AngelFare Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er 156 høy, altså, ganske liten. Hva slags type kjole kunne man passet uten at man ser enda mindre ut? Noen som har bilder av seg selv eller noen andre de kjenner du er lave og har bra kjole på seg?
Mara Jade Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Har ingen tips til kjole, men Anna Johnson har sko med høye hæler som er veldig stødige og gode å gå i. Jeg kunne gå opp et par centimeter høyere enn det jeg bruker til vanlig og fortsatt føle meg trygg og stødig. Jeg kjøpte mine gjennon brudeperlen på Jessheim, men de kan også bestilles direkte hvis du ikke har noen forhandler i nærheten.
Sunshine Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg er tre cm høyere enn deg og trodde aldri i livet at jeg kunne ha en vanlig stroppeløs brudekjole. Men det var faktisk det jeg endte opp med. Det viktigste man skal tenke på er linjene. Styr unna alle linjer som går tvers over. De skal gå på skrå eller rett ned. De nye bløtkakekjolene med "bobler" er fy fy. En sånn vil gjøre deg kort, mens en sånn kan gjøre deg lang. Det kommer helt ann på kroppsfasongen din. Skrå draperinger mot siden av midjen skaper en illusjon av en veldig smal midje, men er de rette forkorter det kroppen. La linjene på skjørtet være så lange som mulig. Om de går i sikksakk mister du lengdefølelsen. Jeg prøvde en ganske lik kjole som denne og den gav meg definitivt mest lengde, men jeg likte ikke kjolen. Tenk på hva du vil fremheve i tillegg til å øke lengden Endret 4. januar 2010 av Sunshine
Bolus Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Jeg er tre cm høyere enn deg og trodde aldri i livet at jeg kunne ha en vanlig stroppeløs brudekjole. Men det var faktisk det jeg endte opp med. Det viktigste man skal tenke på er linjene. Styr unna alle linjer som går tvers over. De skal gå på skrå eller rett ned. De nye bløtkakekjolene med "bobler" er fy fy. En sånn vil gjøre deg kort, mens en sånn kan gjøre deg lang. Det kommer helt ann på kroppsfasongen din. Skrå draperinger mot siden av midjen skaper en illusjon av en veldig smal midje, men er de rette forkorter det kroppen. La linjene på skjørtet være så lange som mulig. Om de går i sikksakk mister du lengdefølelsen. Jeg prøvde en ganske lik kjole som denne og den gav meg definitivt mest lengde, men jeg likte ikke kjolen. Tenk på hva du vil fremheve i tillegg til å øke lengden Ser at du har henvist til maggie sottero`s hjemmeside. Vet du om noen butikker her i landet selger disse kjolene? Hilsen brud...
Sunshine Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 (endret) På Maggie Sotteros side ser du hvor de selger dem. Jeg prøvde dem på Kristins i Lillestrøm, og en butikk i Drammen jeg ikke husker navnet på. Jeg tror det er flere butikker enn oppgitt som har Maggiekjoler, men da må man nesten ringe rundt og høre, eller kanskje det er noen her som vet? Endret 5. januar 2010 av Sunshine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå