Breakeven Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Fant nesten nettopp ut at eksen min skal flytte ned til kjæresten sin, eller forloveden sin. Bruddet gjorde utrolig vondt, verste jeg har opplevd, så finner jeg ut at han er forlovet med henne han var sammen med like før vi ble sammen og nå skal han altså flytte inn med henne. Han er min første kjærlighet, gutten som fortsatt får hjertet mitt til å dunke. For litt over 1 1/2 år siden var de vi som skulle flytte sammen... Trenger ikke noen råd om at tiden leger sårene, trenger bare.....trøst tror jeg.. Hadde jeg visst at kjærlighetssorg skulle gjøre så ufattelig vondt ville jeg aldri forelsket meg..Jeg som hadde store håp for 2010, legge alt bak meg, glemme eksen, så finner jeg ut dette. Typisk.
Gjest Gjest_Lily_* Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Gir deg en stor og god klem Jeg forstår veldig godt at det må være helt utrolig vondt. Bare sørg så lenge du måtte trenge! Håper det ordner seg for deg.
Breakeven Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Dritt å havne nede i kjelleren igjen. Jeg er så jævlig lei dette. Han var ikke bra for meg engang!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Det finnes en mann der ute et sted som du kommer til å få det bedre med, enn du noensinne hadde med eksen din! Vanskelig å se for seg nå kanskje, men slik er det:)
Breakeven Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Det finnes en mann der ute et sted som du kommer til å få det bedre med, enn du noensinne hadde med eksen din! Vanskelig å se for seg nå kanskje, men slik er det:) Takk for svar:) Prøver å tro på det, og har bestemt meg for at dette ikke skal ødelegge det nye året! Dette er året jeg ikke skal ta kontakt med eksen, men gå videre og ikke se meg tilbake. Wish me luck!
Gjest Gjest_Alvira_* Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Du er mye bedre enn han, ikke som et menneske for vi er egentlig alle like på en måte, men du har innehar en høyere gudommelighet. Jeg prater ikke om kirkens lære, men om moralens høyeste prinsipper. Der har jeg enda mye igjen å lære. Sender deg en klem. Du kommer over han.
vidvandre Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Ikke greit nei Du må slutte å tenke på ham og treffe andre, det er det eneste som hjelper. Ikke det du vil, eller greier, akkurat i kveld, men det er nå en gang slikt som fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå