Gjest Gjest_heihei_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg drev på meg en fyr, eller vi var i grunn sammen. Forholdet varte i rundt 9 månder. Vi kranglet aldri og hadde det veldig fint sammen, men han hadde en eks... og hun hatet meg, uten grunn! Nå et halvt år etter det er over mellom oss, forteller denne eksen hans (vi var plutselig på samme fest) meg at de har hatt regelmessig sex under hele forholdet vårt. Hun fortalte også at han syntes det var kjedelig at vi aldri kranglet, og at han savnet henne. Hun pushet på med ille ting, og jeg knakk bokstavelig sammen! Det er det værste noen har sagt til meg i hele mitt liv, og hun ga seg aldri. Vi gråt begge to, og hun prøvde å få det til å være synd på henne, noe det faen meg ikke er! Jeg skulle blitt sint på henne, med det sto ikke i tankene mine da jeg fikk høre det... Hun sa også at han sa han skulle drepe henne om hun sa det til meg, og at de hadde lagd en sexvideo sammen som han truet med å legge ut. Jeg ble knust, og utrolig sint, noe som endte med at jeg sendte han en fryktelig melding ang hva jeg fikk høre, og at jeg hatet han for alltid! Jeg har vært helt ødelagt de siste dagene, og jeg er så lei meg at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Han nekter selvfølgelig for det, og sier at det er helt absurd hva hun sa. Og at han aldri ville gjort noe som kunne såret meg. Nå er saken den at hvorfor i helvette skulle hun i det heletatt fortelle meg dette? Uansett om det er sant eller ikke? Jeg sendte han en melding om at jeg er lei meg for de stygge meldingene jeg sendte han, men at hun knakk meg helt sammen og at jeg er veldig forrvirret. Har ikke fått svar. Har prøvd å ringe han, men han tar den ikke.... Jeg har ikke følelser for han lenger, men uansett så var det så vondt å høre! Nå tror jeg han er sint på meg, og jeg vet ikke hvem jeg skal tro på, for jeg er jo egentlig venn med han og vil fortsatt være det. Har lyst til å glemme alt, og bare drite i det, men det er vanskelig når jeg ikke en gang får snakket med han. Det er ikke første gangen jeg blir såret. Og jeg fatter ikke at folk kan gjøre så ondskapsfulle ting mot meg når jeg aldri gjør noen noe vondt. Det er skummelt å tenke på at det er så lett å lure meg :/ Har dere noren råd om hvordan jeg skal komme meg over dette? Og hva tror dere? Hva ville du ha gjort om du var meg?
Gjest ? Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor er dette så viktig for deg hvis forholdet er over? Skjønner at det er kjipt, men det burde ikke bety så mye nå som det er slutt for ganske lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor er dette så viktig for deg hvis forholdet er over? Skjønner at det er kjipt, men det burde ikke bety så mye nå som det er slutt for ganske lenge siden. kamskje fordi det skjedde når jeg og han drev på?
Gjest ? Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Ja, men hvis jeg forstod deg riktig, så gjør dere jo ikke det lenger. Dette er altså fortid. Som sagt jeg skjønner at det kan være kjipt å tenke på og hvis det er sant er han en dust, men det er fremdeles fortid.
Breakeven Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Skjønner godt at du reagerer. Hadde blitt pissesur selv og veldig lei meg. Høres ut som hun prøver å bryte deg ned, men hvorfor? Dere er jo ikke sammen lenger. Hvis du og eksen fortsatt hadde vært sammen så hadde jeg skjønt at hun kanskje hadde sagt det for å prøve å splitte dere, men fortsatt så er det helt høl i huet av henne å si det om det ikke er sant. Men du kan jo ikke stole på han heller..
Bomullstrusa Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 (endret) Hvorfor er dette så viktig for deg hvis forholdet er over? Skjønner at det er kjipt, men det burde ikke bety så mye nå som det er slutt for ganske lenge siden. Det kan faktisk bety ganske mye selv om forholdet er over. Jeg fikk nylig vite at flere kompiser av eksen, som også var mine kompiser, visste at eksen min hadde vært utro da han var det, men ingen sa noe. Da eksen min til slutt innrømte det selv, sa han at ingen andre visste noe. Vet ikke hvorfor, men av en eller annen grunn begynte jeg å grine da jeg fikk høre dette; nesten et år etter at det ble slutt. Jeg har nå en ny kjæreste som jeg har det kjempebra med, så jeg aner ikke hva som skjedde. Vondt gjorde det ihvertfall.. Endret 3. januar 2010 av Smulan
Ethereal Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Drit nå i han da. Du har det tydeligvis bedre uten han og psycho eksdame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå