Devilina Skrevet 17. mars 2010 #61 Del Skrevet 17. mars 2010 JA der er jo sant, de gjør jo det disse små nurka Men gjør jo ingentind om de dukker opp litt før Den siste tiden vil jeg tro er utrolig lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe, nei, helt enig i det! Er ganske lei allerede jeg så.. Gleder meg ikke akkurat til jeg blir enda større, usj! Sliter jo for eksempel med å kle på meg (spesielt sko og sokker ) alllerede nå, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. mars 2010 #63 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja sokker er et herk... spesielt hvis man stresser og har dårlig tid også Merket det godt i dag, skulle sitte på med mannen til Sykehuset i Sarpsborg, hadde time til glucosebelasning i dag... æsj, den guffa man drikker smaker så pyton og søtt Ha en knall fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 19. mars 2010 Usj da Håper du har en knall fredag du også Vi har kjøpt oss vogn nå Ble en brun simo kombi. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe brukt, men ble ny i og med at svigers sa at de ville betale mesteparten! Snille svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. mars 2010 #65 Del Skrevet 20. mars 2010 Samme som vi har det, men vi har en mørk blå en... tror jeg :klø: Fikk gratis etter den yngste niese vår, den er i bruk enda i barnehagen da.... så spent på hvordan understellet og sportsdelen ser ut. Bagen har vi selv.... ser det helt for jævli og herpet ut så kjøper vi oss ny også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 29. mars 2010 30 uker i dag Er så trøøøtt Skal til fysioterapeut neste onsdag. Hu resepsjonisten hørtes helt dopa ut i telefon, så jeg er litt skeptisk Må ha med meg to håndklær og et laken, er det vanlig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mars 2010 #67 Del Skrevet 29. mars 2010 Det er vanlig at man skal ha med håndkle og laken ja, men er ikke noe krise om du "glemmer" det. Laken er for å ligge på benken.. er jo mange som har ligget der før deg vettu Og håndlkle er for det samme... til å legge hode på eller dekke ryggen, mage et eller annet.. avhengig av hva du skal gjøre av behandling. De ønsker også at vi skal ha det med så slipper de å bruke sine egne håndkler og må hele tide vaske de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 29. mars 2010 Ganske latskap spør du meg Hadde ikke noe annet laken enn doble stretchlaken, så måtte rappe av mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 29. mars 2010 #69 Del Skrevet 29. mars 2010 Har glemt laken hver gang jeg, men husket håndkle, synes det var greit nok Lykke til på brekk, strekk, tøy og bøy timen. Og ikke minst GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. april 2010 Forfatter #70 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Var jammen vondt å være hos fysioterapeut. Fikk blåmerker på ryggen, så hardt knadde hu Au au, gjør fortsatt vondt, to dager etterpå. Har såvidt fått litt strekkmerker på magen nå Hadde håpa jeg slapp det, men det kom over natta gitt! Rare greier. Hu har vel romstert noe ekstremt i løpet av natta da Syns ikke noe særlig heldigvis, men verre blir det vel Har heldigvis ikke fått noen på puppene eller låra/rumpa (puppene mine har ikke vokst så mye, heldigvis, gått fra ca 80D/DD til 80E, syns det holder nå, men de blir vel større når melka kommer ). Fått litt på siden da, eller, jeg hadde noen hvite der fra puberteten, og de har blitt litt lenger, og litt røde/rosa ytterst. Er ganske overrasket over meg selv egentlig, for er ikke bekymret for fødselen, nå gleder jeg meg bare til å være ferdig, og møte jenta vår Endret 9. april 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. april 2010 #71 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Innom og hilser på! for en nydelig jente du har i magen :rødme: Ikke bra å høre om bekkenet ditt, synes du fysio hjelper? Jeg tror bekkenet mitt begynner å bli litt vanskelig....stråler ned beina...uff... Begynner dere å få ting på plass eller? Tenk om noen uker er du blitt mamma! Endret 9. april 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. april 2010 #72 Del Skrevet 9. april 2010 Kjempe flott bilde av snuppa deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #73 Del Skrevet 11. april 2010 Er meningen man skal ha vondt etter en fysioterapaut time... det er jo ingen spa time... men pokkern så hardt de tar i noen ganger ja... Strekkmerker ja... har futt det på undersiden av puppene jeg... merket det for en liten stund siden litt sånn rød/lillaktig... synes jo heldigvis ikke når man er på stranda eller noe.. meg jeg VET jo at de er der. MØKK!!! Og ikke finnes det fine ammeBH'er eller BH'er generelt til stor pupper si ifra om du finner noen.. er på leting som bare det... vi bruker nok samme str gitt God søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. april 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, det er noe dritt med de merkene Hehe, regna ikke med det skulle bli noe spatime, men hu tok jo så hardt at jeg måtte skjerpe meg for å ikke grine Amme-bh'er har ikke jeg funnet ennå heller. De på H&M er jo dødsens kjedelige (og var også bare for små, ihvertfall hadde de bare for små på den butikken jeg sjekket), og de jeg så på Lindex var heller ikke mye å skryte av. Cubus hadde noen jeg trodde ikke var så ille, men så prøvde jeg en, og det så helt dust ut Fant nettopp en link på KG http://www.mammatrend.no/index.php/cPath/35?gclid=CIX075eX9aACFRIrDgodvEI_vA og der var det jo hvertfall store størrelser! (Men litt dyrere enn H&M, Lindex osv). Hvorfor er alle de damene der gravide omtrent, egentlig? Det er jo ikke mens man er gravid man trenger amme-bh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. april 2010 #75 Del Skrevet 11. april 2010 Sikkert for å påpeke at det er ammmeBH men det anbefales å starte med ammeBH tidlig faktisk... skal være bra for puppene eller noe... :klø: Nei H&M stopper jo størrelsen på 80D og nytter jo ikke å prøve.... Nei skal jeg finne noe må jeg nok opp i 400-500kr klassen for en BH... :dåne: Pupper og styr!!! Det er jo bare noen fettklumper som mannfolk er utrolig fasinert av... er jo ikke brukendes til så veldig mye i grunn... annet enn til amming... og det er jo ikke alle som får til det heller. Ser for meg at jeg må knyte de på ryggen etter fødsel jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. april 2010 #76 Del Skrevet 16. april 2010 Heeei Innom og legger igjen et spor jeg, uff er her altfor sjeldent Først vil jeg bare si for ei utrolig nydelig lita jente i magen Heldig du som fikk det bekreftet at det var jente.. Gutten her krysset beina og nekta å vise noe Er det pga bekkenet du går til fysio? Da vil jeg også anbefale kiropraktor. Jordmoren min anbefalte det mye sterkere enn fysio faktisk.. Går til kiropraktor selv pga låsning i bekkenet og merker bedring etter bare et par behandlinger Ellers håper jeg alt står bra til? Begynner ting å komme i hus? Her er det meste klart, mangler bæresele, vippestol og badebalje, ellers er det meste i boks.. De aller fleste klærne er vasket så nå begynner det virkelig å nærme seg! Ang det devilina sa, det anbefales faktisk å bruke bh uten spiler nokså tidlig for å ikke tette til melkegangene, eller nooe i den duren, er litt usikker på akkurat hvorfor men har også hørt at man bør starte litt tidlig med det.. Har ikke gjort det selv, hater bh uten spiler så :gjeiper: Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Takk for det Var godt å få det bekreftet, har jo så mye rosa! Hehe. Ja, har hørt det med BH'er uten spiler jeg også. Hater det jeg også, føler jeg har for store pupper til det Må vel begynne med det snart.. Jeg er så treeg, alt blir utsatt Ja, er pga bekkenet. Får se, om det ikke blir noe bedre så får jeg heller bare komme meg til kiropraktor i stedet. Føler at vi har altfor mye igjen, men er vel ikke sååå mye, hehe. Får sette i gang og få inn resten snart! Har på følelsen av at hu kommer for tidlig, egentlig (men da kommer hu vel to uker på overtid.. ) Ellers er jeg syk, blitt skikkelig forkjøla.. igjen! Hoster og nyser som bare det, stakkars jenta vår, blir sikkert gal. Hehe. Endret 16. april 2010 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. april 2010 #78 Del Skrevet 16. april 2010 Alle sier til meg også at de er sikre på at jeg får før tida, så blir nok 2 uker på overtid her også Det viktigste er vel vogn, bilstol, seng/vugge, litt klær og ei stellematte, dersom hun skulle komme før tida, pluss bleier og sånne hygieneting (fant ikke noe bedre navn i farta :gjeiper:). Det andre kan jo ordnes mens du ligger på sykehus og evt i tida etterpå Uff, det er ikke pollen allergi da? Merker jeg er snufsete og øynene er irriterte her, så burde vel begynt med noen medisiner, får se om det jeg har kan brukes Ta godt vare på deg selv, og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. april 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 16. april 2010 Nei, vondt i halsen og hoster slim (digge detaljer, ja) i tillegg, så .. Nyser noe fryktelig og da, så den delen kunne vært allergi. Kanskje det er begge deler. Hehe Jeg er allergisk også så, men ikke sånn spesielt mye for pollen, egentlig. Vi har alt det der utenom bilstol, bleier og hygieneting. Vet hva slags bilstol vi skal ha da. Og vugge må vi bare hente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. april 2010 #80 Del Skrevet 16. april 2010 Kan fortelle det at pollen sesongen er i gang for fult... i alle fall på or og hassel, bjørka er vel rett rundt hjørnet... selv om man har lite allergi så merker man det godt nå... er sterkt med pollen i år Har selv vært snufsete, hoster slim og hatt litt feber og det er temperatur forandringen vi har fått.. iskaldt på kvelden og varmt på dagen. Blir lett syk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå