Gå til innhold

Til hvilke pupper passer egentlig bandeau-bh?

Anbefalte innlegg

Gjest Sobril
Skrevet

Enkelt og greit.

Vurderer å kjøpe meg bandeau-bikini for første gang. Har d-cup pupper, type kjøpt. Vil bandeau gjøre at puppene mine ser ut som meloner, eller vil de virke bli mindre?

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Haha. Jeg må le, Brutal Mann. Hver gang det er snakk om noe som har med pupper å gjøre så er du frempå :gjeiper:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er en naturlig lidenskap... :sjenert:

Gjest Sobril
Skrevet
Det er en naturlig lidenskap... :sjenert:

Jaja. Jeg vet du ikke liker plastikk-pupper og kan i det minste berolige deg med at jeg er ferdig med barn og over tredve :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jaja. Jeg vet du ikke liker plastikk-pupper og kan i det minste berolige deg med at jeg er ferdig med barn og over tredve :fnise:

Jeg vet det er for sent å redde deg ;) Men jeg mener og tror at den type bikini passer best for mindre pupper. Men det er MIN mening.

Gjest Sobril
Skrevet
Jeg vet det er for sent å redde deg ;) Men jeg mener og tror at den type bikini passer best for mindre pupper. Men det er MIN mening.

Nuvel... De ser ikke så store ut selv om cup-størrelsen tilsier det. Det er 5 måneder siden de ble "justert", og jeg har ikke fått ett eneste spørsmål - ikke en gang fra nærmeste familie... Målet var at de skulle se ut som de bestandig har gjort med klær på, men at de skulle se SMASHING ut naken :gjeiper:

Skrevet

synes slike bikinier passer bedre på mindre pupper, a og liten b... Er man større blir det rart :S

Kanskje heller kjøpe en fin trekantBH som også gir litt støtte? Ikke noe er værre en plastpupper som begynner å henge (og med en bandeaubikini uten særlig støtte vil det skje fort...)

Gjest Sobril
Skrevet
synes slike bikinier passer bedre på mindre pupper, a og liten b... Er man større blir det rart :S

Kanskje heller kjøpe en fin trekantBH som også gir litt støtte? Ikke noe er værre en plastpupper som begynner å henge (og med en bandeaubikini uten særlig støtte vil det skje fort...)

Jeg har foreløpig 0 heng, og ser faktisk frem til det kommer. Synes det ser fint ut med LITT heng. Puppene mine er ikke veldig store og ser ikke veldig plastikk ut heller. Det er klart - det skal ikke mye til når man legger sammen 2 og 2 - siden jeg tross alt har barn og det hele - for å skjønne at de er fake. Men... Ser ut som et par spretne B/C-cup pupper tilhørende en heldiggris :fnise:

Har lest at det ikke anbefales bandeau til små pupper fordi de da vil se enda mindre ut. Tenkte at siden puppene mine nå faktisk er tilstedeværende, ville de trekke mindre oppmerksomhet i bandeau...(?)

Gjest Sobril
Skrevet (endret)
Au... Nei nei nei! Om du ikke vil ha alle menn sine øyne på puppene dine da...

Se selv http://www.youtube.com/watch?v=Ir-dluxxLBE...feature=related

Og med plastpupper blir ting enda "verre".

Haha. Den låta husker jeg godt fra jeg var fjortis, ja :fnise: Jeg kan nok ikke matche denne dama hva puppestørrelse angår :gjeiper: Litt av greia mi er at jeg gjerne vil DEMPE inntrykket av pupper. Har aldri vært noen puppedame og vil heller ikke bli det (bortsett fra på soverommet).

Endret av Sobril
Skrevet

Om du har mindre en Sabrina kan bandeau funke det. Jeg vil tro puppene vil se mindre ut siden den dekker hele fronten og ikke blir "dradd opp" av stropper. Med trekant-bikini blir jo puppene slengt frem og tilbake, dradd oppover og what-not.

Valg av stoff vil ha mye å si. Velg evt en nøytral mørk med litt tykkere stoff enn t-shirt :gjeiper: Og selvsagt, en som er litt bred så puppene faktisk blir dekt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...