Britt Banditt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 10. mai 2010 Hun er ca 3kg nå i følge legen (hadde ultralyd for å sjekke pga svangerskapsforgiftning osv i dag) Men hun var veldig gjennomsnittlig sa han (og er jo ikke lenge igjen nå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. mai 2010 #142 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja nemlig, er ikke rart magen blir stor da sånn på slutten.....og er ikke lenge igjen nei, vi må få til treff før du popper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. mai 2010 #143 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjempefin mage :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 11. mai 2010 Takk I morgen skal jeg igjen inn til sjekk pga blodtrykk. Hadde både proteiner i urinen og høyt blodtrykk i går, så da er det vel svangerskapsforgiftning Må være obs på andre symptomer nå, og ringe føden hvis noe skulle endres. Og vi som skal flytte i helga.. Stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. mai 2010 #145 Del Skrevet 11. mai 2010 Det går nok bra skal du se, slapp av å kos deg - selv om det ikke er så lett akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 11. mai 2010 #146 Del Skrevet 11. mai 2010 Uff da, håper det går bra.....legene passer iallefall godt på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. mai 2010 #147 Del Skrevet 11. mai 2010 Huff da.. svangerskapsforgiftning er ikke til å spøke med. Kan hende det brått blir en mai baby? Håper da ikke det, være inne litt til synes jeg Nei du får bare bruke pekefingeren og dirriger hvor ting skal være flyttes og bæres, lite du får gjort, for nå må du slappe av vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2010 #148 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvordan går det om dagen, får du slappet av?? Håper kløen ikke er for ille Håper du får en koselig 17mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. mai 2010 #149 Del Skrevet 16. mai 2010 Ja er det flyttyng for harde livet på gang eller er det noe babyhappening i gjære her? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2010 #150 Del Skrevet 18. mai 2010 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2010 #151 Del Skrevet 18. mai 2010 Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #152 Del Skrevet 18. mai 2010 Alt står bra til Prøver å få slappet av så mye som mulig. Nå skal jeg straks til jordmor, så skriver mer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 18. mai 2010 Blodtrykket er litt lavere nå enn det har vært på andre kontroller, så det er bra. Må fortsatt ta det helt med ro og ringe hvis det skulle bli noen forandringer i formen min. Hun sparker ihvertfall som normalt, og hjertelyden er helt fin, så det er jo bra Har fått flyttet alt i løpet av helga, og pakket ut masse. Jeg har redd opp vugga, og pakket sykehusbagen, så nå syns jeg hun kan komme snart :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mai 2010 #154 Del Skrevet 18. mai 2010 Redde akkurat opp sprinkel senga, bare for å se hvordan det ble da. Den var overfylt med alt annet av babyting. Men blir jo å ligge i vugge inne hos oss først før hun skal inn på rommet sitt... forresten... er det noe regel på når de flytter på eget rom? :klø: Eller kan de det helt fra starten av, har ikke store plassen på vårt soverom heller.... Deilig å komme i hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 18. mai 2010 Tror ikke det er noen regel på det, nei. Man tar det vel litt som man føler for det, og hva som er praktisk. I begynnelsen så er det vel mest praktisk å ha ungen på samme rom i og med at man ammer om natten osv. :kgbaby: Var forresten på sykehuset fra 10-16 på fredag. Laaaang ventetid, og skulle egentlig legges inn pga høyt blodtrykk (140/105) og 2+ på proteiner, men slapp heldigvis pga at blodtrykket gikk ned igjen. Ja, nå er det jammen deilig å være i hus Så digg med større plass, og så stille som det er her på landet Er vant til å bo midt i sentrum med litt trafikk rett utenfor og skrålende fulle folk i helgene, så dette er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #156 Del Skrevet 18. mai 2010 Lille jenta hikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. mai 2010 #157 Del Skrevet 18. mai 2010 Så godt å høre det gikk bedre å at du ikke ble innlagt Men godt å være forberedt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2010 #158 Del Skrevet 19. mai 2010 Godt å høre at du ikke ble innlagt da. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #159 Del Skrevet 19. mai 2010 Føles altfor lenge Hehe. Får håpe jeg slipper å gå 2 uker over, ihvertfall! I dag tenkte jeg at jeg skulle bake kanelboller, nam! Må ha noe i fryseren til folk som kommer på besøk etter fødsel + en god del til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 19. mai 2010 #160 Del Skrevet 19. mai 2010 Kanelboller Det er yummy det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå