Gjest Jente 13 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg er ei jente på 13 år. fetteren min bor ganske langt vekke fra meg, men vi var ganske mye sammen når vi var mindre. Og vi har vert bestevenner siden vi var 2 år ( vi er like gamle). Jeg har funnet ut at jeg er forelsket i han . Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre, burde jge si det til han ? STØTTER DERE = ) hilsen utrolig forelska jente .
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Kankje du burde det si det, og kanskje ikke. Hva skjer dersom han ikke er forelsket i deg? Vil du fremdeles tilbringe tid samme med han? Og hva med foreldrene deres, tror du de vil like at dere to blir mer enn gode venner?
Gjest karolin Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Kankje du burde det si det, og kanskje ikke. Hva skjer dersom han ikke er forelsket i deg? Vil du fremdeles tilbringe tid samme med han? Og hva med foreldrene deres, tror du de vil like at dere to blir mer enn gode venner? jeg er ikke sikker....
Gjest redstar Skrevet 5. januar 2010 #4 Skrevet 5. januar 2010 Hm, jeg synes at du skal tenke litt mer over saken, han er i slekt med deg og du er ganske ung... sjønner? Håper ivertfall at du finner ut av det og ønsker deg masse lykke til
LukaFrost Skrevet 5. januar 2010 #5 Skrevet 5. januar 2010 La det være du. Dere er unge og derer i slekt.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Dropp å si noe til ham. Dere er i slekt og han ser mest sannsynlig ikke på deg på den måten. Det er ikke noe galt at du er forelsket i ham. Det er lov for søskenbarn å gifte seg og få unger i Norge. Men likevel er dette ganske uvanlig og kan skape ganske store reaksjoner i familien. Tenk om han ikke føler det samme så skal du møte ham for resten av livet ditt likevel?
Gjest redstar Skrevet 6. januar 2010 #7 Skrevet 6. januar 2010 Dropp å si noe til ham. Dere er i slekt og han ser mest sannsynlig ikke på deg på den måten. Det er ikke noe galt at du er forelsket i ham. Det er lov for søskenbarn å gifte seg og få unger i Norge. Men likevel er dette ganske uvanlig og kan skape ganske store reaksjoner i familien. Tenk om han ikke føler det samme så skal du møte ham for resten av livet ditt likevel? Enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå