Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #1 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, alle på KG! Jeg er en mann på 21 med relativt lite erfaring med jenter, og nå skal jeg på en date med en fantastisk vakker jente med en utrolig personlighet, som altså poster her på KG! Vi skal møtes på ettermiddagen et sted der det er lett å snakke sammen. Vi vet allerede veldig mye om hverandre og har masse til felles. Siden jeg vet at dere her på KG besitter et fjell av visdom i forhold til kjærlighetslivet, kommer jeg hit for å søke råd! Jeg er kjempenervøs for møtet og lurer på hva jeg kan gjøre for at det blir enklere! Hva skal jeg si? Hva skal jeg ha på meg? Hvordan kan jeg sikre at ikke alt blir kleint? Finnes det triks & tips som dere har plukket opp i årenes løp? Er det en FAILSAFE PATH TO SUCCESS? ALT av råd dere måtte ha er ønsket, for jeg vet jo at jentene her på KG vet hva de snakker om En step-by-step guide ville vært ideelt! Tusen takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_thea_* Skrevet 4. januar 2010 #2 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg møtte kjæresten min via Diskusjon.no for ett år siden. Møt henne på et rolig sted og sørg for å få snakket mye. Ta fysisk initiativ hvis det føles rett, vær ellers blid, hyggelig og høflig. Hvis du er ute etter noe seriøst er ikke sex den første kvelden det smarteste å foreslå Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jabbadoo Skrevet 4. januar 2010 #3 Del Skrevet 4. januar 2010 Snakk litt om deg selv, men ikke for mye, værste jeg vet er menn som fokuserer for mye på seg selv. Vær opptatt av henne! Og vis at du er intr i det hun har å si. Ikke skryt av noe som helst. Kle deg skikkelig, slik at det ser ut som du har en blanding mellom avslappet og moteriktig stil, så ikke "pynt" deg. Det kan fort bli for stivt. Og heller ikke joggebukse selvfølgelig;) GL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette må være tull. Finnes ikke nydelige, single damer her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firewater Skrevet 4. januar 2010 #5 Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke vær nervøs, det gjør det bare verre. Du kan i det minste late som du ikke er nervøs, så går det så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 4. januar 2010 #6 Del Skrevet 4. januar 2010 Dette må være tull. Finnes ikke nydelige, single damer her inne. Jeg er nydelig. Jeg er single. Og jeg er dame. Joda, vi finnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #7 Del Skrevet 4. januar 2010 Én ting er sikkert: dere kommer ikke til å mangle ting å snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LineGourmet_* Skrevet 4. januar 2010 #8 Del Skrevet 4. januar 2010 Vær deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 4. januar 2010 #9 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis trådstarter får noen triks til hvordan han kan kjøre anal og dama etterpå leser åssen han fikk triksene til å komme ned i rompa hennes, - eeeh, det jeg mener er.... eller det jeg skulle si var atte,.. åssen kan du vite at hun ikke leser i denne tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Christine_* Skrevet 4. januar 2010 #10 Del Skrevet 4. januar 2010 Vær deg selv! Enig! Ingen vits i å forsøke å fremstå som noe annet enn den du er! Selvsagt pynter du deg litt ekstra, men det er viktig å være seg selv og ta det med ro. Hun liker deg allerede, og dere har masse til felles. Gi henne oppmerksomhet, og fokuser på de felles interessene dere har. Håper du holder oss oppdatert!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. januar 2010 #11 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er nydelig. Jeg er single. Og jeg er dame. Joda, vi finnes! Og du er ikke beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 4. januar 2010 #12 Del Skrevet 4. januar 2010 Og du er ikke beskjeden Ingen grunn til det når det er harde fakta! Synes bare utsagnet over her var litt vel bastant, la nå folk glede seg over at de skal på date med ett menneske de synes er nydelig. Kan jo bare være enig i at det viktigste er å være seg selv - take it or leave it. Og hvordan i all verden vet man at det ikke finnes nydelige, single damer her inne - loggført hvert medlem og arkivert med bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunis Skrevet 4. januar 2010 #13 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg syns det var koselig jeg. Hvis man føler seg nydelig er det ingen grunn til å ikke signalisere det til andre. Men å gni det i fjeset på folk blir noe annet da. *klemme på LykkeLotta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. januar 2010 #14 Del Skrevet 4. januar 2010 Ingen grunn til det når det er harde fakta! Synes bare utsagnet over her var litt vel bastant, la nå folk glede seg over at de skal på date med ett menneske de synes er nydelig. Kan jo bare være enig i at det viktigste er å være seg selv - take it or leave it. Og hvordan i all verden vet man at det ikke finnes nydelige, single damer her inne - loggført hvert medlem og arkivert med bilde? Neida, ingenting galt i å føle seg nydelig sikkert Kan bare være greit å ha i bakhodet at det meste som regel er smak og behag Ellers har jeg egentlig ikke peiling på åssen noen ser ut av de som er her. Men uansett så vil personligheten alltid ha større betydning enn utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest XXena Skrevet 4. januar 2010 #15 Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, digg tittel. Den skriker iallfall etter oppmerksomhet. Jeg får være hyggelig og dele litt av min meeeeget nøye opplærte livsvisdom. Kle deg casual, ta initiativ og ikke virk selvopptatt. Signaliser at du liker henne, hvis du gjør det. Ikke snakk for mye om deg selv, still henne spørsmål, men ikke grav etter livshistorien hennes, det er bare irriterende! Og for guds skyld: Ta ansvar for at dere møtes igjen. Hvordan damene på KG ser ut er det vel ingen i denne tråden som vet. Jeg har to venninner som skriver her og jeg tror ingen kunne funnet på å si at de ikke er søte/pene. Kanskje gjesten tror at alle er som han/henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #16 Del Skrevet 4. januar 2010 Neida, ingenting galt i å føle seg nydelig sikkert Kan bare være greit å ha i bakhodet at det meste som regel er smak og behag Ellers har jeg egentlig ikke peiling på åssen noen ser ut av de som er her. Men uansett så vil personligheten alltid ha større betydning enn utseendet. Du er jammen bra for en kvinnes selvfølelse. Party pooper. Hun sa bare at hun syntes selv at hun var *nydelig*. Hvorfor er det så "tabu" for kvinner å like seg selv? Vi lever i 2010, ikke 1950. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #17 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, alle på KG! Jeg er en mann på 21 med relativt lite erfaring med jenter, og nå skal jeg på en date med en fantastisk vakker jente med en utrolig personlighet, som altså poster her på KG!´ Viss ikke daten deres lykkes, må du sende meg nicket hennes. Jenter som ser bra ut og med god personlighet er sjelden vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MissBella Skrevet 4. januar 2010 #18 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har også vært på date med en fra KG. Eller møttes. Det var hyggelig det da.. Bare vær deg selv, så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 4. januar 2010 #19 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Du er jammen bra for en kvinnes selvfølelse. Party pooper. Hun sa bare at hun syntes selv at hun var *nydelig*. Hvorfor er det så "tabu" for kvinner å like seg selv? Vi lever i 2010, ikke 1950. Okay. Beklager. Sikkert mulig at jeg virket litt negativ her. Det er ingenting galt i at ei kvinne liker seg selv og syns hun er nydelig Det er mye verre når kvinner ikke er fornøyd med seg selv. Den oppførselen har jeg sett på nært hold. Endret 4. januar 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #20 Del Skrevet 4. januar 2010 Viss ikke daten deres lykkes, må du sende meg nicket hennes. Jenter som ser bra ut og med god personlighet er sjelden vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå