember 2011 På hvilken måte er det en flause? Det var flaut for meg, selv om det ikke involverte andre mennesker direkte. Men javel, hvis du mener det er helt normalt å putte brukte tamponger i veska, så ok! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 18. desember 2011 #37 Del Skrevet 18. desember 2011 Min største mensenflause skjedde på videregående, vi var en liten gjeng som satt i korridoren i et storefri og pratet før timen begynte. Jeg hadde så lyst at noen skulle flette en kinaflette på meg, så jeg satte meg med bena i kryss med ryggen til venninna mi som satt på en benk og fletta. Overfor meg satt en gutt, og mens vi alle pratet så jeg at han tittet ned i skrittet mitt, før han lynfort titta vekk og fortsatte praten. Jeg titta tilfeldig ned i skrittet mitt, og så til min store forferdelse en stor, RØD flekk på jeansen! Og jeg som 1. Vanligvis blør lite 2. Hadde tampong og 3. BIND! Likevel hadde blodet greid det mesterstykket å snike seg vekk fra både det ene og det andre, akkurat når jeg sitter med bena i kryss i offentlighet Turen bort til doen hadde aldri vært så lang før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. desember 2011 #38 Del Skrevet 18. desember 2011 Herregud, er så glad for at jeg har en app på mobilen som har kontroll på når jeg får tante rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 18. desember 2011 #39 Del Skrevet 18. desember 2011 Dette skjedde faktisk for ikke så lenge siden.. Har aldri opplevd å blø igjennom, men en gang måtte jo være den første Uansett, satt på skolen og skrev oppgave, og satt litt lenger enn studievenninnene mine, for jeg skulle bli ferdig med noe før jeg gikk. Ble ferdig, pakket sammen, og tenkte jeg like greit kunne gå en tur inn på do. Vel inne på do merker jeg stilongsen er våt i det jeg tar meg av buksen. Auch. Kjenner utenpå buksen, og den er våt, og fingrene er fulle av fulle av blod. Dobbeltauch. Ute er det flere kuldegrader, så kan ikke akkurat ta av jakken og knyte den rundt livet heller. Trippelauch! Endte med at jeg løsnet på de remmene som holder "skulderstroppene" til sekken, slik at sekken dekket rumpa. Fryktelig morsomt å gå i trapper, både på skolen og av og på trikken da, ja....! Turde aldri gå bort og sjekke, men jeg tipper det var en saftig og fin rød flekk i stolen jeg satt i på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #40 Del Skrevet 18. desember 2011 Da jeg var yngre, blødde jeg myye.. Hadde super-tampong, super-bind OG vaskeklut i trusa for ikke å blø gjennom i løpet av en skoletime.. Vi skulle ha en prøve som gikk over noen timer, og jeg hadde selvfølgelig mensen. Vi hadde dårlig tid, så jeg kunne ikke gå på do for å skifte i løpet av prøven. Da jeg reiste meg opp for å levere, hadde det blitt en stor flekk på stolen (type datastol med stoffsete) Heldigvis hadde jeg sort bukse og lang jakke, tror jeg greide å skjule det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå