Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt oppgitt over en situasjon, og trenger å blåse litt ut.

Saken er den at jeg har en venn, og vi avtalte i fjor høst om at vi skulle gi hverandre julegaver. Siden vi bor et stykke fra hverandre skulle disse sendes i posten. Tidlig i desember skrev jeg til henne (SMS) at jeg skulle sende gaven til henne. Jeg fikk ikke svar og skrev en ny melding på Facebook. Hun svarte kjapt, og sa at hun skulle sende min når det nærmet seg jul. Jeg sendte gaven, og sendte melding til henne om at gaven var sendt. Fikk ingen respons på den meldingen. Jeg beholdt kvitteringen fra pakken, og sjekket selv hvor pakken var. Jeg så at pakken ble hentet, og sendte en melding med spørsmål om hun hadde hentet pakken. Jeg fikk ingen svar. Jeg lurte på om hun kanskje ikke hadde penger til å kunne sende SMS, og sendte så en ny melding på Facebook. Ingen respons på den. Hun er daglig aktiv på Facebook, så hun burde kunne se meldingen.

Så sitter jeg her da, og er oppgitt og litt lei meg. Jeg har ikke mottatt noe gave fra henne, ei heller takk for gaven som jeg ga til henne.

Hva gjør jeg nå? Føler nesten at jeg bare bør glemme dette, fordi jeg ikke vil spør om gaven flere ganger, men så lurer jeg selvsagt på hvorfor hun ikke svarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...