Jade Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Har akkurat bestilt meg MD Formulations Face & Body scrub på ebay (under 200-grensa, yey! (flaks at feelunique var utsolgt!)). Jeg har lest at denne er "Holy Grail"-scrubben. Men at den er så dyr at den bør brukes i ansiktet, og heller ta en billigere på kroppen (kanskje bruke den på skuldrene hvor jeg har litt nupper). Så hva bruker DERE til å skrubbe kroppen med Jeg har ikke noe millionbudsjett her Men trenger ikke kjøpe skrubb på rema heller Gode ingredienser er et pluss
Eske Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker sukker, jeg Det, eller sånn "peelinghanske". Jeg synes det fungerer svært bra, og får veldig godt resultat ved å smøre meg med en god fuktighetskrem etter dusj/skrubb
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker coconut body scrub fra Bodyshop. Elsker den Og den lukter jo helt fantastisk
stjernekyss Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker coconut body scrub fra Bodyshop. Elsker den Og den lukter jo helt fantastisk VIL HA!
Gjest Drhansen Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Eg bruker en som heiter "the scrub of your life". Den kjøpes på alliance apotek, beste eg har brukt til nå, og eg har prøvd mange !!
-littleme- Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg lager min egen skrubb jeg. Jeg blander sukker (brunt eller hvitt - spiller ingen rolle, men jeg foretrekker brunt) og kokosolje (man kan også bruke honning). Det koster ikke flesk og det virker bra for meg. Men så har ikke jeg noe serlig problemhud heller da... Eller så kan jeg annbefale å ta en hampvott som du skrubber huden med. Du kan tørrskrubbe (ikke noe vann på votten eller huden) eller du kan ha litt såpe på votten og skrubbe løs. Men ikke skrubb for hardt! Det er ikke noe godt!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Nu Spa Grape Body Scrub som selges på Vita! Overlegent beste som finnes! Er uten parabener, mineralolje og silikon...
Gjest Heidila Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 buker samme som deg i ansiktet. beste skrubben jeg liker lush jeg ! Bruker en som heter "Rub Rub Rub "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå