Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Det har seg slik at jeg er borte fra min kjære, og vil sende blomster til han på jobb imorgen. Han begynner kl 17. Jeg sjekka på euroflorist.no og fant blomstene jeg vil sende. Tenkte å ringe imorgen for å be dem sende dem til han. Men, jeg vil gjerne legge ved et lite kort. Står ikke noe om det på den siden? Noen som vet om en side med blomster som ikke sprenger en students budsjett, som man kan legge ved et kort? Også lurte jeg på, leverer de når som helst på dagen eller bare i løpet av åpningstidene deres?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Blomster til en mann, sendt på jobben??? Eh.. nei, det ville jeg ikke ha gjort. Er han som det fleste andre menn så tviler jeg han kommer til å sette så pris på det...
Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Blomster til en mann, sendt på jobben??? Eh.. nei, det ville jeg ikke ha gjort. Er han som det fleste andre menn så tviler jeg han kommer til å sette så pris på det... Nå var ikke spm mitt OM jeg skal sende blomster til han. Jeg kjenner han veldig godt, han kommer til å takke meg for overraskelsen i ei uke etterpå Noen som har svar til meg?
Angerboda Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Hvis du skal ringe og bestille blomstene i morgen er det jo bare å be dem om å legge ved et kort, og fortell hva som skal stå på det Det fleste blomsterbutikker som kjører ut blomster leverer nå iallefall til klokken 18, om ikke lengre. Som regel har de avtaler med forskjellige budfirma om å levere etter stengetiden. Kjæresten din blir sikkert veldig glad :rødme:
Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Hvis du skal ringe og bestille blomstene i morgen er det jo bare å be dem om å legge ved et kort, og fortell hva som skal stå på det Det fleste blomsterbutikker som kjører ut blomster leverer nå iallefall til klokken 18, om ikke lengre. Som regel har de avtaler med forskjellige budfirma om å levere etter stengetiden. Kjæresten din blir sikkert veldig glad :rødme: Tuusen takk for svaret! Jeg tenkte å sende de så sent som mulig, men før han er ferdig...Når han begynner å bli litt lei og helst bare vil hjem, så skal blomstene komme og piffe opp litt Jeg tror han blir kjempeglad :D Håper bare det ikke blir tungvint å sette dem på bakrommet eller noe sånt sånn at det ikke forstyrrer han
Gjest Gjest_Alvira_* Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 En pizza og en pils hadde sikkert vært mer velkommen enn en blomst? Til en mann, din mann? Hvorfor ikke hente han og gå ut og spise sammen hvis du skal gjøre han glad? Blomster? :rødme:
Gjest Gjest_Alvira_* Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Hva skal stå på kortet? Hvilken anledning? Stakkars mann, er han din første? :rødme:
Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Alvira: Han har uttrykt det selv at han hadde blitt kjempeglad om han hadde blitt overrasket med blomster i ny og ne, helst når han minst forventer det. Han spiser ikke pizza og drikker ikke, jeg kjenner han og vet hva som funker ;-) Det skal ikke stå for mye på kortet, bare en kort forklaring på hva blomstene betyr. 3 små linjer.
Gjest Mann på 44 Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Hei! Det har seg slik at jeg er borte fra min kjære, og vil sende blomster til han på jobb imorgen. Han begynner kl 17. Jeg sjekka på euroflorist.no og fant blomstene jeg vil sende. Tenkte å ringe imorgen for å be dem sende dem til han. Men, jeg vil gjerne legge ved et lite kort. Står ikke noe om det på den siden? Noen som vet om en side med blomster som ikke sprenger en students budsjett, som man kan legge ved et kort? Også lurte jeg på, leverer de når som helst på dagen eller bare i løpet av åpningstidene deres? Hadde bare blitt beklemt om jeg hadde fått blomster på jobben av kjæresten. Klart, jeg hadde takket, men... Da heller billetter til noe jeg hadde ønsket meg, eller bare en MMS av deg naken med beskjed om at "gaven" kan pakkes ut når jeg kommer hjem.
Rosalie Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Blomster av min kjære når jeg minst venter det? Ja, svært gjerne. Blomster levert på jobben? ALDRI!!! Hva med å bestille blomster hjem til han på dagen i morgen?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Nå var ikke spm mitt OM jeg skal sende blomster til han. Jeg kjenner han veldig godt, han kommer til å takke meg for overraskelsen i ei uke etterpå Noen som har svar til meg? Det er sånt som skjer her inne.... du får ikke svar på det du spør om, men andres "dumme" meninger og annet du ikke hadde behov for. Så vet du det til en annen gang.
Mir Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har selv brukt Euroflorist, og jeg har bestilt på nett.. Valgt at de skal komme på døren hans etter han er hjemme, iallefall kan jeg gjøre det her i landet... Det er også alltid spørsmål om hva jeg vil skrive ved siden av, så da har jeg antatt at det er et kort de setter på med det man har gitt beskjed om.
Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 Jeg spør ikke om forslag til hva jeg skal overraske han med, eller om det er en god ide å sende han blomster på jobben. Dere vet ikke hva han jobber med eller hvem han er. Så la MEG bedømme om det er greit å sende han blomster, ok? Takk til dere som faktisk svarer på spm mitt i tråden ;-)
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det er skikkelig teit av deg å gi en mann blomster på jobb.
Caramello Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det er skikkelig teit av deg å gi en mann blomster på jobb. Hva som er teit med det? Om mannen er glad i blomster, og hun ønsker å gi han det, hvorfor drive å skrive slikt? Herregud, snakk om å være barnslig...
Angerboda Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det er skikkelig teit av deg å gi en mann blomster på jobb. Jeg syns det er skikkelig teit av deg å skrive noe sånt! Om noen vil gjøre noe for kjæresten sin, så må da det være fullstendig opp til personen selv. Selv om man er en anonym gjest her inne, gjelder vanlig folkeskikk.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er kvinne og jeg liker IKKE at noen sender meg blomster på jobb. Selv om jeg svært gjerne får blomster hjemme, det er kos det!
Gjest Blondie65 Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har sendt masse blomster både med interflora og euroflorist som jeg da bestiller via nettsidene deres. På slutten av bestillingen får jeg alltid spørsmål om hva slags kort jeg vil ha. Nå har de til og med laget muligheten for å legge ved sjokolade. Så kort får du nok tak i.
Gjest Gjest_Forelsket_* Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er kvinne og jeg liker IKKE at noen sender meg blomster på jobb. Selv om jeg svært gjerne får blomster hjemme, det er kos det! Venninna mi fikk DEN blomsterbuketten på jobb en gang for lenge siden, og hun likte det virkelig ikke! De andre damene på jobben hennes syntes det var sååå søtt gjort av kjæresten, mens hun selv sa det samme som deg :Jeg skjønner tanken, men jeg hadde heller likt å få dem hjemme. Mennene reagerte på akkurat samme måte som henne, ingen av dem syntes det var passende. Men, jeg er ikke tilbakestående. Jeg har mannlige venner, jeg skjønner jo hvordan mange ser på dette. Men igjen, JEG kjenner han og jeg vet han blir glad. Nå er blomstene bestilt, venter på at de blir sendt ut
Millian Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes det er skikkelig teit av deg å gi en mann blomster på jobb. Leser du ikke hva TS skriver? Makan..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå