Ambriel Skrevet 7. februar 2010 #41 Del Skrevet 7. februar 2010 Har blitt syk (forkjølet) så er litt stusselig her Får bare satse på at jeg ikke får feber. Må innrømme at jeg begynner å bli litt lei av å gå gravid, det er kjempekoselig på en måte, med spark og sånt, men dette bekkenet.. Vondt i beinet også nå.. Æsj! Er så lei av å ikke klare å gjøre dagligdagse ting Uff da, hørtes ikke noe bra ut! Håper du snart er frisk og rask igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 8. februar 2010 Takk! Minst like dårlig, om ikke verre i dag.. Ganske lei Snufser og hoster og føler meg generelt dårlig. Jobber for det da. Tror jeg må komme meg til legen og få henvisning til fysioterapeut for det bekkenet mitt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 12. februar 2010 Fortsatt syk, men har blitt litt bedre da Har fått bestilt time til 3d ultralyd, så skal dit 16 mars Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 17. februar 2010 Begynte å blø i går, så ble jo livredd, og ringte fødeavdelingen og hastet avgårde. Heldigvis var alt bra, og jeg hadde sluttet å blø når jeg kom fram. Har ikke blødd noe mer heller *bank i bordet* Fikk meg en skikkelig støkk Nå skal jeg lage meg middag. Alene hjemme i dag, og da blir det wok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 19. februar 2010 Ekstra glad for alle spark nå Gleder meg sånn I helga skal vi reise bort på familiebesøk, det blir koselig Men først skal vi kose oss med nachos til middag og snacks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 8. mars 2010 Lenge siden jeg har skrevet her, er ikke noe flink til å holde liv i slike dagbøker Har egentlig ikke så mye interessant å meddele heller! Hehe. 27 uker i dag Er jo ikke så lenge igjen nå, blir helt stressa av alt som må ordnes innen den tid Har bare kjøpt en del klær og dyne/sengetøy.. Til uken skal vi på 3d ultralyd Gleder meg masse. Hun (forhåpentligvis, har jo kjøpt så mye rosa ) sparker utrolig mye om dagen, er så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. mars 2010 #47 Del Skrevet 9. mars 2010 Innom å snoker litt hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 9. mars 2010 Innom å snoker litt hos deg også Er ikke så mye spennende som skjer her, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. mars 2010 #49 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Her var det lenge siden jeg hadde vært ja! Det hørtes veldig skummelt ut med den blødningen, men godt alt stod bra til med lille nurket! Er jo ikke mange dagene igjen nå til 16 mars Det var kjempemorro med 3D selv om vi ikke fikk til de beste bildene Ikke gjør som meg og drikk sterk saft/cola før du går inn slik som ved ordinær UL, babyen må ligge mest mulig i ro for å få gode 3D bilder (dette fikk jo jeg vite da jeg var der inne :gjeiper:) Håper ellers at bekkenet ditt ikke krangler altfor mye? Endret 10. mars 2010 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 10. mars 2010 Her var det lenge siden jeg hadde vært ja! Det hørtes veldig skummelt ut med den blødningen, men godt alt stod bra til med lille nurket! Er jo ikke mange dagene igjen nå til 16 mars Det var kjempemorro med 3D selv om vi ikke fikk til de beste bildene Ikke gjør som meg og drikk sterk saft/cola før du går inn slik som ved ordinær UL, babyen må ligge mest mulig i ro for å få gode 3D bilder (dette fikk jo jeg vite da jeg var der inne :gjeiper:) Håper ellers at bekkenet ditt ikke krangler altfor mye? Nei, det er ikke lenge igjen nå! Fikk beskjed av ei jeg kjenner om å drikke cola først, men skal nok la være det nå etter råd fra deg Hu er så aktiv at jeg tror ikke det er noe vits i å gjøre hu mer hyper uansett Bekkenet blir bare verre dessverre Får se om jeg får tilrettelagt litt ekstra med mer hjemmekontor, vil jo ikke bli sykemeldt, men er helt utslitt i bekkenet etter å ha vært på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mars 2010 #51 Del Skrevet 12. mars 2010 Måtte jo innom boka di du når du hadde tatt en titt i min Nysgjerrig vettu, hehe Misunner deg ikke det kranglete bekkenet, har ikke merket noe her enda... men det kommer.. om man vil eller ikke. Jente hos deg og jo Har dere funnet navn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 12. mars 2010 Måtte jo innom boka di du når du hadde tatt en titt i min Nysgjerrig vettu, hehe Misunner deg ikke det kranglete bekkenet, har ikke merket noe her enda... men det kommer.. om man vil eller ikke. Jente hos deg og jo Har dere funnet navn da? Får håpe du er en av de heldige som slipper et veldig kranglete bekken da Jente ja, får vi håpe, med alle de rosa klærne Hehe. Njaa, vi har nesten funnet navn, men har ikke blitt helt enige, vanskelig det der gitt.. I dag skal vi ha crispy chicken til middag, nam! Og jeg har freia påskeegg i kjøleskapet Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mars 2010 #53 Del Skrevet 12. mars 2010 De lilla kartong egga? Her blir det spagetti og bologne kjøttsaus ting... mat i alle fall Kan jeg få spørre hvor henn du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, de lilla Skal spise ett som dessert nå Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. mars 2010 #55 Del Skrevet 12. mars 2010 Takker for PM Å.... lyst på jeg også... MEN, skal prøve å holde meg sunn... Har ikke noe spesielt søtningshunger heller, heldigiv.... men de egga der er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #56 Del Skrevet 16. mars 2010 I dag har vi vært på 3d ultralyd Fortsatt ei jente (puh, da kan vi bruke klærne ), og veier 1400g nå Var så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. mars 2010 #57 Del Skrevet 17. mars 2010 ÅÅÅÅhhhh :rødme: Lyst til å legge ut et bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #58 Del Skrevet 17. mars 2010 Bilde 28+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. mars 2010 #59 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) For ei vakker lita frøken!!!! Det er helt utrolig det der med 3D, gleder meg så til vår tur!!! 6 april!!!! Jordmor var fortsatt enig med termindagen din på 3D eller? Hart hørt andre har blitt flyttet etc før Endret 17. mars 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 17. mars 2010 For ei vakker lita frøken!!!! Det er helt utrolig det der med 3D, gleder meg så til vår tur!!! 6 april!!!! Jordmor var fortsatt enig med termindagen din på 3D eller? Hart hørt andre har blitt flyttet etc før Takk for det! Jo, bare å glede seg. Hu brukte lang tid, lenger enn jeg hadde forventet, brukte faktisk litt over en time. Sannsynligvis er jeg litt lenger på vei (ca 29 uker), men ble ikke flyttet, hu sa bare "hu kommer når hu kommer", og det stemmer jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå