Gå til innhold

GRAVID?!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jeg bare lurer. Slutten på p-pillen i fjor vår, fikk ikke bruk for dem siden jeg var singel.

Fikk mensen 24. november. 15. desember hadde jeg mannebesøk av en venn og det gikk som det gikk, vi hadde sex uten kondom (jeg trodde jeg hadde hatt eggløsning likevel, så var sikker). Og det var altså den eneste gangen jeg har hatt sex siden januar i fjor.

Og nå venter jeg fortsatt på mensen.

Har murringer nede i magen, og har ikke matlyst, har gått ned i vekt siste uka, men brystene føles en anelse større.

Saken er at jeg ikke har hatt 100% regelmessige menstruasjoner dette året.. har gått alt mellom 27-36 dager mellom. Men aldri så sen som nå.

Tenker mye på det.

Men jeg er student og har rett og slett ikke råd til graviditetstest her og nå. Er her bare for å lufte litt.

Har trodd at jeg har vært gravid tusen ganger før, men aldri vært det. Egentlig tror jeg ikke at jeg er det nå heller. Kanskje symptomene bare er innbildning.

Er bare så utroooolig irriterende å ikke vite.

Flere som har det slik? Hva tror dere, forresten? Ville du testa deg om du var like sent ute, eller bare krisemaksimerer jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får man ikke mensen til forventet tid, så tar man vel bare en test?

enkelt og greit,...

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Jooda, men jeg har bare 200 kroner som skal vare i over en uke, frister ikke å bruke en del av de på graviditetstest, særlig hvis jeg ikke er gravid likevel. Derfor vurderer jeg å vente med testingen.

Er fryktelig utålmodig inni meg da. Har et stort behov for å lufte tankene med noen. Har ikke snakket med noen andre om dette enda, syns det blir så dumt hvis det bare viser seg at mensen er på bærtur.

Gjest Gjest_Ellinor_*
Skrevet

Hvordan går det?

Har du ikke penger, så har du ikke penger - da får du ikke kjøpt test.

Men hva med om du går på helsestasjon da?

Dessuten ville jeg luftet slike tanker med venninnene mine :) Vi har alle krisemaksimert en gang eller to i løpet av livet!

(PS: bruk kondom ;) )

Skrevet

du burde ringe amathea. om de har kontor der du bor.

da får du teste deg gratis + at du får hjelp og veileding.

det er dessverre ikke noe annet vi her inne kan gjøre for deg.

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Kondom, hva er det??

Haha.. Lærer visst aldri. Men tenkte ikke at det ville skje meg likevel. Tenkte det bare skjedde de som har sex ofte. Jeg hadde ikke hatt sex på nesten et år.

Har fortsatt ikke fått mensen.

Føler meg derimot ganske uggen. :snurt:

Håper tante rød banker på døra snart.

Jada, jeg visste at det ikke var noe dere kunne gjøre dere på KG, som sagt, trengte bare å skrive ned tankene et sted... og gjerne få høre om jeg er helt på jordet som ikke tar en test, eller som går og innbiller meg at jeg er gravid:)

Skrevet

jeg har 40 tester liggende . du får komme å ta en :fnise:

Gjest Aminata
Skrevet

Men hvis du er student så kommer stipendet snart, og da kan du dra og kjøpe en test=)

Så lenge du har sex er det alltid en mulighet for å bli gravid. Men samtidig, når du først har begynt å tenke at det er en mulighet, så vil du alltid finne symtomer som kan bety alt mulig annet også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...