Gå til innhold

Snuppa vår er endelig her

Britt Banditt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenge siden nå..

I dag er M 7 måneder! :hoppe:

Tida flyyyyr.. Lite som skjer her egentlig.. Har hatt en kjempefin jul og nyttår, men vi klarte selvfølgelig å bli syke bittelille julaften :( Men var heldigvis relativt ok på julaften. M fikk selvfølgelig et berg av ting. Tror hun fikk rundt 35 gaver :dåne: Nyttårsaften ble tilbrakt hos min mor, og med kjempegod mat :sikle:

Tror hun må sove igjen nå :) Begynner å sutre litt, så da er det på tide med en lur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 mnd gammel baby :hoppe: permisjonen snart over forresten?

Berg av gaver ja :dåne: nei du sier ikke det... var heldigvis masse myke pakker her og klær trengte hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Permisjonen skulle vært over for meg i januar (har 36 uker 100%), men er slutt i begynnelsen av mars siden jeg jobber litt. Gruer meg, ja.. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutten av mai skal jeg starte igjen.. om jeg har noe å gå til da. Tenkte å begynne med å søke jobber nå.

Og... kanskje på tide å søke om barnehage også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må søke om barnehage vi og.. Lastet ned søknad, så er bare å printe ut og sende inn.. Treg jeg.. :sjenert:

Er det noen som har noen gode tips til hvordan holde seg unna godteri? Fikk så mye godteri til jul, og klarer ikke å la være å gå og spise litt :murvegg: Har ikke vekt hjemme, men veide meg hos mamma og veier +5kg fra før jeg ble gravid. Skulle gjerne gått ned en 5-6 kg, men det går ikke når man går og småspiser hele tiden :lol: Burde kasta godteriet, men klarer ikke det gitt..

Klarte å kutte ut brus og godteri før jeg ble gravid, og da gikk jeg ned 5 kg, men fader så vanskelig det skal være :fnise:

Har ikke selvkontroll.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns snuppa har blitt så flink nå, ligger på magen og løfter seg opp på strake armer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhhh 7 måneder :hoppe: så stor hun begynner å bli!!!

min erfaring er vel at så lenge godteriet er i huset blir det spist desverre, så her har jeg sagt at vi får spise det som er igjen(ikke mye da), og så blir ikke mer kjøpt :)

ohh herrigud allerede barnehagesøking ja.....her får man ikke gjort det før maks 6mnd før oppstart...så må vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på barnehage så fort han fikk personnr jeg :sjenert: Men det er kanskje litt annerledes i Oslo. Godteri ja :dåne: Driver å småspiser lørdagsgodtet mitt jeg nå. Inn og ut av kjøkkenet hele tiden. Men kjøper ikke noe nytt, så jeg har den samme mengden uansett om jeg spiser den i dag eller i morgen :Nikke: Kommer til å angre i morgen når mannen koser seg med sitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg får vel bare spise opp, og så være flink til å ikke kjøpe nytt :fnise: Spørs hvor bra det går, men :sjenert:

Nei, nå er det en som har kommet med en solid bæsjebleie her merker jeg :ler: På tide å bytte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

M åler seg framover, plutselig de siste femten minuttene, og gjort det masse nå :hjerte:

Endret av Linelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå flinke M :hoppe: Her er tydeligvis ikke noe morro å være på babygymmen lenger.......lært å rulle seg fra rygg til mage og så ut på gulvet......hehe :gjeiper:

Før du vet det krabber hun seg rundt huset tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, er vel litt tidlig fortsatt, Devilina? Vet ikke egentlig når det er vanlig jeg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut på shopping, alene, uten baby. Har ikke vært alene uten henne siden slutten av november (utenom en gang eller to i butikken rett nedi her)! Så er på tide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal farge håret brunt igjen, eller stripe håret mer (lyst)? :klø:

Egentlig vil jeg ha mørkt hår igjen, men tror samboer syns jeg er finest med litt lysere (nei, skal aaaldri bli helt platinablond :ler:). Samboeren argumenterer med at jeg brukte en "formue" på å stripe håret, derfor er det dumt å farge det mørkt, men det var i AUGUST :ler: På tide å gjøre noe nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid spennende når jeg ønsker en forandring :jepp:

Har brent meg på det flere ganger at jeg bruker en formue og så gjør jeg om på det etter bare noen uker. Snakk om bortkastede penger :ler:

Du blir sikkert kjempe flott uavhengig av hvilken farge du går for :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...