Gå til innhold

G-punktet finnes ikke

Fremhevede innlegg

Gjest womenwomen
Skrevet

Uansett hva de kaller " punktet " , G- punkt eller baksiden av klitoris stimulert innenfra via skjedevegg - så er det fortsatt deilig å stimulere fremre skjedevegg for meg og mange andre kvinner - og jo - jeg kan få kjempesterke orgasmer også slik . Kanskje forde det ligger BAK KLITORIS da ? Men et " GOD - punkt " er det der - det er 100 % SIKKERT . Uansett hva forskning viser - så har alle en klitoris - og den kan stimuleres bakfra , fra undersiden også - via skjedeveggene . Så enkelt er det .Ikke noe hokus pokus dette med g-punkt syns jeg . Det fungerer i hvertfall - det er det viktigste : ) Så ikke ta den forskninen så seriøst .

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet
Uansett hva de kaller " punktet " , G- punkt eller baksiden av klitoris stimulert innenfra via skjedevegg - så er det fortsatt deilig å stimulere fremre skjedevegg for meg og mange andre kvinner - og jo - jeg kan få kjempesterke orgasmer også slik . Kanskje forde det ligger BAK KLITORIS da ? Men et " GOD - punkt " er det der - det er 100 % SIKKERT . Uansett hva forskning viser - så har alle en klitoris - og den kan stimuleres bakfra , fra undersiden også - via skjedeveggene . Så enkelt er det .Ikke noe hokus pokus dette med g-punkt syns jeg . Det fungerer i hvertfall - det er det viktigste : ) Så ikke ta den forskninen så seriøst .

Det er jo nettopp det det ikke er - 100% sikkert at alle har et "godpunkt" bak klitoris som du kaller det (eventuelt g-punkt). Noen kvinner har aldri hatt g-punktsorgasme eller funnet den på seg selv. Mens andre igjen veit nøyaktig hvor den ligger. Folk er forskjellige! Og alt fungerer ikke på alle :)

Gjest Gjest_jen_*
Skrevet

Jeg har også utvilsomt en magisk knapp der inne :nigo:

Når det er sagt så er jeg med på tanken om at det er subjektivt, flere kvinner sliter jo både med å få vaginalorgasmer og finne g-punktet. Finner du det ikke, så har du nok heller ikke et så følsomt punkt - jeg klarte å finne mitt før jeg klarte å knytte en sko.

Isåfall er det bra at forskning dreper myter slikt at de som ikke har et slikt punkt føler de mangler noe eller at det er noe galt med dem.

Gjest Bianca26
Skrevet

Er ganske sikker på at den finnes, for jeg kan med ganske stor sikkerhet si at noen har funnet den på meg

Skrevet

G-punktet må for mange vekkes til live. For en del damer som har lett etter det er forklaringen så enkel som at de ikke har vært akkurat på kanten av orgasme når det har blitt trykket på riktig sted med riktig trykk. Om det hadde blitt gjort så hadde en god del flere som ellers ikke føler noe plutselig følt noe og vips så er det litt liv i det under den sesjonen. Neste gang er det litt lettere å få en respons der også uten å være akkurat på kanten av en klitorisorgasme og man vil anntageligvis få litt sterkere respons og derfra vil det bare bli lettere og lettere.

For en del er også forklaringen psykosomatiske spenninger. Underlivet er et av de stedene vi lagrer mest spenninger og blokerte følelser og dette kan skape en slage nummenhet eller et skjold mot å føle som kan ødelegge sensitivitet. Spesielt hvis man har hatt en god del sex man ikke burde ha hatt eller har hatt problematiske forhold til sex, hatt mye vondt under samleie etc. så kan følsommhet bli betydelig redusert. De samme gjelder selvfølgelig menn Slike spenninger kan løses opp på forskjellige vis. En nærligende måte er myk og rolig sensuell massasje hvor man ikke jager etter orgasme, men bare er tilstede i øyeblikket og hva man føler akkurat der og da.

Uanset om man ikke finner g-punktet sitt så er det en større andel damer som finner a-punktetene sine om de vet hvor de skal lete og de fleste damer får større nytelse av disse en av g-punktet. Å akivisere disse vil også aktivisere g-punktet mere og dermed gjøre det lettere å finne også det. Søk på David Shade og Deep Spot på youtube så får dere se en god demonstrasjon av hvor disse punktene ligger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...