Nigo-san Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Er det noen som kan "lage" slike morsomme tegn i word, med streker og tall og klammer? Tenker på å sette inn i en bursdagsinvitasjon for barn. Jeg kan bare <3 , og det er ikke så populært i denne alderen. For lenge siden kunne jeg "tegne" en kanin på denne måten, men det har gått i glemmeboka, gitt
Zzyzx Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Du kan søke på Ascii art, så vil du finne en del av disse. Det er viktig å bruke riktig skrifttype på dem, ellers vil de ikke vises riktig. Hvis jeg ikke misforstod veldig nå, altså.
Nigo-san Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Wow, de var flotte, rene kunstverkene! Jeg tenkte dog på noe mer enkelt. Tegn for dummies. Sånne som alle kan, bortsett fra de komplett udugelige ( = meg).
Zzyzx Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Aha. Nei, da melder jeg meg ut, for såntno kan jeg ikke.
lilleGrethe Skrevet 9. januar 2010 #6 Skrevet 9. januar 2010 Mener du smileys? Isåfall kan du prøve denne: http://www.quiltersbee.com/qbsmiley.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå