Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så gutter, når dere går på do å gjør nummer 1?(tisser).

Er jo innlysende at dere drar ned smekken å finner fram junior å lar det stå til men hvordan gjør dere det?

Grunnen til at jeg spør er at det er så mange som klager på at gutter er urenslige på do, skvetter på ringen osv. Noe kvinner finner mer irriterende enn en lys som ikke står i midta på bordet eller at dorullen henger feil vei. Så er det jo en kjennsgjerning at noen gutter ikke er så renslige der nede som dama skulle ha ønska :gjeiper:

Personelig, stiller meg med en lett skrevende stilling sånn ca rett ovenfor kanten av toalettet. Finner frem snoppen, drar forhuden tilbake å prøver å sikte meg inn på midta, finkalibrerer når strålen har begynt. Klemmer ut en siste dråpe ved å dra klemme fingrene ved rota å dra langs hele lengda. Tar en bit toalett papir å tørker av det som måtte ligge igjen på penishodet å hjelper forhuden tilbake til utgangsposisjon. Lurer den tilbake i hiet sitt før jeg skyller ned OG lar hånda sneie dolokket slik at det faller ned (damene blir utrolig fornøyd over det). :lur::rope:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

POSTER DU SERIØST DETTE PÅ SEKSUALITET? NÅ VAR DET NESTEN JEG SPØY.

Skrevet

Minst 50% av alle menn vasker seg ikke på hendene når de har vært på do. Noe å tenke på for kvinner som møter menn på byen, og som lar dem grafse dem innenfor trusa :-)

Skrevet

Altså, det har jo litt med det å gjøre også for jenter liker jo at vi er renslige der nede når man skal finne på andre ting, men en moderator må gjerne flytte den.

Ikke få krøll på trusa di nå :gjeiper:

Skrevet

Slutt å rope sånn da. Hva er spøy?

Seriøst, du klikker deg inn på et emne om menns dovaner og du holder på å spy av et uskyldig innlegg.

Skrevet (endret)
Så gutter, når dere går på do å gjør nummer 1?(tisser).

Er jo innlysende at dere drar ned smekken å finner fram junior å lar det stå til men hvordan gjør dere det?

Grunnen til at jeg spør er at det er så mange som klager på at gutter er urenslige på do, skvetter på ringen osv. Noe kvinner finner mer irriterende enn en lys som ikke står i midta på bordet eller at dorullen henger feil vei. Så er det jo en kjennsgjerning at noen gutter ikke er så renslige der nede som dama skulle ha ønska :gjeiper:

Personelig, stiller meg med en lett skrevende stilling sånn ca rett ovenfor kanten av toalettet. Finner frem snoppen, drar forhuden tilbake å prøver å sikte meg inn på midta, finkalibrerer når strålen har begynt. Klemmer ut en siste dråpe ved å dra klemme fingrene ved rota å dra langs hele lengda. Tar en bit toalett papir å tørker av det som måtte ligge igjen på penishodet å hjelper forhuden tilbake til utgangsposisjon. Lurer den tilbake i hiet sitt før jeg skyller ned OG lar hånda sneie dolokket slik at det faller ned (damene blir utrolig fornøyd over det). :lur::rope:

Du vasker deg på hendene etter på ikke sant? Det er noe jeg ikke liker med menn. At noen av dem syns det er greit å skippe håndvaksen fordi de bare tar snoppen fort ut liksom og ferdig med det. Men toucher du penis, så vasker du henda.

Men noe jeg ikke liker er at menn tisser med ringen oppe og så skvetter de litt her og der, og så tar de ikke ringen ned igjen. Så når du går inn på badet er ringen oppe og etter en stund ser du tydelig spor av urin på undersiden av ringen. :spy:

Jeg har en venn (som er gutt) som sier at han sitter å tisser. :eeeh:

I følge han er de usundt å stå å tisse og at helt siden han var liten har han fårr beskjed om at han må sitte når han tisser. :fnise: Syns det var litt morsomt. Venninnen min sa en gang til meg at om gutter står å tisser kan de få kreft og broren min hørte henne og begynte å prate om at han hadde stått og tisset hele livet og at han var helt frisk. :skratte: Da ble hun litt taus ja!

Endret av Chiyo
Skrevet

Er det ikke sexy og opphissende å gå på do da? Jeg blir nå alltid sprengkåt når jeg skal tisse. Tenk deg hvordan jeg har det når jeg skal bæsje da. Plopp-plopplydene er jo og ganske sexy lyder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...