Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 Forfatter #81 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, og sikkert ekstra lettere syk nå som vi er gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. april 2010 #82 Del Skrevet 16. april 2010 Ja, immunforsvar... hva er det? ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 Forfatter #83 Del Skrevet 16. april 2010 Det har ikke jeg sett noe til i det siste *knasker halspastiller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 Forfatter #84 Del Skrevet 27. april 2010 Au au au au.. Har nesten ikke sovet de siste nettene. Klør så fryktelig på tærne, og har begynt å få utslett der nå Tipper det er fordi jeg er så hoven i beina. Halsbrann har jeg også, så jeg ikke får sove om natta. Nei, nå er jeg lei av å være gravid Denne dagboka er virkelig positiv, altså En ting er positivt da; Vi skal flytte snart Gleder meg til å kunne innrede barnerom :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 Forfatter #85 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) *Dobbelt* Endret 27. april 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 #86 Del Skrevet 27. april 2010 har litt inntrykk at gravidbøker blit litt sånn mindre positiv på slutten Og så på tærne... av alle steder... noe så irriterende.. hjelper det ikke å ni smøre de godt inn med en fet krem heller? Sliter med anklene jeg da... er der jeg brått klør mye nå, ellers på hele kroppen og, men det er jo vanlig for meg. Men anklene er leie... føles ut som det klør inne i margen i beinet liksom og dårlig med å komme til der Men du har jo virkelig ikke mangen ukene igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 Forfatter #87 Del Skrevet 27. april 2010 Nei, bare 6 uker igjen nå. I går trodde jeg fødselen skulle starte. Hadde så vonde sammentrekninger med bare 4 minutters mellomrom i starten. Men så ga det seg mer og mer. Hjelper ikke å smøre føttene heller.. Sukk. Tror det er fordi jeg er så hoven at huden nesten sprekker opp? :klø: Har du fått vann i kroppen eller Devilina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 Forfatter #88 Del Skrevet 27. april 2010 Flytter 14 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 #89 Del Skrevet 27. april 2010 Vann i kroppen nei, ikke en dråpe ekstra her enn det som skal være her så heldig enda!! Men det kommer vel.... 14 mai er søren meg ikke lenge til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 Forfatter #90 Del Skrevet 27. april 2010 Kom hos meg plutselig en dag i uke 30, så bare vent 14 mai er ikke lenge til, nei! Gleder meg. Blir bra med bedre plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. april 2010 #91 Del Skrevet 27. april 2010 Ikke si sånn da... uke 30 er jo til lørdag..... Ja noen plager må vel jeg få og.. har jo enda ikke hatt noen støre :gjeiper: Hvor skal dere flytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. april 2010 Forfatter #92 Del Skrevet 27. april 2010 Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. april 2010 #93 Del Skrevet 28. april 2010 Gratulerer med hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. april 2010 Forfatter #94 Del Skrevet 28. april 2010 Takk, gleder meg masse nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #95 Del Skrevet 5. mai 2010 Klør, klør og klør! Blir gal! Har blitt sykemeldt nå da 100% fram til permisjon. De er bekymret for svangerskapsforgiftning og alvorlig svangerskapskløe Fått beskjed om å bare hvile mest mulig, så da får jeg høre på det. Blir jo ikke akkurat lite bekymret av dette her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. mai 2010 #96 Del Skrevet 5. mai 2010 Det høres ikke bra ut, men legene vet hva de gjør. Og det er bare å ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #97 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja, får håpe det, er bare bekymra for at noe skal gå galt Skal på sykehuset for sjekk på mandag, og fått beskjed om å ringe hvis jeg skulle føle meg dårligere. Passer dårlig å flytte nå, gitt, hehe. Men jeg får bare kommandere de andre rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. mai 2010 #98 Del Skrevet 5. mai 2010 Æsj den kløen.... har den uansett jeg da... men klør du mye i håndflater og på føtter/ankler etc? Har de tatt lever prøver av deg? Blodprøver altså... er de forhøyet så er det helt klart svangerskapskløe ja... kjipe greier. Så nå surrer du hjemme og prøver å få dagene til å gå? Når trer du i permisjon? slutten av mai, starten av juni? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #99 Del Skrevet 5. mai 2010 Æsj den kløen.... har den uansett jeg da... men klør du mye i håndflater og på føtter/ankler etc? Har de tatt lever prøver av deg? Blodprøver altså... er de forhøyet så er det helt klart svangerskapskløe ja... kjipe greier. Så nå surrer du hjemme og prøver å få dagene til å gå? Når trer du i permisjon? slutten av mai, starten av juni? :klø: Jepp, klør mest på tærne og under føttene. Klør også litt på hendene, og litt oppover anklene og leggene. De har tatt blodprøver, og leververdiene var noe forhøyet, men ikke sånn at de ble veldig bekymret sa hun. Venter på svar på noen flere prøver Permisjonen starter 19 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 5. mai 2010 #100 Del Skrevet 5. mai 2010 Uff ikke bra å høre....men godt at du nå blir bare hjemme og holder deg litt i ro. Virker som flere av oss flytter på "feil" tidspunkt...jeg får jo ikke lov å bære noe tungt, løfte noe særlig stå eller gå for lenge :dåne: Så er godt mannen er hjemme og skrur og setter sammen ting Håper du finner deg i å peke og sånn, jeg har gjort det 2 ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå