Gjest farge Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg skal ha ny fuktighetskrem til min kombinerte hud. Huden min føles ofte både tørr og fet samtidig, med småurenheter jeg tror kommer av at huden ikke får nok fuktighet. Har i det siste brukt MDs antioxiadant comfort creme, men syns den blir for rik til meg. Føler meg bl.a. veldig skinnende med den, i tillegg til at en føles maskeaktig. Og så har jeg tidligere fått noen prøver på Decleor hydra floral, som huden min likte. Det jeg lurer på nå, er hva som er forskjellen mellom de ulike hydra floral-kremene. En heter hydra floral anti pollution flower nectar, mens en annen heter hydra floral anti pollution fresh flower. Kan noen forklare meg forskjellen? Og om disse kremene er såkalt antikomedogene?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Decleors hydra floral crem er bare en krem ikke to forskjellige uansett om det heter med eller uten anti pollution flower fresh osv, det er hydra floral crem. De har en emulsjon også som er lettere og gir mindre fukt men den heter tydelig emulsjon. Poenget med de to forskjellige navnene er at produktet har vist relativt nylig endret navn og ikke alle henger med i svingene når de oppdaterer navnene på produkter de selger. Og siden det kommer fra Decleor er kremene selvfølgeli antikomedogene, hudpleie fra hudpleiesalong merker er alltid antikomedogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå