Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pyntedama
Skrevet

Hallo!

Jeg har nylig kjøpt meg en balsam av merket Franck Provost, og er litt spent på produktet.. Noen som har erfaringer å dele?

Hadde aldri hørt om ham/merket før, men så er jeg ikke så oppdatert på hår/sminke o.s.v. Var ikke så dyrt heller, så da tenkte jeg bare å teste den ut,- håper den funker bra! :)

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dytter litt på denne.

Har selv kjøpt både shampo og balsam etter flere kjente som mente den var bra... men håret mitt har blitt helt rart :filer: Kjennes enda tørrere ut en vanlig og småirritert hodebunn?

Bruker normalt KMS og er superfornøyd med den, men måtte prøve å finne noe rimeligere :sprettoy:

Andre?

Skrevet

Jeg og samboer fikk irritert hodebunn av disse produktene. Noe som for meg var merkelig siden jeg aldri har reagert på sjampo eller balsam før, uavhengig av merke.

Skrevet

Kjøpte både sjampo og balsam, men likte ingen av delene. Håret følets rart, og balsamen virket utvannet(?). Synes det finnes bedre butikksjampoer enn denne, og jeg kjøper den ikke igjen...

Skrevet

Kjøpte både sjampo og balsam, men likte ingen av delene. Håret følets rart, og balsamen virket utvannet(?). Synes det finnes bedre butikksjampoer enn denne, og jeg kjøper den ikke igjen...

Nettopp, balsamen er liksom ikke helt 100 %.

Med de store flaskene så tar det vel et halvt år før de er tomme også... :roll:

Skrevet

Nettopp, balsamen er liksom ikke helt 100 %.

Med de store flaskene så tar det vel et halvt år før de er tomme også... :roll:

Fordi produktene var såpass dårlige måtte jeg bruke mer enn ellers for at håret skulle bli ordentlig rent. Det hjalp, men tok tid likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...