Nano24 Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Jeg har et års dag med kjæresten min om en uke, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :S Jeg har veldig lyst til å gjøre noe romantisk med han, overraske han med noe. Å dra ut å spise har jeg ikke rå til, så jeg lurer på om jeg kunne gjort noe annet koselig for han. Hjelp meg !!
Caramello Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg bruker å invitere kjæresten på middag og dessert, som jeg selv lager. Noe ekstra godt, som jeg vet han liker Så skriver jeg et kort til han, og gir han en liten gave.
wahaj Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Laget mat sammen? Leid en film å sett sammen? Finnes mange muligheter.
Nano24 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Det å lage mat sammen tror jeg at jeg dropper fordi jeg vil overraske han med det. Men jeg vil gjøre det skikkelig spesielt siden det er 1 års dagen vår og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette prikken over I-en Men tusen takk for at jeg fikk hjelp
Eske Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Bor dere sammen? Om dere ikke gjør det, ville jeg skrevet en fin invitasjon til hjemmelaget middag og lagt i postkassen hans, med nøyaktig klokkeslett, "kleskode" og slik informasjon. Du må selvfølgelig også kle deg etter kleskoden, det blir litt mer "høytidelig" å pynte seg ordentlig for hverandre Hva du vil servere spiller nesten ingen rolle, så lenge det er noe dere begge liker, og noe du får til å lage (men kanskje ikke Grandiosa, da...). Jeg vet at om jeg skulle gjort noe slikt for kjæresten min, hadde han vært storfornøyd med f.eks Tandoori Chicken fra Toro En annen mulighet er å invitere han med på tur i skogen, med bålved, sitteunderlag (ett litt større et, ikke to små), god drikke på termos og bålmat dere liker (pinnebrød, pølser, marshmallows) Det er for mange (inkuldert meg selv) en sjelden opplevelse, men kan nok bli forferdelig koselig! Spesielt når dere kommer hjem og må varme dere....
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Tips: Ta ham med ut i naturen, men gjør i stand en litt annerledes naturopplevelse. Finn et bra sted der dere kan være i fred, og gjør det klart på forhånd. Samle ved til et stort bål, lag til en plass dere sitte/ligge med kuskinn eller høy/granbar og soveposer (Et skikkelig Spiralis-rede ). Lag i stand mat og drikke på forhånd og frakt den ut dit i all hemmelighet samtidig som du tar ham med for å 'finne' overraskelsen. Finn på andre ting, du vet jo best hva han ikke liker. Poenget er å få alenetid sammen i en annen setting enn dere er vant til, da blir det noe han husker.
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 En annen mulighet er å invitere han med på tur i skogen, med bålved, sitteunderlag (ett litt større et, ikke to små), god drikke på termos og bålmat dere liker (pinnebrød, pølser, marshmallows) Sorry.. *lese tråden neste gang*
toth Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Gulltipset er å gjøre noe for deg selv som inkluderer ham, om du gjør noe som får DEG i romantisk stemning påvirker du ham slik at han kommer i samme stemningen! I ett godt forhold er det alltid slik at begge vil at partneren skal trives men ikke minst nyte samværet dere har.
Nano24 Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2010 Bor dere sammen? Om dere ikke gjør det, ville jeg skrevet en fin invitasjon til hjemmelaget middag og lagt i postkassen hans, med nøyaktig klokkeslett, "kleskode" og slik informasjon. Du må selvfølgelig også kle deg etter kleskoden, det blir litt mer "høytidelig" å pynte seg ordentlig for hverandre Hva du vil servere spiller nesten ingen rolle, så lenge det er noe dere begge liker, og noe du får til å lage (men kanskje ikke Grandiosa, da...). Jeg vet at om jeg skulle gjort noe slikt for kjæresten min, hadde han vært storfornøyd med f.eks Tandoori Chicken fra Toro En annen mulighet er å invitere han med på tur i skogen, med bålved, sitteunderlag (ett litt større et, ikke to små), god drikke på termos og bålmat dere liker (pinnebrød, pølser, marshmallows) Det er for mange (inkuldert meg selv) en sjelden opplevelse, men kan nok bli forferdelig koselig! Spesielt når dere kommer hjem og må varme dere.... Hei! tusen takk for hjelpen. Det hjalp virkelig. Nei, vi bor ikke sammen så det passet veldig bra Det med å ta han med ut i naturen tror jeg at jeg dropper. Det er litt for kaldt for det nå, pluss at jeg ikke er mye av et natur menneske Likte det med å legge en invitasjon i posten hans. det var en utrolig god ide. Tusen takk or hjelpen
Eske Skrevet 5. januar 2010 #10 Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bare hyggelig, dere får det nok kjempekoselig! Hva skal du lage? Endret 5. januar 2010 av Eske
Nano24 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. januar 2010 Bare hyggelig, dere får det nok kjempekoselig! Hva skal du lage? Hei! Ja, det tror jeg også Jeg skal lage taco til middag og fruktsalat med sjokolade strø til dessert Lager noe som jeg vet han liket veldig godt <3
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 8. januar 2010 #12 Skrevet 8. januar 2010 Hei! Jeg har et års dag med kjæresten min om en uke, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :S Jeg har veldig lyst til å gjøre noe romantisk med han, overraske han med noe. Å dra ut å spise har jeg ikke rå til, så jeg lurer på om jeg kunne gjort noe annet koselig for han. Hjelp meg !! Show up naked, bring beer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå