Britt Banditt Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #621 Del Skrevet 12. oktober 2011 Endelig går hun ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 12. oktober 2011 #622 Del Skrevet 12. oktober 2011 flinke M da finne på noe snart eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. oktober 2011 #623 Del Skrevet 18. oktober 2011 Den er jeg med på, men det passer kun i helger for meg. Jobber jo HVER dag og er ikke hjemme før 18 på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. oktober 2011 #624 Del Skrevet 18. oktober 2011 ja men jeg har masse tid i helgene, trodde bare alle andre var opptatt med sine familier ......... ingen planer i helga for meg og blir siste helg alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #625 Del Skrevet 19. oktober 2011 Vi skal i barnedåp i helga (sover over hos mamma lørdag-søndag tenker jeg) Er dere friske igjen, Neytiri? Her har M vært syk, men frisk igjen nå virker det som. Trives du i den nye jobben, Devilina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 19. oktober 2011 #626 Del Skrevet 19. oktober 2011 Nei vet ikke om Bumba er helt frissk fra diare, ikke hatt bæsjebleie siden i går kveld, men jeg har litt influensa symptomer i dag utrolig kaldt og så plutselig varmt.....så ikke sikkert jeg kan i helgen likevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. oktober 2011 #627 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vi skal i barnedåp i helga (sover over hos mamma lørdag-søndag tenker jeg) Er dere friske igjen, Neytiri? Her har M vært syk, men frisk igjen nå virker det som. Trives du i den nye jobben, Devilina? Jeg trives vettu Litt små stressende med ting som er nytt men.... føler hele tiden jeg gjør noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. november 2011 #628 Del Skrevet 22. november 2011 Hei snuppa, leeeenge siden sist! Hvordan går det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. desember 2011 #629 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja det lurer jeg på og, hvordan går det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #630 Del Skrevet 2. desember 2011 Hei hei! Her går det fint Men er ikke så mye nytt som har skjedd, gitt Finne på noe snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. desember 2011 #631 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg er med på det ETTER neste onsdag, da har jeg tatt eksamen nemlig og kan slappe litt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 23. desember 2011 #632 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul fra Neytiri heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 24. desember 2011 Forfatter #633 Del Skrevet 24. desember 2011 Takk takk! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå