Gjest Gjest_Barbro_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Nå vet jeg hvorfor naboen som er lektor har trampet frem og tilbake i leiligheten etter juleferien. Jeg har hatt mistanke, for de bruker å legge seg klokken 23 og senest 23.30. Men etter juleferien har det vært som å høre en som går i en trapp i deres leilighet og jeg har lurt på hvordan to mennesker kan gjøre så mye av seg og hva de egentlig gjør... Nå er den ene bilen borte, og for første gang på tre år spiller naboen musikk enda han skal på jobb i morgen. Det har irritert meg at de alltid har fulgt klokka, men noe må ha skjedd. Jeg håper ikke hun er blitt syk eller noe. Legger dere merke til naboene hvis de forandrer rutiner eller har dere bare naboer som er helt urytmiske slik som jeg er?
Torine Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg er også totalt urytmisk. Har snudd døgnet helt i jula. Dette må vi få høre mer om. Hva har skjedd, det var jo litt underlig det med musikken??
Gjest Gjest_Barbro_* Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er også totalt urytmisk. Har snudd døgnet helt i jula. Dette må vi få høre mer om. Hva har skjedd, det var jo litt underlig det med musikken?? Det spilles musikk derfra enda, og han skal på skolen i morgen? Jeg tror skolene starter da. Men han har spilt den samme cden i flere timer nå, så jeg lurer på om han sover. Skrittene har hørtes aggresive ut. Men nå har jeg ikke hørt skritt pga musikken. Lektor og høy musikk midt på natta etter jula? Jeg håper ikke hun er syk, men da hadde han vel ikke spilt denne musikken...den høres mer ut som en protest. Ja, så er jeg nysgjerrig, men jeg kan ikke unngå å høre hva som skjer eller ikke... Jeg har ikke sneket meg i vinduet og sett om begge bilene er hjemme, men det er egentlig ikke mitt problem. Hvis hun har gått fra han, er jo han i grunnen ganske sexy, men hva skal jeg med en nabo...hallo. Det er bare så uvante lyder derfra. De er sånne rutinemennesker, og man behøver ikke se på klokka. Men fra de kom fra juleferie har det hørtes ut som noen har drevet og pakket...pga skrittene hele tiden. Og de siste to nettene og dagene, har skrittene ikke vært så raske men tunge, dvs at det må være han. Go natt. :9 Men jeg får ikke sove når naboen spiller høy musikk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå