Gjest gaga Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg og min kjære kunne tenke oss en weekendtur i februar da vi pga jobbsituasjon ikke så lett kommer oss vekk i vår/sommer sesong, men hvor passer det å dra vinterstid? Alle steder jeg leser om på nettet anbefales å dra om våren. Har vært i London, Milano og Dublin vinterstid, og vil prøve noe annet. Har noen tips?
Mermaid Blues Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 I prinsippet kan man dra hvor som helst når som helst, bare man pakker gode klær Sambo og jeg har vært både i Riga og Budapest på vinteren, og synes det var storveis, trass i kulden. Nå i februar pakker vi ullgenseren, vottene og stilongsen på nytt og drar til Vilnius. Har også hørt mange si at Praha er nydelig om vinteren, selv om det er temmelig kjølig rundt Vltava. Wien skal visst også være en fin vinterby =)
Gjest Gjest_Eiram_* Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har bodd i båfe Riga og Budapest, og begger er nydelige på vinteren! Men skulle jeg valgt, så hadde jeg tatt Budapest nå, ingen ting er som å bade i varme kilder mens snøen ligger rundt deg. Riga ville jeg spart til en kombinert badeferie til sommeren.
Gjest luremegpå Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg og min kjære kunne tenke oss en weekendtur i februar da vi pga jobbsituasjon ikke så lett kommer oss vekk i vår/sommer sesong, men hvor passer det å dra vinterstid? Alle steder jeg leser om på nettet anbefales å dra om våren. Har vært i London, Milano og Dublin vinterstid, og vil prøve noe annet. Har noen tips? ¨ Hei Hva med Warszawa? Det er kaldt, men det er utrolig romantisk sted:) Fantastisk gode retauranter, vennlig befolkning osv. Billig by å spise, drikke og shoppe i, så da får du vel alt et kjærestepar trenger:) Masse å se i tillegg:) Jeg var der i November med min kjære, og det va så koooos! Endret 4. januar 2010 av luremegpå
Gjest anette.r Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 (endret) Var nettopp i Praha. Veldig fin by. Var null grader og helt fint vær, solen var fremme avogtil også. Ellers så er jo alltid Bergen en fin by å reise til :gjeiper: ¨ Hei Hva med Warszawa? Det er kaldt, men det er utrolig romantisk sted:) Fantastisk gode retauranter, vennlig befolkning osv. Billig by å spise, drikke og shoppe i, så da får du vel alt et kjærestepar trenger:) Masse å se i tillegg:) Jeg var der i November med min kjære, og det va så koooos! Innlegget er endret Bond, mod Endret 18. juni 2010 av Bond
Skatt :) Skrevet 5. januar 2010 #6 Skrevet 5. januar 2010 Vil gjerne tipse deg om Paris! Nydeligste by i hele verden. Jeg var der i februar for to år siden sammen med kjæresten min. Vi hadde nydelig vær over 20 grader! Det er masse å oppleve der av severdigheter. Nydelig mat! Å sitte på kafe og bare se på menneskene der, rusle rundt i gatene, kjempefint! Vi hadde hotell rett ved siden av Eiffeltårnet, og severdigheter rundt oss overalt! Holder på å lete etter tur til Barcelona nå,for der har vi ikke vært. Men kunne godt tenkt meg enda en tur til Paris ( var der en tur i sommer også).
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2010 #7 Skrevet 5. januar 2010 Vil gjerne tipse deg om Paris! Nydeligste by i hele verden. Jeg var der i februar for to år siden sammen med kjæresten min. Vi hadde nydelig vær over 20 grader! Det er masse å oppleve der av severdigheter. Nydelig mat! Å sitte på kafe og bare se på menneskene der, rusle rundt i gatene, kjempefint! Vi hadde hotell rett ved siden av Eiffeltårnet, og severdigheter rundt oss overalt! Holder på å lete etter tur til Barcelona nå,for der har vi ikke vært. Men kunne godt tenkt meg enda en tur til Paris ( var der en tur i sommer også). Ja, vi vurderte Paris, spesielt fordi det var der min mann fridde til meg (Eiffeltårnet). Var litt usikker på hvordan det var å reise dit på vinterstid, men ser jo at det kan være ok
loopie83 Skrevet 5. januar 2010 #8 Skrevet 5. januar 2010 Ja, vi vurderte Paris, spesielt fordi det var der min mann fridde til meg (Eiffeltårnet). Var litt usikker på hvordan det var å reise dit på vinterstid, men ser jo at det kan være ok Hm.. Det kan være ganske surt i Paris vinterstid også.. Jeg ville heller ha dratt til Roma, der er det rundt 15 grader om dagen!
Gjest gaga Skrevet 6. januar 2010 #9 Skrevet 6. januar 2010 Takk for tips alle sammen.Godt å høre at det kan være fint å reise til en storby utenom blomster og park sesongen Jeg skal definitivt sjekke ut stedene som er blitt nevnt her.
Gjest luremegpå Skrevet 6. januar 2010 #10 Skrevet 6. januar 2010 Takk for tips alle sammen.Godt å høre at det kan være fint å reise til en storby utenom blomster og park sesongen Jeg skal definitivt sjekke ut stedene som er blitt nevnt her. Sjekk norwegian;) Masse billigt nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå