Gjest TS Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Ok, trenger litt hjelp fra dere nå. Jeg sitter med en veldig vond følelse. Har akkurat på en måte kommet tilbake til ex´en etter 1 måned med pause. Han gjorde det slutt, men angret seg visstnok fort. Men jeg sitter med en følelse om at han ikke er 100% "into it" om dere skjønner... Tidligere var vi sammen i 5 år. De første årene var han helt etter meg, og ville gjerne ta meg med til sine venner og familie når det passet seg.. Det siste året var han ikke interessert overhodet, virket det som. Jeg regnet med at det var stress med ny skole, nye venner og jobb slik at jeg ikke tenkte noe spesielt videre over det. Når jeg tenker etter nå så fikk jeg aldri treffe disse nye vennene, og jeg var nesten aldri med til familie de siste måndene. Men det endte med brudd.. Han kom tilbake, sa han savnet meg. Sier han vil flytte sammen, være med meg resten av livet.. Jeg sier han ikke skal love meg noen ting, og at man aldri vet hva som skjer slik at "for alltid" blir litt feil å si.. Men å planlegge litt et halvt år i forveien når det gjelder å bo sammen bør være ok så vi har snakket en del om det. Men her om dagen fikk han en melding fra en kompis hvor det stod at han hadde skaffet leilighet. Jeg sjekket ikke mobilen altså, men jeg merket på han at det var noe på måten han reagerte på når han fikk meldingen at det var noe. Og jeg spurte om han kunne fortelle hva det var. Svaret? "VI får se ann vet du! ". Jeg spurte hvorfor han skrev det når han sitter å lover noe annet til meg.. Han sa at det egentlig betydde nei, men for meg er det svaret å holde ting åpent. Så jeg sitter vel med en følelse om at jeg er en backup. disse nye vennene har jeg fortsatt ikke truffet... Han har vært lite med dem i det siste, men jeg foreslår å dra ut med vennene hans eller finne på noe med dem når vi er sammen. Jeg prøver å prate med han om det. Men han har blitt vanskelig å prate med de siste månedene. Han forstår ikke like godt hvordan jeg tenker og hva jeg vil frem til.. Men på en annen side... en kompis av meg mener at han spiller dum, at han manipulerer meg og skjuler noe. Poenget er at jeg blir kjempe nervøs. Jeg er utrolig glad i denne gutten og er livredd for å miste han. Når det blir slik ender jeg opp med å sitte å vente på han alltid, i frykt for at han skal forsvinne... Jeg tør nesten ikke være med mine egne venner i tilfelle han vil komme bort. Det er kjempe irriterende, jeg pleier overhodet ikke være sånn og prøver å ta et steg av gangen for å ta meg sammen og bli den tøffe jenta som jeg pleier å være. I går var jeg med noen venner av meg, siden han plutselig var opptatt. Men da han fant ut av dette savnet han meg visst noe voldsomt og ville jeg skulle komme på besøk. Jeg sa det ikke passet siden jeg var med venner. Da ville han jeg skulle overnatte. noen timer tidligere passet dette ikke han overhode.. Hva tror dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå