Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ensom! etter fullført videregående, hvor alle de jeg hadde kontakt med har reist land og strand sitter jeg igjen her alene.. føles ihvertfall slik ut De fleste av de vennene jeg har igjen her i området har fått unger og stiftet familie. Samboer er mye ute og reiser og lite hjemme. På jobben hvor jeg arbeider er det bare eldre mennesker som er 40-50år (+/-)... Er lei av å gå rundt i min egen lille verden, vil så gjerne bli kjent med nye mennesker å stifte et nytt nettverk.. trenger det virkelig! Har slitt med depresjon før og får fremdeles hjelp for det. Jeg var ganske langt nede en stund. Nå er spørsmålet mitt: noen som har tips til hvordan jeg evt. kan komme i kontakt med nye mennesker og knytte et nytt nettverk rundt meg? Eller andre tips til hva jeg kan gjøre med livet mitt? Detter snart ned i ett hull... Føles ut som jeg ikke har et liv, ser på andre sitt i forhold til mitt og blir trist!
Eplekake Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Kanskje det finnes noen klubber eller foreninger i nærheten av der du bor som du kan melde deg inn i? Sangkor, lesesirkler, hundeklubb (om du har hund) røde kors osv? Der kan man jo være sosial pluss at man kanskje kan møte noen som også trenger en venn der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå