Gå til innhold

GRAVID?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg bare lurer. Slutten på p-pillen i fjor vår, fikk ikke bruk for dem siden jeg var singel.

Fikk mensen 24. november. 15. desember hadde jeg mannebesøk av en venn og det gikk som det gikk, vi hadde sex uten kondom (jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning likevel, så var sikker). Og det var altså den eneste gangen jeg har hatt sex siden januar i fjor.

Og nå venter jeg fortsatt på mensen.

Har murringer nede i magen, og har ikke matlyst, har gått ned i vekt siste uka, men brystene føles en anelse større.

Saken er at jeg ikke har hatt 100% regelmessige menstruasjoner dette året.. har gått alt mellom 27-36 dager mellom. Men aldri så sen som nå.

Tenker mye på det.

Men jeg er student og har rett og slett ikke råd til graviditetstest her og nå. Er her bare for å lufte litt.

Har trodd at jeg har vært gravid tusen ganger før, men aldri vært det. Egentlig tror jeg ikke at jeg er det nå heller. Kanskje symptomene bare er innbildning.

Er bare så utroooolig irriterende å ikke vite.

Flere som har det slik? Hva tror dere, forresten? Ville du testa deg om du var like sent ute, eller bare krisemaksimerer jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får man ikke mensen til forventet tid, så tar man vel bare en test?

enkelt og greit,...

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jooda, men jeg har bare 200 kroner som skal vare i over en uke, frister ikke å bruke en del av de på graviditetstest, særlig hvis jeg ikke er gravid likevel. Derfor vurderer jeg å vente med testingen.

Er fryktelig utålmodig inni meg da. Har et stort behov for å lufte tankene med noen. Har ikke snakket med noen andre om dette enda, syns det blir så dumt hvis det bare viser seg at mensen er på bærtur.

Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet

Hvordan går det?

Har du ikke penger, så har du ikke penger - da får du ikke kjøpt test.

Men hva med om du går på helsestasjon da?