Britt Banditt Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #441 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, det er sant, men når det har gått nesten 6 måneder så kan man ihvertfall ikke si at det er bortkasta penger Jeg har mørk hårfarge i skapet, så blir vel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. januar 2011 #442 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er i nesten samme situasjon som deg, skal jeg ha håret mørkt fortsatt eller skal jeg stripe det litt lysere igjen? :gjeiper: Men tror det blir mørkt her og, det er så lettvint å bare farge det selv. og billigere ikke minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. januar 2011 #443 Del Skrevet 21. januar 2011 Hehe, er vel litt tidlig fortsatt, Devilina? Vet ikke egentlig når det er vanlig jeg? :klø: Tror jeg leste i en bok jeg har at alt fra 4-8 måneder er normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. januar 2011 #444 Del Skrevet 21. januar 2011 hvorfor skal mannfolka ha noe å si om hvordan vi er på håret? :klø: det er da vel ikke håret de er sammen med? Blir jo like dumt som å nekte en mann å miste håret :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. januar 2011 #445 Del Skrevet 22. januar 2011 hvorfor skal mannfolka ha noe å si om hvordan vi er på håret? :klø: det er da vel ikke håret de er sammen med? Blir jo like dumt som å nekte en mann å miste håret :gjeiper: enig.......her får ikke mannen min bestemme, men han sier jo at han liker meg bedre med kort hår......ikke at jeg klipper meg kort for det fordi jeg kler det i grunn ikke. Linelia....du kler å være mørk, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #446 Del Skrevet 22. januar 2011 Takk, jeg får bruke argumentet med at du har sagt det, og du vet best fordi du er frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 22. januar 2011 #447 Del Skrevet 22. januar 2011 får sende han til meg om han ikke er enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #448 Del Skrevet 27. januar 2011 Snork! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. januar 2011 #449 Del Skrevet 27. januar 2011 hehe også i sliten.no klubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #450 Del Skrevet 28. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=rxBgMrxoZXo Er det mange her som er enige med disse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. januar 2011 #451 Del Skrevet 29. januar 2011 OMG jeg blir sååååååååååååååååååååååå provosert av det der at det går an å være så gammeldags i tankene!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #452 Del Skrevet 31. januar 2011 M er forkjølet, men begynner å bli bedre heldigvis. I natt sov hun fra 21.30 - 08.45 Var utrolig deilig for meg å få sovet litt da I dag er vi alene hjemme, samboer er på jobbseminar, og skal være borte til i morgen, men vi skal nok kose oss for det vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 31. januar 2011 #453 Del Skrevet 31. januar 2011 Så kjedelig at hun er forskjøla da..... WWOW sov hun i en hel strekk da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #454 Del Skrevet 31. januar 2011 Jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #455 Del Skrevet 1. februar 2011 Sååå flink da Har hun begynnt å krabbe enda?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #456 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke krabbe nei, bare åler seg framover Nå sover hun igjen, fortsatt litt syk stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #457 Del Skrevet 1. februar 2011 hehe åler seg ja, her ler jeg skikkelig for Bumba løfter seg opp med beina mens hun ligger på magen og så dytter fremover, men hun løfter ikke overkroppen så hun "skraper" ansiktet på matta/golvet uff da, håper hun blir bedre snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #458 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) UTROLIG!! Jeg skulle legge M, og hun var litt umulig, drev og satt seg opp (ligger i vognbagen, virker som om hun trives godt der) osv. og sutret litt. Så tenkte jeg at jeg skulle se hva som skjedde når jeg gikk ut, trodde hun skulle sutre, men det som skjedde var, jeg går ut, hun ligger helt i ro, bare lager koselyder, og to-tre minutter senere går jeg inn, da SOVER HUN! Ble helt sjokkert jeg! Har jo alltid måttet synge for henne og sitte der (evt stryke på henne) til hun sovner! Hun er nå søt Endret 1. februar 2011 av Linelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. februar 2011 #459 Del Skrevet 1. februar 2011 åååå smelt :rødme: ikke så liten lenger nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. februar 2011 #460 Del Skrevet 4. februar 2011 Å så herlig! flinke jenta som sovner selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå