Jade Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei! 1. Hva bruker du til å rense ansiktet med, som fjerner foundation også? (En du er fornøyd med, selvsagt) 2. Hva slags hudtype har du? (3. Hva er spesielt bra med den i forhold til andre?) Bruker pr i dag Avène Extremely Gentle Cleanser (gele) som ikke skal fjernes med vann. Men jeg vet ikke hvor godt den fjerner sminken og sitter litt med følelsen at jeg har fullt av gele (OG sminke) i ansiktet etterpå også, og blir stående og skrubbe med vann og vaskeklut etter rensen. Så jeg er ute etter anbefalinger av en god ansiktsrens som fjerner rusk og rask og som ikke blir sittende igjen selv (ikke noe jallamerker med masse "dårlige" ingredienser), og som kan kjøpes billigere på utenlandske nettbutikker/ebay. Har som mål å aldri mer kjøpe noe som helst mer i et norsk parfymeri! Hudtypen min: Kombinert Mer tørr/normal enn fet.
Vulpes Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 1. Hva bruker du til å rense ansiktet med, som fjerner foundation også? (En du er fornøyd med, selvsagt) Jeg bruker som regel MD Formulations Facial Cleanser om kvelden, og Decleor Cleansing Water om morgenen. Begge fjerner hudsminke helt greit de er nok ikke de mest effektive sminkefjernerne, men de fungerer fint for meg. Jeg bruker mineralsminke fra Everyday Minerals. 2. Hva slags hudtype har du? Kombinert hud. Kan få fuktfattige områder om jeg ikke bruker god nok fuktighetskrem, men som regel er huden helt fin sånn sett. Kan bli fet i T-sonen, og får kviser innimellom, men pent lite egentlig. (3. Hva er spesielt bra med den i forhold til andre?) Den fra MD er super mot uren hud, som jeg slet med før. Man masserer den inn i huden til det er tørt, fukter fingrene og masserer enda litt mer, så skyller man bort med vann. Den fra Decleor er veldig mild og lettvint, og man bruker ikke vann sammen med den, så den tørker ikke ut huden. Man bare fukter en bomullspads og går over ansiktet, og så er man ferdig. Kjekt om morgenen eller på ferier o.l.
Rexina Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 (endret) 1. Hva bruker du til å rense ansiktet med, som fjerner foundation også? Bruker en rens fra REN til normal hud, men de har en rens for de fleste typer: Tørr, sensitiv, uren/fet og kombinert. Ja, den fjerner sminken min, men jeg bruker ikke vannfast maskara. Både foundation og flytende eyeliner tar den lett. 2. Hva slags hudtype har du? Huden min reagerer lett med vær og vind. Blir fort rød og får lett kviser. Er ikke spesielt plaget med store porer/fet hud. Huden min er ikke tørr og blir ikke fet utover dagen. Når jeg får kviser får jeg gjerne cystisk acne. Det er hormonelt og ikke noe en rens kan gjøre noe med.. 3. Hva er spesielt bra med den i forhold til andre? Den irriterer ikke huden med milde ingredienser. Huden min blir ikke rød etter rens i det hele tatt. Huden min stråler, får en jevn farge, holder seg stabil (uten tørre partier eller oljete partier) og ser sunn ut. Den gir ikke kviser og lukter VELDIG godt. Etter første test var jeg hektet. bruker den på tørr hud og masserer inn, blir som silke på huden. Så tilsetter jeg litt vann og fjerner sminken, før jeg skylder godt. Anbefaler den! Nå har jeg bestilt rensen for kombinert hud, et serum og en skrubb også. Har body lotion og dusjsåpe fra før, og elsker merket! Endret 4. januar 2010 av Rexina
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Rensemelk fra Decléor for alle hudtyper. Synes den er helt grei, føler at den fjerner sminken og jeg har kombinert hud.
Lilandry Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker gel rensen til Decleòr, den for fet\ kombinasjonshud. Jeg har egentlig en veldig fet hudtype med tørr overhud, har slitt med mye kviser og buller (som er borte nå pga. aberela og tetracykliner). Jeg liker denne fordi jeg får kjøpt en stor flaske (400 ml.) for under 200,-. Den renser godt av all make- upen, den tørker ikke ut huden og dufter godt. Super!
Gjest Raptuza Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Har sensitiv, tørr hud og brukar Clinique Comforting Cream Cleanser. Den er ganske rik i konsistensen og ein treng ikkje mykje om gongen, då den er ganske lett å fordela. Eg tar den vekk med ein tørr bomullsdott, sprayar på Avene kildevann og fjerner siste restane med bomull. Sist brukar eg ansiktsvatn for kremen tas på. Denne meinar eg kosta rundt hundrelappen på feelunique.
*Numi* Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg bruker Niveas blå sminkefjernerservietter for fet/kombinert hud for å fjerne sminken, og Cosmicas ansiktsrens for kombinert hud for å rense ansiktet etterpå. Før brukte jeg bare sminkefjerneren og merket betraktelig redusering av uren hud/kviser etter å ha begynt med ansiktsrensen. Har ikke prøvd noen andre enda da. Merker jeg blir litt tørr i kinnene, så må kanskje finne en ansiktskrem også. :klø: Ok, jeg ser jo nå etter å ha lest hovedinnlegget litt bedre at produktet jeg bruker ikke kvalifiserer helt til alle kriteriene TS spør etter.. Vel, vel. Jeg lar det stå. Endret 4. januar 2010 av *Numi*
krillan Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Bruker Dermalogica sin spesial cleansing gel, den har jeg brukt lenge og er veldig fornøyd. De som begynner med den slutter ikke. Den er super for du trenger ikke mer en et produkt, den skummer, selv om den ikke inneholder såpe som tørker ut huden. Du kan bruke den til å fjerne øyesminke også. Jeg føler huden blir ren og den er som sagt rask og enkel å bruke.For meg er det viktig at den er enkel og rask å bruke, da det er lettere å være flink å rense huden morgen og kveld. Og den er veldig drøy i bruk. Jeg har kombinasjons hud som er litt tørr, særlig om vinteren. Mener at de fleste kan bruke denne om man ikke har veldig tørr hud, veldig sensitiv.
Frua Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker også "special cleansing gel" fra Dermalogica. Den tar absolutt all sminke,skummer som en dusjgel men etterlater huden myk og deilig. Elsker at den fjerner øyesminken bedre enn noen annen øyesminkefjerner jeg har prøvd. Den svir ikke i øynene heller
Gjest LonelyAngel Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Har to forskjellige. Bytter på å bruke dem. En fra MD og en fra Body Shop. Må si jeg synes den fra body shop renser best.
Malibulita Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Feelunique har fått inn de dobbelt så store flasker til samme pris (under 200)fra decleor igjen! Sist var jeg for sent ute med å bestille, det var utsolgt på null niks, men jeg meldte meg på for å få varsel på mail, og i dag kom den Jeg har bestilt denne, som passer for min hudtype (passer de fleste, tror jeg), men de har flere typer: http://www.feelunique.com/p/Decleor-Eau-De...0Eau%20Demaquil
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 Feelunique har fått inn de dobbelt så store flasker til samme pris (under 200)fra decleor igjen! Sist var jeg for sent ute med å bestille, det var utsolgt på null niks, men jeg meldte meg på for å få varsel på mail, og i dag kom den Jeg har bestilt denne, som passer for min hudtype (passer de fleste, tror jeg), men de har flere typer: http://www.feelunique.com/p/Decleor-Eau-De...0Eau%20Demaquil Noen anelse hvor lenge lageret holder? Får ikke lønn før om 11 dager! *nervøs*
Jade Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. januar 2010 Tusen takk!!!!!!!!! Da var Decleoren 400ml bestilt!! :D
Gjest Marielau Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Da har jeg bestilt den... Men koster over 200 da...
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Da har jeg bestilt den... Men koster over 200 da... Neinei! Du må huske å betale i GBP ikke NOK
Jade Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 4. januar 2010 NOK er som regel høyere. De bruker ikke nøyaktig kurs. Hadde du bestilt i GBP hadde du fått den for ca 189,-
Malibulita Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Noen anelse hvor lenge lageret holder? Får ikke lønn før om 11 dager! *nervøs* Sist jeg så denne, en god stund før jul, gikk det FORT! Kan jo hende jeg ikke så tilbudet før det var nesten tomt, men tviler på at det varte i så lang tid som 11 dager uansett.. Jeg ville tatt sjansen på å kjøpe dette for under 200 kr selv om jeg hadde dårlig råd, for det er et himla godt tilbud! Står at det er et begrenset tilbud, så jeg ble kjempeglad for at de tok det inn igjen, hvem vet om det kommer en tredje gang for samme prisen? Tusen takk!!!!!!!!! Da var Decleoren 400ml bestilt!! :D Supert å kunne hjelpe! Vet jo selv hvor kjekt det er å få med seg slik før det er for sent..
Lilandry Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har nå i det siste fått kjøpt 400 ml. størrelser på Decleòr for under 200,- på Cheapsmells. Kanskje inn å sjekke der om de ikke skulle ha mer på Feelunique?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Neinei! Du må huske å betale i GBP ikke NOK Æsj... Det har ingen fortalt meg... Jaja, er vel forsent å gjøre noe med det nå:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå